Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa’nın marka yolculuğuna Effie’den gümüş madalya

Güncelleme :12.05.2016

Türkiye’nin lider ve öncü enerji şirketi Enerjisa, “Türkiye’nin Enerjisi” sloganı ile hayata geçirdiği, bütünleşik pazarlama kampanyası ile Effie’de ‘Gümüş’ ödüle layık görüldü. Enerjisa’nın CEO’su Kıvanç Zaimler, “Güven duyulan marka olma yolculuğunda sektörümüzde müşteri deneyiminde oyun kurucu olmayı amaçlıyoruz. Bu ödül de markamıza ne kadar doğru yatırım yaptığımızın en güzel ispatı. Sektörümüze ilk Effie ödülünü kazandırmanın gururunu yaşıyoruz” dedi

 

Bütünleşik pazarlama kampanyası ile sektöründe müşteri odaklı yeni bir vizyon açan Enerjisa, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2016’da ‘Gümüş’ ödül kazandı. Türkiye reklam dünyasının Oscar’ları olarak adlandırılan Effie Türkiye’de bu yıl birbirinden etkili ve ses getiren 412 kampanya yarıştı. Türkiye’nin enerjisi için çalışan, 20 milyon nüfusu elektrikle buluşturan, 9 milyon müşterisine yenilikçi çözümler sunan Enerjisa, müşteri odaklı yaklaşımını yeni marka kimliği ile kamuoyuyla tanıştırdığı reklam kampanyasıyla söz konusu ödüle layık görüldü.

Sektörümüze ilk Effie ödülünü kazandırmanın gururunu yaşıyoruz

Enerjisa CEO’su Kıvanç Zaimler, sektöre ilk Effie ödülünü kazandırmanın gurunu yaşadıklarını belirterek, “Kampanyamızla gerek yeni marka yüzümüzle, gerekse müşterilerimize sunduğumuz ihtiyaca özel hizmetlerimizle Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendirmek üzere yola çıktık. Vizyoner yaklaşımımızla sektörümüze yeni bir yaklaşım getirdik, ışığın ve dinamizmin rengini taşıdık. Bu ödül de bizim doğru bir yolda ilerlediğimizin ve markamıza ne kadar değerli bir yatırım yaptığımızın en güzel ispatı” dedi.

Enerjide müşterinin rolü ve öneminin arttığını hatırlatan Kıvanç Zaimler, şöyle konuştu: “Biz Enerjisa’da yeni enerji dünyası için çalışıyoruz, bu vizyon ile sektörümüze müşteri odaklı öncü uygulamalar kazandırıyoruz. Müşterilerimizin güven duyduğu marka olma yolculuğunda sektörümüzde müşteri deneyiminde oyun kurucu olmayı amaçlıyoruz.”
 

 

Bu haber 3801 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.