Haberler > Akaryakıt Başlıkları
Total İçin Yeni Marka Sloganı ve Dünya Genelinde Kurumsal Reklam Kampanyası Güncelleme :01.10.2014Total 2 Ekimden itibaren 21 ülkede aynı anda başlayacak olan yeni bir uluslar arası reklam kampanyası başlatıyor.
Total, grubun marka farkındalığını güçlendirmek amacıyla 2 Ekim günü 21 ülkede aynı anda yeni bir uluslararası reklam kampanyası başlatıyor. Bu kampanya, Total'in petrol üretimi, rafinaj ve pazarlama alanındaki faaliyetlerinin yanı sıra doğal gaz sektöründe büyük bir firma olduğunu (üretiminin %50'sini doğal gaz oluşturuyor) ve iştiraki SunPower aracılığıyla güneş enerjisi alanında dünyanın ikinci büyük şirketi olduğunu vurguluyor.
Kampanya, Total Grubu'nun yeni sloganı olan ve "daha fazla”nın değil "daha iyi”nin altını çizen "Daha İyi Enerji Taahhüdü” sloganının ardındaki anlamı sergileyen somut örneklerle sunuluyor. Grup bu sayede sorumlu bir enerji geleceğine giden yolun öncelikle daha güvenli, daha verimli, daha inovatif ve mümkün olan en fazla sayıda insan için erişilebilir bir enerjiden geçtiği inancını paylaşıyor.
Bu taahhüdün karşılanabilmesine yardımcı olmak için, çok sayıda Grup çalışanı kampanyanın hazırlanmasına katkı yaptı ve reklam filmindeki sahnelerin çoğu Total tesislerinde çekildi.
Total'in Kurumsal İletişimden sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Jacques-Emmanuel Saulnier, "Total, lider bir küresel enerji şirketi. Ticari faaliyetlerinin büyümesini desteklemek için uzun vadede güçlü bir markaya ihtiyacı var. Bu büyük çaplı kampanya, Total'in tarihindeki ilk büyük reklam kampanyası olacak. Bu kampanya hem büyüklüğümüzü hem de tutkularımızı yansıtıyor," şeklinde ifade etmektedir.
Total Türkiye Genel Müdürü M. Antoine TOURNAND ise düşüncelerini şöyle ifade ediyor: "Vizyonumuz ve "her zaman daha iyisi" sözleriyle ifade ettiğimiz sürekli gelişim yaklaşımımızı ön saflarda, paydaşlarımızın yanında ve onlar için yaptığımız çalışmalarda görebilirsiniz. Bu sadece gelecek için verilen bir söz değil, Total'in 100.000 çalışanı için her gün uğrunda çalıştıkları bir gerçek."
TEKNİK BİLGİLER
Ajans: Publicis Groupe, Marcel Agency
REKLAM FİLMİ
Yönetmen: Samir Mallal
Hindistan kökenli Kanadalı bir yönetmen olan Samir Mallal, daha çok belgeselleriyle tanınıyor. Bombay Calling adlı belgeseli 2006 yılında Los Angeles'te yapılan Hint Filmleri Festivali'nde Büyük Jüri Ödülü'nü kazandı; Nollywood Babylon adlı çalışması ise 2009 yılında Sundance Film Festivali'nde bir ödüle aday gösterildi.
Müzik: Kavinsky
Kavinsky (gerçek adı: Vincent Belorgey), Daft Punk, Mr. Ozio ve Sébastien Tellier gibi müzisyenlerle pek çok ortak çalışmaya imza atmış, Parisli bir house sanatçısı. 2010 yılında Drive adlı filmin müziklerini yaptıktan sonra daha geniş kitleler tarafından tanındı.
BASIN KAMPANYASI
Fotoğrafçı: Michael Warren
Boston'da yaşayan fotoğrafçı Michael Warren'ın tutkusu gerçek insanları filme almak. İkizler, bandocu kızlar, kampçılar ve Amerikan futbolu taraftarlarına odaklanan dizileriyle tanındı.
MEDYA PLANI
Kampanya 21 ülkede kullanılacak ve önümüzdeki üç yıl süresince birbirini takip eden dalgalar halinde televizyonda, basında, internette ve sosyal ağlarda yayımlanacak. Aynı zamanda havalimanlarında da kampanya görselleri kullanılacak.
Bu görseller 15 uluslararası havalimanında sergilenecek (Abu Dabi, Pekin, Buenos Aires, Dammam, Frankfurt, Johannesburg, Lagos, Londra Heathrow, Luanda, Yeni Delhi, Paris CDG, Paris Orly, Rio de Janeiro, Sao Paulo, Şangay).
Dünya genelinde 80 televizyon kanalında ve 230'dan fazla basın organında reklamlar yayımlanacak.
İnternette, ilk dalgada 1 milyardan fazla gösterim yapılacak. Bu haber 3521 kere okunmuştur.
|
|