Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Shell Türkiye’de İlk Defa Yerli Bir Reklam Yüzüyle Çalıştığı Reklam Kampanyasını Tanıttı

Güncelleme :29.05.2014

Bugüne kadar global reklam kampanyalarıyla ürün ve hizmetlerini tanıtan Shell Türkiye, otogaz pazarına verdiği önemi göstermek için ilk defa yerli bir reklam yüzünün başrolde olduğu bir reklam kampanyası hazırladı. Ünlü sinema ve tiyatro oyuncusu Mustafa Üstündağ, Shell AutoGas’ın yeni reklam yüzü oldu.

Shell AutoGas 2014 reklam filmi, ünlü oyuncu Mustafa Üstündağ ve Shell & Turcas Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz’ın katılımıyla ilk defa  bir basın toplantısıyla tanıtıldı. Eğlenceli dili ve samimi üslubuyla öne çıkan reklam filmi, Haziran başı itibarıyla çeşitli mecralarda gösterilmeye başlayacak.

 Shell & Turcas Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz, uluslararası tecrübesiyle müşterilerine her zaman kaliteli ürün ve hizmeti sunan bir şirket olarak bu yıl otogaz kullanıcılarına yepyeni ve eğlenceli bir iletişim dili ile seslenmek istediklerini söyledi ve sözlerine şöyle devam etti: “Mesajımızı  global bir marka olan Shell’i, Türk tüketicisine ve hedef kitlemiz olan otogaz kullanıcısına yakınlaştıran, yerel ve eğlenceli bir ses tonuyla vermek bizim için önemliydi. Mustafa Üstündağ, toplumda her kesimden hayranları olan, samimi ve başarılı bir oyuncu.. Kendisine reklam yüzümüz olması için  teklif götürdük. O da bizi kırmadı. Bugün hep birlikte karşınızdayız.”

Shell AutoGas ile kafamız rahat!

 Proje, Shell Türkiye için bir ilk olduğu kadar Mustafa Üstündağ’ın da kariyeri boyunca rol aldığı  ilk reklam filmi oldu. Ünlü oyuncu reklam filminde, Shell’in her alanda olduğu gibi otogaz alanındaki uzmanlığı ve kalitesiyle baş edemeyeceğinin farkında olan "bıçkın girişimci” profili çiziyor. 

Reklam filmi çekimlerinde son derece profesyonel bir ekiple oldukça keyifli vakit geçirdiklerini söyleyen Üstündağ, sözlerine şöyle devam etti: “Shell Autogas kullan, kafan rahat olsun, dedik. Hakikaten çekimin sonunda ben de gördüm, Shell Autogas kullanırsanız kafanız rahat eder!”

Shell Türkiye reklam kampanyasını ajansı  JWT Thompson  ile 6 aylık bir sürede hazırladı. Otogaz hedef kitlesinin ağırlıklı olarak erkeklerden oluşan ve yerel zevkleri olan kişilerden oluştuğunu bilen Shell Türkiye pazarlama ekibi ve JWT, duygusal yanları ağır basan hedef kitlenin ilgisini çekecek, onları gülümsetecek ve ertesi gün işteki arkadaşına Shell AutoGas’dan bahsettirecek bir hikaye kurguladı. Shell & Turcas Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz süreci şöyle anlattı: “Reklam ajansımız, Shell AutoGas’ı en akılda kalacak şekilde ve eğlenceli bir biçimde hedef kitlemize anlatacak bir karakter yaratmaya karar verdi. Bu karakterin inandırıcı olması ve hedef kitlemizin sempati duyup kendine yakın görecek olması önemliydi.”

Reklam kampanyası 02 Haziran 2014 tarihinde televizyon, radyo, açıkhava, dijital, gazete gibi mecralarda yoğun medya planı ile yayında olacak.

Shell için otogaz pazarı önemlidir

 Dünya LPG Birliği (WLPGA) rakamlarına göre Türkiye, en çok otogaz tüketen ülkeler sıralamasında Güney Kore’den sonra ikinci sırada yer alıyor. Türkiye’de otogaz, dizelden sonra en çok tercih edilen ikinci yakıt. TÜİK verilerine göre, Türkiye’de her 10 araçtan 4’ü otogazı tercih ediyor. Shell AutoGas, Türkiye’de en çok tercih edilen markalarının başında geliyor ve Shell Türkiye’nin istasyon ağının yüzde 73’ünde otogaz bulunuyor.

Bu haber 3470 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aksigorta’dan Brisa’nın Lassa ve Bridgestone markalarında geçerli 250 TL indirim fırsatı... 26.12.2024
Brent petrolün varil fiyatı 73,26 dolar... 26.12.2024
Enerji piyasalarında uygulanacak idari para cezalarında artış... 26.12.2024
Vestel’in ürettiği şarj istasyonlarında Plug&Charge dönemi başladı... 26.12.2024
Aytemiz Vaay 4. Yılını Dört Dörtlük Bir Kampanya ile Kutluyor!... 26.12.2024
Petrol hakkına müteallik karar... 26.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.