Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Shell & Turcas’dan bir ilk daha!

Güncelleme :17.02.2015

Shell & Turcas Petrol A.Ş,  müşteri memnuniyetini ve şikayetlerini yüksek kalite standartlara uygun olarak yönettiğini sertifikayla belgeledi. Akaryakıt ve madeni yağ sektöründe dağıtım şirketleri arasında TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi sertifikasını Türk Standartları Enstitüsü (TSE)’den alan ilk şirket Shell & Turcas Petrol A.Ş oldu.

 

Shell & Turcas Petrol A.Ş, faaliyetlerini müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimini belge standartlarına uygun  olarak gerçekleştirdiğini kanıtladı ve TSE’den “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi” belgesini  ‘Madeni Yağ, Gres Üretimi, Akaryakıt Depolama, Dolumu ve Satışı ‘ kapsamında  almaya hak kazandı.

Türk Standartları Enstitüsü (TSE), firmaların, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standartları’na uygunluğunu belirleyen 9 yönetim prensibini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, ücretler, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verebilirlik ve sürekli iyileşme olarak değerlendiriyor.

Müşterilerin sesini duymak için olabildiğince farklı kanaldan şikayet kabul etmek, değerlendirmek ve herhangi bir ayrım gözetmeksizin belirlenmiş sürelerde ve şekillerde çözüm sunuyor olmak belgenin başlıca gerekliliği olup; bu süreçte müşteri memnuniyetini sağlamak için yapılan sürekli iyileştirme faaliyetleri ve şikayetin tekrarlanmaması  için alınan önlemler ve mutlak memnuniyet, bu yönetim sisteminin en önemli unsurlarındandır.

Ödülün ardından gelen sertifika başarısı

Shell & Turcas Petrol A.Ş, 2014 yılında da Stevie Awards’ın “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” kategorisinde Gümüş Ödül kazanmıştı.
Şirketin başarısının en önemli nedeni, müşteri odaklılık ilkesiyle uyguladığı projeler, yaratıcı ve hızlı çözüm anlayışı ve mükemmel satış sonrası destek hizmeti.  Shell & Turcas’ın  müşterilerine uyguladığı anketle tespit ettiği “Müşteri Memnuniyet Endeksi” 2010’dan bu yana gelişme gösterdi ve 2014’ün sonunda 10 üzerinden  9 memnuniyet notuna ulaştı.
Shell & Turcas Müşteri Hizmetleri Birimi 60 kişilik ekibiyle Shell’in Türkiye’deki Perakende ve Ticari Akaryakıtlar, Ticari Filo, Madeni Yağ, Denizcilik ve Havacılık iş kollarına hizmet veriyor.

Akaryakıt ve madeni yağ sektöründe bir ilk

Standartları eksiksiz olarak uygulamaya çalışan Shell & Turcas Petrol A.Ş, akaryakıt ve madeni yağ sektöründe bu belgeyi TSE’den alan ilk şirket olarak, müşteri memnuniyetine verdiği önemi birkez daha ortaya koymuş oldu. Shell & Turcas Petrol A.Ş.’nin CEO ve Perakende Genel Müdürü Felix Faber, “ Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için hayati bir öneme sahip. Shell & Turcas Petrol A.Ş olarak müşterilerimize yenilikçi ürünlerle beraber yüksek kalitede hizmet sunuyoruz. Müşterilerimizden edindiğimiz geribildirimlerle müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik çalışmalarımıza devam ediyoruz. Akaryakıt ve madeni yağ sektöründe bu belgeyi TSE’den almaya hak kazanan ilk şirket olmaktan dolayı çok mutlu ve gururluyuz” dedi.

Bu haber 3271 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aksigorta’dan Brisa’nın Lassa ve Bridgestone markalarında geçerli 250 TL indirim fırsatı... 26.12.2024
Brent petrolün varil fiyatı 73,26 dolar... 26.12.2024
Enerji piyasalarında uygulanacak idari para cezalarında artış... 26.12.2024
Vestel’in ürettiği şarj istasyonlarında Plug&Charge dönemi başladı... 26.12.2024
Aytemiz Vaay 4. Yılını Dört Dörtlük Bir Kampanya ile Kutluyor!... 26.12.2024
Petrol hakkına müteallik karar... 26.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.