Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Opet'i "Lovemark” yapan unsur açıklandı

Güncelleme :20.12.2013

 Opet Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü Timuçin Güler, Opet’i "Lovemark” yapan en önemli unsurun “Temiz Tuvalet Kampanyası” olduğunu söyledi.

  Opet Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü Timuçin Güler,  Opet’i "Lovemark” yapan en önemli unsurun “Temiz Tuvalet Kampanyası” olduğunu belirterek, “Yaptığımız marka araştırmalarına göre Opet en fazla temiz tuvaletleriyle hatırlanıyor” dedi.

Yapı Kredi World sponsorluğunda düzenlenen “Marka 2013” konferansında “Akaryakıt Sektöründe Lovemark Olmak" konulu panelde konuşan Güler, tuvalet konusunun önceden akaryakıt sektörü için bir problem olduğunu ancak Opet’in bu konuya el attığını söyledi.

Güler, tuvalet konusunun önemli olduğunu ifade ederek, “Bu projeye başladığımızda sadece Opet’in değil Türkiye’deki diğer tuvaletlerin temizliği de bizim için önemliydi. Bu projeyi bütün Türkiye’de uygulanması ve yayılması amacıyla başlattık” diye konuştu.

İstasyonlarda tuvaletleri temiz tuabilmek için büyük bir denetim ağı olduğunu anlatan Güler, yönetim kurulu üyelerinin, saha müdürlerinin ve diğer yetkililerin herhangi bir Opet istasyonuna gittiklerinde ilk yaptıkları işin tuvaletleri kontrol etmek olduğunu aktardı.

Güler, “Temiz Tuvalet Kampanlayası”nın başarılı bir proje olduğunu vurgulayarak, kamudan projeyle ilgili olarak işbirliği talepleri geldiğini ve Türk Standartları Enstitüsünün (TSE) tuvaletle ilgili standartları değiştirirken Opet’le beraber ortak çalışmalar yaptığını dile getirdi.

“Temiz Tuvalet Kampanyası” projesinin sınırlarını aştığını belirten Güler, Suudi Arabistan ve Makedonya’da tuvalet konusuyla ilgili eğitimler verdiklerini ifade etti.

 Güler, “Yaşama ve müşterilere değer veriyoruz, onlar da bizi 'Lovemark' yapıyor" dedi.

Opet olarak “Trafik Dedektifleri” projesini başlatacaklarını kaydeden Güler, projenin amacının çocuklara trafik bilincinin aşılanması olduğunu da sözlerine ekledi.

Bu haber 4445 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.