Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Enerya Pazarlama Müdürü Gamze Tekin: “Enerjide markalaşmak artık çok önemli”

Güncelleme :16.11.2015

Türkiye enerji sektöründe en önemli oyunculardan olan Enerya, 11-12 Kasım 2015 tarihlerinde İGDAŞ'ın 2005 yılından beri gerçekleştirdiği Uluslararası Doğal Gaz Sempozyumu’nda (INGAS) hem doğal gaz, hem diğer enerji alanlarındaki faaliyetlerini, yeniliklerini ve markalaşma sürecini paylaştı.

 

Türkiye’nin 2. en yaygın özel doğal gaz dağıtım şirketi olarak, 2003’ten bu yana Konya, Antalya, Karaman, Ereğli, Erzincan, Denizli, Aydın, Aksaray, Çorum, Niğde ve Nevşehir illerinin doğal gaz dağıtımını ve altyapı faaliyetlerini yürüten Enerya, “Uluslararası Doğal Gaz Sempozyumu”nda enerji sektöründeki faaliyetlerini, markalaşma ve müşteri memnuniyeti konusunda gelinen noktayı ve tecrübelerini sektör temsilcilerine aktardı.

Markalaşma ile artan müşteri memnuniyeti

Enerya Pazarlama Müdürü Gamze Tekin
, “Mükemmel Müşteri Deneyimi, Müşteri Ne İster?” oturumunda, “Markalaşma ve Müşteri Memnuniyeti” başlığı ile yaptığı konuşmada “2003 yılından bu yana bulunduğumuz 11 bölgede farklı markalar altında hizmet veren Energaz’ı, 2014 yılında Enerya olarak tek bir isim altında topladık. Yeni marka kimliğimiz dünyanın önde gelen stratejik marka danışmanlık ve tasarım firmalarından biri tarafından hazırlandı. Enerya’nın logosunda yer alan renk ve görseller doğal gaz, elektrik, ve yenilenebilir enerjinin kaynaklarını simgeliyor. Marka dönüşüm sürecimiz ve tüm bölgelerimizde ve İletişim kanallarımızdaki uygulamalarımızla, Haziran 2015’te Dubai’de gerçekleşen Transform Awards MENA-Marka Dönüşüm Ödülleri’nde 3 dalda altın ödül aldık.” dedi.

Tekin, “Enerji sektörü her gün gelişip büyüyor ve biz de abonelerimizin tüm enerji ihtiyaçları için Enerya marka çatısı altında temiz–akıllı-kolay çözümler sunmaktayız. Yaptığımız saha araştırmalarında, markalaşma ve yeni marka kimliğimiz ile birlikte müşteri memnuniyetimizi bir senelik süreçte %20 oranında arttırdığımızı gördük. Abonelerimiz ile olan bütün temas noktalarımızdan kişiselleştirilmiş hizmet sunmamız, şeffaf ve ulaşılabilir bilgi paylaşımımız, farklı kanallardan verimli standart hizmet ve etkin iletişim sağlıyor olmamız bize bu başarılı sonuçları kazandırdı “diye konuştu.

Bu haber 3606 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
CW Enerji’den Tekirdağ’a 9863,6 kWp’lik Arazi GES ... 30.08.2025
ZF, Steer-by-Wire Teknolojisi ile İnovasyona Yön Veriyor... 30.08.2025
Falken, elektrikli araçlara özel geliştirdiği e.ZIEX lastiği ile sınıfında fark yaratıyor... 30.08.2025
Castrol, TransAnatolia 2025’te Bir Kez Daha Limitleri Zorlayan Performansın Yanında ... 30.08.2025
Türkiye'nin petrol ithalatı haziranda yüzde 5,9 arttı... 29.08.2025
Aras Kargo’da Üst Düzey Atama... 29.08.2025
Talay Logistics, Davies Turner ile iş birliğine gitti... 29.08.2025
Enerjisa Üretim’e Stevie Awards’tan Sürdürülebilirlikte Çifte Ödül... 29.08.2025
Toroslar EDAŞ, Gaziantep ve Mersin'de enerji altyapısına yönelik yatırımlarını sürdürüyor... 29.08.2025
Yapay zekayla petrol ve gaz aramalarında yeni dönem... 29.08.2025
Hastalya Antalya ve Hastalya Denizli Bayileri Mercedes-Benz Türk Standartlarında Yenilendi... 29.08.2025
TREDER üyeleri, Kayalar Kimya’yı ziyaret etti... 29.08.2025
En Yakıt, Kullanıcılarına Mil Kazandırmaya Devam Ediyor... 29.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.