Haberler > Akaryakıt Başlıkları
İnsan Kaynakları Alanında Uluslararası Stevie Ödülü Opet’e Güncelleme :18.08.2014 OPET, iş dünyasının performansını değerlendiren Uluslararası Stevie Ödülleri’nde İK kategorisinde ödüle layık bulundu. Stevie ödüllerinde daha önce de dört ödül kazanan OPET, başarısını uluslararası alanda bir kez daha kanıtlamış oldu.
Türkiye'de akaryakıt sektöründe 8 yıldır aralıksız müşteri memnuniyeti en yüksek şirket unvanını koruyan OPET, iş dünyasındaki üstün performansları onurlandıran en prestijli organizasyonlardan 11'inci Uluslararası Stevie Ödülleri'nde bu yıl “İnsan Kaynakları” alanında ödüle layık görüldü.
OPET, İnsan Kaynakları Yönetimi Çözümleri kategorisinde ‘Yılın En İyi Ürün ve Hizmeti’ alanında, İK ve Mobil İK uygulamaları ile uluslararası ve en kapsamlı tek ödül olan Uluslararası Stevie Ödülü’ne sahip oldu. Ödüle layık görülen ‘Katma Değer Üreten İnsan Kaynakları Projesi”, akıllı telefon ve tabletler için tasarlanan mobil insan kaynakları uygulamaları, e-imza çözümleri ve 7/24 çalışan destek hattı modüllerinden oluşuyor. Mobil İK Bilgi Sistemleri ile OPET çalışanları ve yöneticileri, İK süreçlerini, onay ve e-imza prosedürlerini ofis dışında da takip edebiliyor. Bu uygulama, yöneticilerin mobil cihazları üzerinden çalışanları ile ilgili bilgi, rapor ve analizlere gerçek zamanlı olarak her yerden, hızlı ve doğru biçimde erişmesini mümkün kılıyor. E-imza uygulaması ile ülke geneline yayılmış olan ve sahada mobilize görev yapan ekiplere sahip şirketlerde bordro, ücret pusulası ve benzer nitelikteki belgeler yasal açıdan geçerli olacak şekilde, süratli, eksiksiz ve düşük maliyetle elektronik ortamda ulaştırılabiliyor. Çalışan Destek Hattı ise, Opet çalışanları ve aile bireylerinin 7/24 özel bir telefon hattı üzerinden ulaşabildiği bir destek kanalı. Bu hat ile iş dışında genel bilgi hizmetleri, mali, hukuki, tıbbi ve psikolojik konularda destek alınabiliyor.
OPET, İnsan Kaynakları ve Mobil Uygulamalar alanında 60’tan fazla ülke ve 3500 adayın dünya çapında 250 yönetici tarafından değerlendirildiği organizasyonda, ilk üçe girerek başarısını uluslararası alanda da kanıtlamış oldu.
OPET, Stevie Ödülleri'nde, önceki yıl Enerji kategorisinde “Yılın Şirketi”, Sağlık, Güvenlik ve Çevre Programı kategorisinde ise “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile iki ödül birden almış, 2013 Uluslararası Stevie Ödülleri’nde de ‘En İyi Müşteri Hizmetleri’ ve ‘Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon’ alanında iki ödüle daha layık bulunmuştu.
*OPET, iş dünyasının performansını değerlendiren Uluslararası Stevie Ödülleri’nde İK kategorisinde ödüle layık bulundu. Stevie ödüllerinde daha önce de dört ödül kazanan OPET, başarısını uluslararası alanda bir kez daha kanıtlamış oldu.
Türkiye'de akaryakıt sektöründe 8 yıldır aralıksız müşteri memnuniyeti en yüksek şirket unvanını koruyan OPET, iş dünyasındaki üstün performansları onurlandıran en prestijli organizasyonlardan 11'inci Uluslararası Stevie Ödülleri'nde bu yıl “İnsan Kaynakları” alanında ödüle layık görüldü.
OPET, İnsan Kaynakları Yönetimi Çözümleri kategorisinde ‘Yılın En İyi Ürün ve Hizmeti’ alanında, İK ve Mobil İK uygulamaları ile uluslararası ve en kapsamlı tek ödül olan Uluslararası Stevie Ödülü’ne sahip oldu. Ödüle layık görülen ‘Katma Değer Üreten İnsan Kaynakları Projesi”, akıllı telefon ve tabletler için tasarlanan mobil insan kaynakları uygulamaları, e-imza çözümleri ve 7/24 çalışan destek hattı modüllerinden oluşuyor. Mobil İK Bilgi Sistemleri ile OPET çalışanları ve yöneticileri, İK süreçlerini, onay ve e-imza prosedürlerini ofis dışında da takip edebiliyor. Bu uygulama, yöneticilerin mobil cihazları üzerinden çalışanları ile ilgili bilgi, rapor ve analizlere gerçek zamanlı olarak her yerden, hızlı ve doğru biçimde erişmesini mümkün kılıyor. E-imza uygulaması ile ülke geneline yayılmış olan ve sahada mobilize görev yapan ekiplere sahip şirketlerde bordro, ücret pusulası ve benzer nitelikteki belgeler yasal açıdan geçerli olacak şekilde, süratli, eksiksiz ve düşük maliyetle elektronik ortamda ulaştırılabiliyor. Çalışan Destek Hattı ise, Opet çalışanları ve aile bireylerinin 7/24 özel bir telefon hattı üzerinden ulaşabildiği bir destek kanalı. Bu hat ile iş dışında genel bilgi hizmetleri, mali, hukuki, tıbbi ve psikolojik konularda destek alınabiliyor.
OPET, İnsan Kaynakları ve Mobil Uygulamalar alanında 60’tan fazla ülke ve 3500 adayın dünya çapında 250 yönetici tarafından değerlendirildiği organizasyonda, ilk üçe girerek başarısını uluslararası alanda da kanıtlamış oldu.
OPET, Stevie Ödülleri'nde, önceki yıl Enerji kategorisinde “Yılın Şirketi”, Sağlık, Güvenlik ve Çevre Programı kategorisinde ise “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile iki ödül birden almış, 2013 Uluslararası Stevie Ödülleri’nde de ‘En İyi Müşteri Hizmetleri’ ve ‘Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon’ alanında iki ödüle daha layık bulunmuştu. Bu haber 3299 kere okunmuştur.
|
|