Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

ASİS, Müşteri Odaklı İnovasyon Anlayışıyla Dünya Standartlarında, Hizmet Vermeye Devam Ediyor…

Güncelleme :16.02.2015

ASİS Otomasyon ve Akaryakıt Sistemleri, müşteri odaklı inovasyon anlayışıyla 11 yılı aşkın bir süredir satış, montaj uygulama, satış sonrası on-line 7/24 destek, eğitim, servis ve operasyon konularında yurt içi ve yurt dışında dünya standartlarında hizmet vermektedir.
 

 

 

 

Türkiye’nin Tüm İl ve İlçelerinde Yaygın Servis Ağı

Müşterilerine her zaman yenilikçi ürünler ve yüksek hizmet kalitesiyle mükemmel müşteri deneyimi sunmayı hedefleyen ASİS,  Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Malatya, Trabzon, Kocaeli, Samsun, Siirt ve Çanakkale bölge müdürlükleri ve lojistik depolarıyla Türkiye’nin tüm il ve ilçelerine servis hizmeti sunabilen yaygın bir servis ağına sahiptir. ASİS, merkez dışında bölge depolarıyla lojistik süreçleri kısaltmakta, arıza durumlarında yedek parça ihtiyacı duyulması halinde müdahaleyi hızlandırmaktadır. Ayrıca kullanılan ürün ve sistemlerin tamamının ASİS tarafından üretilmesi de tedarik konusunda ciddi avantajlar sağlamaktadır.
  * Müşteri Odaklı İnovasyon Anlayışı
  * Her İhtiyaca Cevap Verebilen Üstün Teknoloji
  * Tüm Kalite Değerlerine Uygunluk
  * Mutlak Verimlilik ve Güvenilirlik
  * Dünya Çapında Saygın AR-GE Çalışmaları
ile ASİS, tüm akaryakıt dağıtım şirketlerine, kamu ve özel sektör kuruluşlarına telefon, uzaktan erişim ve yerinde teknik destek ile birçok alanda servis hizmeti vermektedir.

 ASİS’ in, 2004 yılında faaliyete geçirdiği çağrı merkezi, Türkiye’nin her yerinden ASİS müşterilerinin tek bir numara çevirerek kolayca ulaşabildikleri bir analiz ve çözüm merkezidir.  
 
ASİS, kurulduğu günden bugüne ürün ve sistem kalitesinin yanı sıra mükemmel müşteri hizmetlerinin müşteri memnuniyeti açısından kilit role sahip olduğunun bilincindedir. ASİS, gelişmiş bir teknolojiye sahip Çağrı Merkezi (AÇM) 7/24, Servis ve Operasyon Hizmetleri sayesinde akaryakıt istasyonlarında verimlilik ve güvenilirliği sağlamaktadır.

Servis Talepleri

ASİS, 11 yılı aşkın bir süredir müşterilerine “Çağrı Merkezi” kanalıyla On-line 7/24 servis hizmeti sağlamaktadır. Gelen servis taleplerinin büyük bir bölümünü çağrı merkezimizde çalışan destek uzmanlarımız 0850 222 27 47 numaralı destek hattından karşılamaktadırlar. Diğer servis talepleri, ASİS Çağrı Merkezi (AÇM)’ne gelen aramalar dışında ASİS web sitesinde bulunan talep formu, e-mail, faks ile de merkeze ulaşmaktadır.
Merkeze ulaşan servis talebi öncelikle profesyonel yazılım ve gelişmiş bir teknolojiye sahip ASİS Çağrı Merkezi (AÇM)’ ne gelir ve ilgili destek uzmanı tarafından incelenir.
 
İlgili uzmanı, müşterilerin sorunlarını dinler, analiz eder ve sistemlere uzaktan anlık erişerek gerekli kontrol, analiz ve düzenleme işlemlerini bizzat kendi yapar. Arızanın türü, uzaktan bağlantı veya telefon desteği ile çözümlenebilecek grupta değerlendirilir ise hemen müdahale edilerek çağrı kapatılır. Yerinde müdahale gerektirdiği düşünülür ise servis kaydı alınır. Çağrı merkezi tarafından alınan servis kayıtları anında “ASİS Operasyon Bölümü” tarafından görülür ve değerlendirilir.

Operasyon


Sistemi tanıyan ve saha tecrübesi olan uzman teknik personelden oluşan operasyon bölümü sorunu tekrar değerlendirir. Gerekirse uzaktan bağlantı ile kontrollerini yapar ve kanaat getirir ise yerinde müdahale için hazırlık yapar.
 
Bu hazırlık;


*Arızaya müdahale edecek ekibin belirlenmesi,
*İhtiyaç duyulacak malzemenin ekipte bulunduğunun kontrolü,
*Depolarda bulunmuyor ise tedarik edilmesi,
*Malzeme sevki gerekli ise lojistik operasyonun yapılması gibi detayları kapsar.  
Tüm bu aşamalar değerlendirilerek ekibin arızaya ne zaman müdahale edebileceği bilgisi belirlenir. Müşterimiz olan dağıtım firmasının Türkiye’ nin herhangi bir yerinde bulunan bir istasyonundan alınan servis talebi için tüm süreçlerle birlikte (tedarik, lojistik dahil) 96 saatte çözüm sağlaması firmamızın taahhüdüdür.

2014 yılında operasyon hizmet performansıyla ilgili yapılan bir değerlendirmede 96 saat olarak belirlenmiş çözüm süresi ortalama 27 saat olarak gerçekleşmiş, kurgulanan sistem yaklaşık %300 performans göstermiştir. 


OATS (Otomatik Arıza Performans Sistemi)


Çağrı Merkezi’ne çağrının gelmesi ile arızanın giderilmesine kadar olan tüm bu süreç kesintisiz olarak ASİS Otomatik Arıza Performans Sistemi (OATS) tarafından kayıt altına alınıp, raporlanabilmektedir. ASİS dağıtım firması-müşterileri OATS platformuna on-line erişerek teknik destek hizmeti kapsamında yapılan tüm işlem ve süreçleri takip edebilmektedir.
 

ASİS Servis Süreçlerinde İSEÇ


Uzman teknik personelimiz tüm saha uygulamalarında, çalışma ortamına uygun ekipmanlar kullanmakta ve İSEÇ kriterlerine göre faaliyet göstermektedir. Çok tehlikeli çalışma ortamları olarak sınıflanan akaryakıt istasyonlarında çalışan “ASİS Saha Ekipleri”, bu sınıftaki çalışma alanları için gerekli tüm teknik, emniyet ve iş güvenliği eğitimlerinden geçerek
akaryakıt dağıtım firmaları kural ve akreditasyonları çerçevesinde hizmet vermektedir.  

ASİS Çağrı Merkezi (AÇM) Tarafından Yapılan Diğer Hizmetler

Bir analiz ve çözüm merkezi olan ASİS Çağrı Merkezinde ayrıca MAS (Merkezi Alarm Sistemi), Kalibrasyon ve Yorumlama-Düzenleme İşlemleri, EPDK Analiz ve Ticket hizmetleri de yine AÇM özel birimleri tarafından verilmektedir.  
ASİS Çağrı Merkezi sadece çağrı alıp yönlendiren bir ekip olmayıp; veri analizi yapan, iş emirlerini yöneten, proaktif çözümler bulan, teknolojik, uzman, dinamik bir analiz ve çözüm merkezidir.

Bu haber 4163 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aksigorta’dan Brisa’nın Lassa ve Bridgestone markalarında geçerli 250 TL indirim fırsatı... 26.12.2024
Brent petrolün varil fiyatı 73,26 dolar... 26.12.2024
Enerji piyasalarında uygulanacak idari para cezalarında artış... 26.12.2024
Vestel’in ürettiği şarj istasyonlarında Plug&Charge dönemi başladı... 26.12.2024
Aytemiz Vaay 4. Yılını Dört Dörtlük Bir Kampanya ile Kutluyor!... 26.12.2024
Petrol hakkına müteallik karar... 26.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.