Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Kâmil Koç bir kez daha Brandverse Awards’tan ödülle döndü

Güncelleme :26.06.2024

Türkiye’nin seyahat sektöründeki köklü ve öncü markası Kâmil Koç, dijitaldeki en başarılı marka ve projelerin ödüllendirildiği Brandverse Awards’tan bir kez daha ödülle döndü. Yolculara kesintisiz kişiselleştirilmiş eğlence imkânı sunan Kâmil Koç Multimedya uygulamasının yanı sıra teknoloji ve dijitalleşme alanındaki yenilikleriyle eşsiz bir yolculuk deneyimi sunan Kâmil Koç, sosyal medyanın ‘En’lerinin seçildiği SocialBrands Veri Analitiği, Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş’ ödülün sahibi oldu. 

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen Brandverse Awards’ta, 2024 yılının kazanan markaları belli oldu. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığı ile markaların sosyal medya performanslarının istatiksel olarak sosyal medya marka endeksine göre incelendiği SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde şirketlerin 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 döneminde dijitalde yaptıkları tüm kampanya ve iletişim faaliyetleri ele alındı. 

Türkiye seyahat sektörünün en çok tercih edilen lider markası Kâmil Koç da sosyal medya alanındaki başarılı çalışmalarıyla SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde geçen yılın ardından bu yılda da yine sosyal medyanın ‘En’leri arasında yer aldı. Kâmil Koç, başarılı sosyal medya yönetimiyle Brandverse Awards Karayolları Ulaşım kategorisinde ‘Gümüş’ ödülün sahibi oldu. 8 ayrı kategoride başarıya ulaşan markalar, 24 Haziran’da İstanbul’da düzenlenen özel bir törenle ödüllerini aldı.

“Dijital uygulamalarımızla yolculuğu keyfe dönüştürüyoruz”

Kâmil Koç Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Direktörü Jan Sarıgül Işık, dijitalde yenilikleriyle sektöre öncülük ettiklerini belirterek, şunları söyledi:

“Değişen dünyayla birlikte seyahat sektöründe de tüketici davranışları önemli bir değişim gösteriyor. Bugün artık konfor kadar iletişim araçlarının kullanımı ve bu alanda sunulan imkanlar yolcular için önemli bir tercih sebebi oluyor. Kâmil Koç olarak biz de bir taraftan en son teknolojiye sahip çevre dostu otobüslerle yolcularımıza konforlu bir seyahat sunarken, diğer yandan da seyahatlerinin özel anlara dönüşmesine yönelik uygulamaları hayata geçiriyoruz. Özellikle dijital yeniliklerimizle seyahatlerini eşsiz bir deneyime dönüştürmek için çalışıyoruz. Son olarak geçen yıl Kâmil Koç Multimedya uygulamamızı yol arkadaşlarımızın hizmetine sunduk. Çok olumlu geri dönüşler aldığımız bu uygulamayla yol arkadaşlarımıza eğlenceyi kişiselleştirme fırsatı sağladık. Yolcularımız cep telefonlarına indirdikleri uygulama ile haberden belgesele, müzikten spora seyahatleri boyunca diledikleri yayını kendilerine göre özelleştirip, kesintisiz bir şekilde izleyebilme imkanına sahip oldular.

Bunun yanında iletişim araçlarını da efektif şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Özellikle sosyal medya araçlarını aktif bir şekilde kullanarak, yolcularımızla etkin bir iletişim sağlıyoruz. Markamızla ilgili haber ve duyuruların yanı sıra yeniliklerimizi, güzergahlarımızdaki güzellikleri de bu kanallar aracılığıyla yol arkadaşlarımızla paylaşıyor, onları da bu güzelliklerin parçası haline getirmeye çalışıyoruz. Aynı zamanda bu kanallar üzerinde bize ulaşan görüş, öneri ve istekleri hızlı bir şekilde çözüme kavuşturarak, yolcularımıza en iyiyi sunmaya gayret ediyoruz. Sağladığımız bu online iletişim sayesinde yol arkadaşlarımızla aramızda çok güçlü bir bağ oluşturmuş durumdayız. Yolcularımızın marka sadakatine de pozitif katkı yapan tüm bu çalışmalar sayesinde bugün ülkemizin en çok tercih edilen markası olmanın gururunu yaşıyoruz. Yol arkadaşlarımızı da ekosistemimizin içine kattığımız bu güçlü iletişim stratejimizin bugün ödülle taçlandırılmasından da çok mutluyuz.”

Bu haber 2616 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Zorlu Holding’ten açıklama... 02.03.2025
2024 yılını güçlü bir performansla kapatan Naturelgaz, temettü kararını açıkladı ... 01.03.2025
Petrol Ofisi, “İste Olsun” mottosunda bayileri ile Antalya’da bir araya geldi ... 01.03.2025
AB, elektrikli araç talebini artırmak için harekete geçiyor... 01.03.2025
ODAŞ, DEİK Webinar’ında Özbekistan yatırımını anlattı... 28.02.2025
2024’ün Hızlı Büyüyen Markası Aytemiz, Bayileriyle Bir Araya Gelerek “Güçlü Gelecek, Birlikte Gelecek” Dedi ... 28.02.2025
TORA olarak, tüm Türkiye'de Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) montajlarımıza devam ediyoruz!... 28.02.2025
Karsan İtalya’nın Campania Bölgesinde Toplu Ulaşımı Elektriklendirecek!... 28.02.2025
Ford Türkiye’den Sıra Dışı Ford Evreninde Sıra Dışı Bir Etkinlik... 28.02.2025
Türkiye’nin Elektrikli Araç Fuarı “Go Green Türkiye” Mayıs’ta Kapılarını Açıyor! ... 28.02.2025
En Yakıt Seyahat Özgürlüğünü İstanbul-İzmir Otoyolu'na Taşıdı... 28.02.2025
Volvo Trucks, Sürdürülebilirliği Bir Yaşam Biçimi Olarak Değerlendiriyor!... 28.02.2025
Shell, Madeni Yağlar Stratejilerini Türkiye’deki Distribütörleriyle Paylaştı... 28.02.2025
Türkiye'nin petrol ithalatı geçen yıl aralıkta yüzde 3,4 azaldı... 28.02.2025
LPG ithalatı geçen yıl aralıkta yıllık bazda yüzde 29,9 azaldı... 28.02.2025
Doğal gazda mart tarifesinde değişikliğe gidilmedi... 28.02.2025
ZF’den otobüs ve raylı sistemler için yenilikçi çözümler... 28.02.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.