Haberler > Elektrik Başlıkları
Enerjisa’nın marka yolculuğuna Effie’den gümüş madalya Güncelleme :12.05.2016Türkiye’nin lider ve öncü enerji şirketi Enerjisa, “Türkiye’nin Enerjisi” sloganı ile hayata geçirdiği, bütünleşik pazarlama kampanyası ile Effie’de ‘Gümüş’ ödüle layık görüldü. Enerjisa’nın CEO’su Kıvanç Zaimler, “Güven duyulan marka olma yolculuğunda sektörümüzde müşteri deneyiminde oyun kurucu olmayı amaçlıyoruz. Bu ödül de markamıza ne kadar doğru yatırım yaptığımızın en güzel ispatı. Sektörümüze ilk Effie ödülünü kazandırmanın gururunu yaşıyoruz” dedi
Bütünleşik pazarlama kampanyası ile sektöründe müşteri odaklı yeni bir vizyon açan Enerjisa, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2016’da ‘Gümüş’ ödül kazandı. Türkiye reklam dünyasının Oscar’ları olarak adlandırılan Effie Türkiye’de bu yıl birbirinden etkili ve ses getiren 412 kampanya yarıştı. Türkiye’nin enerjisi için çalışan, 20 milyon nüfusu elektrikle buluşturan, 9 milyon müşterisine yenilikçi çözümler sunan Enerjisa, müşteri odaklı yaklaşımını yeni marka kimliği ile kamuoyuyla tanıştırdığı reklam kampanyasıyla söz konusu ödüle layık görüldü.
Sektörümüze ilk Effie ödülünü kazandırmanın gururunu yaşıyoruz
Enerjisa CEO’su Kıvanç Zaimler, sektöre ilk Effie ödülünü kazandırmanın gurunu yaşadıklarını belirterek, “Kampanyamızla gerek yeni marka yüzümüzle, gerekse müşterilerimize sunduğumuz ihtiyaca özel hizmetlerimizle Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendirmek üzere yola çıktık. Vizyoner yaklaşımımızla sektörümüze yeni bir yaklaşım getirdik, ışığın ve dinamizmin rengini taşıdık. Bu ödül de bizim doğru bir yolda ilerlediğimizin ve markamıza ne kadar değerli bir yatırım yaptığımızın en güzel ispatı” dedi.
Enerjide müşterinin rolü ve öneminin arttığını hatırlatan Kıvanç Zaimler, şöyle konuştu: “Biz Enerjisa’da yeni enerji dünyası için çalışıyoruz, bu vizyon ile sektörümüze müşteri odaklı öncü uygulamalar kazandırıyoruz. Müşterilerimizin güven duyduğu marka olma yolculuğunda sektörümüzde müşteri deneyiminde oyun kurucu olmayı amaçlıyoruz.”
Bu haber 3929 kere okunmuştur.
| En Son Eklenen Başlıklar |
|
Petlas’tan Motor Sporlarına Tam Destek!... 03.12.2025 |
|
Kâmil Koç, Dünya Şoförler Günü’nü Ankara’da kaptanlarıyla kutladı... 03.12.2025 |
|
Enerjisa Üretim ve Güler Legacy, 2.300 Çocuğa Ulaştı... 03.12.2025 |
|
FIAT Professional’dan Büyük Bir Adım Daha!... 02.12.2025 |
|
Shell Türkiye, Engelsiz Yaşam Vizyonuyla Hayatın Her Alanında Eşitlik ve Kapsayıcılık İçin Çalışıyor... 02.12.2025 |
|
Platinum Rent, Çözüm Ortağınız!... 02.12.2025 |
|
CDA Lojistik Üst Yönetimine Transfer... 02.12.2025 |
|
Goodyear, Avrupa genelinde kış lastiği performansında zirveye yerleşti... 02.12.2025 |
|
Allison donanımlı Isuzu Novociti Life midibüsler, Siirt yollarında fark yaratıyor... 02.12.2025 |
|
IVECO’dan Kışa Özel Bakım Fırsatı: Ücretsiz Check-Up ve Tüm Modellerde İndirim... 02.12.2025 |
|
ZF Aftermarket, Lemförder Markası ile Cam Kaldırma Krikolarını Pazara Sunuyor... 02.12.2025 |
|
Mercedes-Benz Vito Mixto modeli yeniden Türkiye’de... 02.12.2025 |
|
UND, Albayrak Grubu ve KTZ Arasında Mutabakat Zaptı İmzalandı... 02.12.2025 |
|
Rosatom Mısır'daki El Dabaa NGS’ye Ekipman Sevk Etmeye Devam Ediyor... 02.12.2025 |
|
Türkiye Pakistan'da petrol ve doğal gaz arayacak... 02.12.2025 |
|
Hizmet İhracatının Şampiyonu Yine Mars Logistics... 02.12.2025 |
|
Otomobil ve hafif ticari araç pazarı ocak-kasım döneminde yüzde 10,16 büyüdü... 02.12.2025 |
|
Elektrik santrallerine 1,4 milyar liralık kapasite mekanizması desteği... 02.12.2025 |
|
BOTAŞ, Silivri'deki tesisinde kontrollü gaz çıkışı ve yanma işlemi yapıldığını bildirdi... 02.12.2025 |
|
Yeni Citroën Ë-C3 Aircross’un “Uzun Menzil” Versiyonu Türkiye’de!... 02.12.2025 |
|
|