Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Loyalty 360 Awards’tan OPET’e büyük ödül

Güncelleme :08.04.2014

 Türkiye’de akaryakıt sektöründe 8 yıldır müşteri memnuniyeti en yüksek şirket seçilen OPET, uluslararası arenada da başarılarını taçlandırmaya devam ediyor. OPET, son olarak müşteri odaklı çalışmaları nedeniyle ABD’de düzenlenen Loyalty 360 Awards’ta  “Platin” ödüle layık görüldü.

The Loyalty Marketer's Association tarafından düzenlenen Loyalty 360 Ödül Töreni,  geçtiğimiz Mart ayında ABD’nin Orlando kentinde yapıldı. OPET, aralarında Avustralya, Almanya, İngiltere ve İspanya'nın da bulunduğu çeşitli ülkelerden 27 şirketin yarıştığı ‘Uluslararası Pazarlar’ kategorisinde en büyük ödül olan “Platin” ödüle layık bulundu. Uzun yıllardır başarıyla sürdürdüğü CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) programları, Opet Kart ve Opet Worldcard segmentasyon çalışmaları, Kusursuz Hizmet Programı, Online Yakıt, Şifre puan, etkin müşteri iletişim kanalları ve müşteri odaklı yaklaşımıyla birinciliğe hak kazanan OPET adına ödülü CRM Müdürü Nilay Güler ve Katma Değerli Servisler Müdürü Mehmet Alpinanç aldı.

 2004 yılında CRM çalışmalarına başlayan OPET, müşterilerine sunduğu ‘dijital faydalarla’ rakiplerinden ayrışan bir yapıya sahip. KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde sektöründe sekiz yıl üst üste müşteri memnuniyeti en yüksek marka olarak birinciliği elde etmesi de CRM uygulamalarını en etkili şekilde kullanan şirketlerin başında geldiğini kanıtlıyor. OPET Kart üzerinden müşterilerini aktif olarak takip eden OPET, bütünsel CRM uygulamaları dışında müşteri özelinde kampanyaları da uygulamaya alıyor. 

OPET, ‘Kusursuza Yolculuk” programı ile müşterilerine en iyi hizmeti vermek için çalışıyor. Yapılan alışverişlerden sonra SMS yoluyla tüm müşterilere “Verilen hizmetten memnun musunuz?” diye soruluyor. “Hayır’ şeklinde bir SMS gelirse mesaj anında çağrı merkezine düşüyor. Çağrı merkezi telefonla müşteriyi geri arayarak memnuniyetsizliğin kaynağına dair bilgi alıyor ve ilgili birimlere iletiyor.  Entegre bir sistem olduğu için bu uygulama istasyonlardaki kiosklarda da etkin. Müşteri bu kiosklarda kartını okutup ‘hayır’ tuşuna bastığında yine çağrı merkezi tarafından anında aranıyor. Opet’in “Kusursuza Yolculuk” prensibi; çağrı merkezi, istasyon ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz memnuniyet anlayışı ile sektöründe fark yaratıyor. OPET Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet sunarak tüm çağrıları titizlikle değerlendiriyor ve eksiksiz teknik altyapısı ile tüm müşteriler için çözüm üretiyor. OPET'in tüm istasyonları; ürün ve hizmet kalitesi, istasyon düzeni, güler yüzlü ve güvenilir bir ortam sunması, tuvalet temizliği ve engelliler için hazırlanan düzenekler ile bütünsel bir standarda sahip olmasıyla dikkat çekiyor.

Resimdekiler: 

OPET CRM Müdürü Nilay Güler ve Katma Değerli Servisler Müdürü Mehmet Alpinanç ödülü, Loyalty 360 CEO’su Mark Johnson ve Pazarlama Direktörü Erin Raese’in elinden aldı.

Bu haber 3608 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Kâmil Koç, Dünya Şoförler Günü’nü Ankara’da kaptanlarıyla kutladı... 03.12.2025
Petlas’tan Motor Sporlarına Tam Destek!... 03.12.2025
FIAT Professional’dan Büyük Bir Adım Daha!... 02.12.2025
Shell Türkiye, Engelsiz Yaşam Vizyonuyla Hayatın Her Alanında Eşitlik ve Kapsayıcılık İçin Çalışıyor... 02.12.2025
Platinum Rent, Çözüm Ortağınız!... 02.12.2025
CDA Lojistik Üst Yönetimine Transfer... 02.12.2025
Goodyear, Avrupa genelinde kış lastiği performansında zirveye yerleşti... 02.12.2025
Allison donanımlı Isuzu Novociti Life midibüsler, Siirt yollarında fark yaratıyor... 02.12.2025
IVECO’dan Kışa Özel Bakım Fırsatı: Ücretsiz Check-Up ve Tüm Modellerde İndirim... 02.12.2025
ZF Aftermarket, Lemförder Markası ile Cam Kaldırma Krikolarını Pazara Sunuyor... 02.12.2025
Mercedes-Benz Vito Mixto modeli yeniden Türkiye’de... 02.12.2025
UND, Albayrak Grubu ve KTZ Arasında Mutabakat Zaptı İmzalandı... 02.12.2025
Rosatom Mısır'daki El Dabaa NGS’ye Ekipman Sevk Etmeye Devam Ediyor... 02.12.2025
Türkiye Pakistan'da petrol ve doğal gaz arayacak... 02.12.2025
Hizmet İhracatının Şampiyonu Yine Mars Logistics... 02.12.2025
Otomobil ve hafif ticari araç pazarı ocak-kasım döneminde yüzde 10,16 büyüdü... 02.12.2025
Elektrik santrallerine 1,4 milyar liralık kapasite mekanizması desteği... 02.12.2025
BOTAŞ, Silivri'deki tesisinde kontrollü gaz çıkışı ve yanma işlemi yapıldığını bildirdi... 02.12.2025
Yeni Citroën Ë-C3 Aircross’un “Uzun Menzil” Versiyonu Türkiye’de!... 02.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.