Haberler > Akaryakıt Başlıkları
Starpet müşterileri akaryakıt zamlarına hazırlıksız yakalanmıyor Güncelleme :11.05.201510 yıldır kampanyaları ve yenilikleriyle müşterileri için “dost marka” olmaya devam eden akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli markası Starpet, her akaryakıt zammı öncesinde müşterilerine izinli SMS yoluyla zamlar hakkında bildirimde bulunarak sürücülerin zamlara hazırlıksız yakalanmamasını sağlıyor. İlk günden bu yana en önemli önceliklerinin hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti olduğunu ifade eden Starpet Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Okalin, “2015 yılının Ocak ayında hayata geçirdiğimiz SMS uygulaması, müşterilerimiz tarafından büyük memnuniyetle karşılandı. Bu uygulama sayesinde satışlarımızda yüzde 15 oranında bir artış yaşandı” dedi.
Birçok sürücü, akaryakıt ürünlerine sık sık yapılan zamlara çoğu zaman hazırlıksız yakalanıyor. 10 yıldır kampanyaları ve yenilikleriyle müşterileri için “dost marka” olmaya devam eden akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli markası Starpet, her akaryakıt zammı öncesinde müşterilerine izinli SMS yoluyla zamlar hakkında bildirimde bulunarak sürücülerin zamlara hazırlıksız yakalanmamasını sağlıyor.
Satışlar yüzde 15 arttı
Her zam öncesinde tüm müşterilere 5-6 saat öncesinden SMS yoluyla bildirimde bulunduklarını belirten Starpet Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Murat Okalin, şöyle konuştu: “Bu yıl 10’uncu yılını kutlayan Starpet olarak, ilk günden bu yana en önemli önceliğimiz hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetidir. Bu kapsamda 2015 yılının Ocak ayında hayata geçirdiğimiz SMS uygulaması, müşterilerimiz tarafından önce büyük bir şaşkınlıkla, ardından da memnuniyetle karşılandı. Bu uygulama sayesinde satışlarımızda yüzde 15 oranında artış yaşandı. Zamdan 5-6 saat önce SMS yoluyla bildirimde bulunmamızın ardından, zam öncesi depolarını doldurmak isteyen müşterilerimizin ziyareti nedeniyle istasyonlarımızda büyük bir hareketlilik yaşanıyor” dedi. Bu haber 2955 kere okunmuştur.
|
|