Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Yingli Solar, enerji sektörünü kupa heyecanıyla bir araya getirdi

Güncelleme :07.07.2014

Brezilya 2014 Dünya Kupası’nın ana sponsorlarından Yingli Solar, Türkiye’de enerji sektörünü bir araya getirerek Dünya Kupası heyecanını İstanbul’da yaşattı. İtalya – Uruguay grup maçını iş ortakları ile birlikte dev ekrandan izleyen Yingli Solar ve iş ortakları heyecan dolu anlar geçirdi.

Dünyada 20 bölgesel ülke ofisinde, 18 binden fazla çalışanı, 25 yıllık tecrübesi, 9 GW’tan fazla kurulu parkı ve 2.5 GW üretim kapasitesiyle faaliyet gösteren, dünyanın en büyük güneş paneli üreticilerinden Yingli Solar Brezilya’da devam eden Dünya Kupası heyecanını İstanbul’a taşıdı.

Daha yeşil bir Dünya Kupası

Yingli Green Energy Güneydoğu Avrupa Direktörü Dimitrios Bachadakis, Brezilya'daki Arena Pernambuco ve Maracanã Stadyumu'na artık 1 MW'yi aşan Yingli Solar panellerinin güç sağladığını belirtti.

“2010 yılında Güney Afrika'dan sonra bu defa futbol tutkusuyla nam salmış bir ülke olan Brezilya'da, bir kez daha FIFA Dünya Kupası'nın sponsoru olduğumuz ve Dünya Kupası tarihindeki ilk karbon salımsız sponsor olduğumuz için gururluyuz. FIFA Dünya Kupası, dünyanın en çok izlenen spor etkinliği olarak kısa zamanda maksimum sayıda futbol tutkununa ulaşarak solar enerjiyi, sürdürülebilirliğin önemini ve tabii ki markamızı ve misyonlarımızı tanıtma fırsatını sağlıyor.

Sn. Bachadakis, "İş ortaklarımızla bir araya gelerek FIFA Dünya Kupası heyecanını paylaşmak bizim için büyük bir zevk; Türkiye'nin, sadece solar enerjinden en üst düzeyde fayda elde edebilecek şekilde güneşle kutsanmış bir ülke olmadığını ayrıca futbol sevgi ve heyecanını paylaştığını da biliyoruz.” şeklinde konuştu.

İtalya – Uruguay heyecanı

İtalya – Uruguay arasında gerçekleşen grup maçını dev ekranda iş ortakları ile birlikte izleyen Yingli Solar Türkiye Ülke Müdürü Uğur Kılıç, Yingli Solar olarak tüm dünyanın heyecanla izlediği futbol maçlarının heyecanını Türkiye’deki iş ortaklarıyla paylaşmaktan dolayı sevinçli olduğunu belirtti. Uğur Kılıç, “Çok farklı coğrafyada gerçekleşen kupa maçlarını yerinde izleme imkanı yakalayamadık, ancak kupa heyecanını iş ortaklarımızla birlikte yaşamak üzere güzel akşam yemeğinde dev ekranda İtalya – Uruguay maçını izlemek üzere bir araya geldik.” dedi. 

 

Bu haber 3102 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.