|
Haberler > Elektrik Başlıkları “TREDAŞ Enerjik”, WhatsApp entegrasyonu ile hizmet ağına yeni bir kanal daha ekledi Güncelleme :13.02.2025Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş.’nin yapay zekâ destekli dijital asistanı “TREDAŞ Enerjik”, sosyal medya platformlarının ardından şimdi de WhatsApp üzerinden elektrik tüketicilerine hizmet vermeye başladı. Elektrik dağıtım sektöründe bir ilk olan bu entegrasyonla birlikte kullanıcılar artık ihbar, öneri ve talep bildirimlerinden planlı kesintiye kadar birçok hizmete kolaylıkla erişebilecek.Teknolojiye yaptığı yatırımla, elektrik dağıtım sektöründe tüketicilerin ihtiyaçlarına hızlı ve 7/24 kesintisiz yanıt veren Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ), bir ilke daha imza attı. TREDAŞ, yapay zekâ destekli dijital asistanı “TREDAŞ Enerjik” ile Facebook ve Instagram gibi sosyal medya platformlarının ardından şimdi de WhatsApp üzerinden tüketicilere hizmet vermeye başladı. WhatsApp entegrasyonu sayesinde müşteriler, 501 186 0 186 telefon numarası üzerinden ihbar, şikâyet, öneri ve talepleri gibi birçok konuda hizmete kolaylıkla ulaşabilecek.“YAPAY ZEK DESTEKLİ TREDAŞ ENERJİK, WHATSAPP PLATFORMUNA ENTEGRE EDİLDİ”Müşteri hizmetleri yönetiminde elektrik dağıtım sektörünün ilk yapay zekâ dijital asistanı olma özelliğine sahip olan TREDAŞ Enerjik’in kapsama alanının giderek genişlediğini ifade eden TREDAŞ Genel Müdürü Necati Ergin, “TREDAŞ Enerjik, dijital dönüşüm yolculuğumuzun en önemli adımlarından biri. Elektrik dağıtım sektöründe yapay zekâ destekli bu tür bir uygulamayı WhatsApp platformuna entegre eden ilk şirket olmanın gururunu yaşıyoruz. Teknoloji alanına yaptığımız yatırımlarımızla, müşterilerimizin ihtiyaçlarına anında yanıt vererek onların hayatlarını kolaylaştırmayı ve her platformda erişilebilir olmayı hedefliyoruz” değerlendirmesinde bulundu.TREDAŞ ENERJİK, SEKTÖRE FARKLI BİR BOYUT KAZANDIRDI
|
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |