Haberler > Akaryakıt Başlıkları
Shell & Turcas, Shell Select yeni mağaza konsepti ile ödülü kucakladı Güncelleme :12.12.2014Türkiye’nin en yenilikçi şirketlerinin bağımsız bir kurul ve tüketici oylarıyla belirlendiği Game Changers ( Oyunu Değiştirenler) Turkey yarışmasında Shell & Turcas, Shell Select – yeni market konsepti projesiyle “Tasarla: İşletmeni Değiştir” kategorisinde birincilik ödülünü kazandı.
Shell & Turcas, Türkiye’de ilk defa bu sene düzenlenen ve 9 temel kategoride birçok şirketin yarıştığı Gamechangers Turkey yarışmasında Shell Select – yeni market konsepti projesiyle “Tasarla: İşletmeni Değiştir” kategorisinde, hem değerlendirme komitesinden hem de tüketicilerden en yüksek sayıda oyu alarak birincilik ödülünü kazandı.
Yarışmaya katılan şirketlerin yenilikçi iş modelleri geliştirmek, fırsatları değerlendirmek ve dinamik süreçler tasarlayarak müşteri deneyimini iyileştirmek kapsamındaki başarılarının değerlendirildiği Tasarla: İşletmeni Değiştir kategorisinde birincilik ödülünü alan Shell & Turcas, 9 kategoride finale kalan 16 firmadan biri olmuştu
Shell & Turcas, Shell Select – yeni market konsepti projesini, müşterilerinin istasyonlardaki yakıt dahil tüm alışveriş deneyimini mükemmelleştirmek amacı ile geliştirildi. Proje kapsamında Shell müşterilerine, istasyonlarda oluşturulan kahve köşelerinde taze çekirdekten çekilen al-götür kahve servisi ile birlikte Shell’e özel deli2go markasıyla katkısız, taze ve ve lezzetli sandviçler sunmaya başladı. Shell Select mağazalarının modern market düzenlemesi ve sunduğu geniş ürün portföyü ile Shell & Turcas, müşterilerilerinin “yollardaki” tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.
Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz kazanılan ödülle ilgili olarak: “Game Changers Türkiye yarışmasında Shell Select – yeni market konsepti projesiyle kazandığımız bu ödül, yenilikçi yaklaşımımızı sürdürmek konusunda bizi heyecanlandırdı. Yeni konsepte sahip yaklaşık 70 Shell Select marketinde; seköründe öncü olan firma ortaklıklarımız ile müşterilerimize hizmet vermekteyiz. Shell’e özel markamız deli2go ile müşterilerimize taze ve lezzetli sandviç ürün portföyü sunuyoruz. Ayrıca sektörümüzde öncü bir adım atarak ilk defa istasyonlarda kahve köşeleri yarattık. En büyük hedefimiz, müşterilerimize Shell’de keyifli ve rahat bir alışverişi deneyimi yaşatmak. ” dedi.
Shell’in birincilik ödülünü kazandığı yarışmada başvuruları değerlendiren jüri üyeleri arasında dünyanın önde gelen yöneticilerine hizmet veren deneyimli danışman ve konuşmacı Peter Fisk, The Boston Consulting Group (BCG) Türkiye Genel Müdürü ve Yönetici Ortağı Burak Tansan, Bilgi Üniversitesi MBA ve e-MBA programlarında Pazarlama, Entegre Pazarlama İletişimi, Reklam ve Tüketici Davranışları konularında dersler veren Levent Erden, Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü’nde Öğretim Üyesi Fatoş Karahasan ve Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve yüksek referansları bulunan Salim Kadıbeşegil yer alıyor. Bu haber 3517 kere okunmuştur.
|
|