Haberler > Akaryakıt Başlıkları
GO Bakım Günleri büyük ilgi gördü Güncelleme :04.11.2014 Türkiye akaryakıt sektöründe yeni bir dönem başlatan GO, gerçekleştirdiği ücretsiz Bakım Günleri kampanyası ile yine fark yarattı. Türkiye’nin çeşitli noktalarındaki yeni nesil GO yakıt istasyonlarında, GO, Prins ve Mobil 1 işbirliğiyle gerçekleştirilen ve yoğun ilgi gören kampanyada yaklaşık 2.000 araca madeni yağ ve LPG tesisat bakım hizmeti ücretsiz olarak verildi.
Akaryakıt sektörünün dinamik markası GO, eşsiz birçok özelliğinin yanı sıra gerçekleştirdiği ‘ilk’ler ve geliştirdiği hizmetler ile farkını ortaya koymaya devam ediyor. Yüksek yakıt ve hizmet kalitesi ile büyük beğeni toplayan GO, şimdi de ücretsiz madeni yağ ve LPG tesisat bakım hizmetini kapsayan GO Bakım Günleri ile müşterilerinden yoğun ilgi gördü.
Türkiye’nin çeşitli noktalarındaki yeni nesil GO yakıt istasyonlarında farklı tarihlerde gerçekleştirilen GO Bakım Günleri’nden yaklaşık 2.000 araç yararlandı. Alanlarındaki en seçkin markalar arasında yer alan GO, Prins ve Mobil 1 işbirliği ile 10 Eylül – 31 Ekim 2014 tarihleri arasında gerçekleştirilen kampanya kapsamında, uzman ekipler tarafından araçlara madeni yağ ve LPG tesisat bakım hizmetleri ücretsiz olarak verildi. GO Bakım Günleri, Adana, Ankara, Kahramanmaraş, Malatya, Mersin, Ordu, Şanlıurfa, Tekirdağ, Trabzon, Tunceli, Uşak ve Van’daki GO yakıt istasyonlarında gerçekleştirildi.
GO Bakım Günleri’ne ev sahipliği yapan GO bayileri, “GO, her açıdan alışılagelmişin çok ötesinde bir yaklaşım sergiliyor. Yüksek ürün teknolojisi, adil ve kaliteli hizmet anlayışının yanı sıra birçok özgün ve önemli özelliği ile akaryakıt sektöründe fark yaratıyor. GO’nun her açıdan ortaya çıkan bu toplam kalitesi ile kısa sürede yolların aranan markası oldu. Sunulan kaliteli yakıt ve üstün hizmet anlayışı ile çok genç bir marka olmasına karşın, hızla artan önemli bir sürekli müşteri sayısına ulaşıyor. GO Bakım Günleri ile de çok önemli bir hizmeti, alanlarında uzman personellerden oluşan ekipleri ile ücretsiz olarak verdik. GO Bakım Günleri yoğun ilgi gösteren müşterilerimizde önemli bir memnuniyet daha yarattı” diyerek, GO gibi kaliteli ve efektif bir markanın temsilcisi olmaktan duydukları memnuniyeti dile getirdiler.
Bu haber 4057 kere okunmuştur.
|
|