Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

15 Temmuz gelecek planlarını etkilemedi, CLK Boğaziçi Elektrik çalışan sayısını %20 artırdı

Güncelleme :03.08.2016

15 Temmuz’da gerçekleşen başarısız darbe girişimi şirketlerin gelecek planlarını etkilemedi. 4.2 milyon abonesiyle Türkiye’nin önde gelen elektrik perakende şirketi olarak hizmet veren CLK Boğaziçi Elektrik, saha operasyonları ve müşteri hizmet merkezleri için geçen haftadan bu yana 73 kişilik yeni istihdam sağladı. Bu şirketin toplam çalışan sayısının yüzde 20 artması anlamına geliyor.


 

Türkiye’de faaliyet gösteren bazı şirketler 15 Temmuz’da gerçekleşen başarısız darbe girişimin ardından yatırım planlarını ‘inadına’ artırma yoluna gidiyorlar.
4.2 milyon abonesiyle Türkiye’nin önde gelen elektrik perakende şirketi olarak hizmet veren CLK Boğaziçi Elektrik, saha operasyonları ve müşteri hizmet merkezleri için geçen haftadan bu yana 73 kişilik yeni istihdam sağladığını açıkladı. Bu şirketin toplam çalışan sayısının yaklaşık yüzde 20 artması anlamına geliyor.
Gelecek dönemde Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) tarafından belirlenen serbest tüketici limitlerinin sıfırlanmasıyla tüm vatandaşların kendi elektrik şirketini seçebileceğini, bu sayede piyasanın liberalleşme sürecinin alanını genişleteceğini öngördüklerini belirten CLK Boğaziçi Elektrik Bireysel Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Direktörü Hakan Uzun, bu nedenle daha iş gücünü artırma kararı aldıklarını belirtti.

‘BERABERLİK ORTAMI GÜVEN VERİYOR’


15 Temmuz akşamı Türkiye’de yaşanan başarısız darbe girişiminin ardından meydana gelen birlik ve beraberlik ortamının geleceğe yönelik olumlu sinyaller verdiğini kaydeden Hakan Uzun, “Daha önceden planladığımız doğrultuda saha satış gücümüzü artırmak için işe alımlar yapmaya karar vermiştik. 15 Temmuz sonrasında bu kararımızın arkasında durduk. CLK Boğaziçi Elektrik şirketi olarak bizim planlarımızda bir değişiklik olmayacak. Türkiye’nin geleceğine inandığımız için bu yatırımlarımıza aralıksız devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Şirket, yeni istihdam edeceği 73 kişi ile sayısı 220’ye varan Müşteri İşlem Merkezleri’nde müşteri ile bire bir temas kurarak memnuniyeti artırmaya yönelik faaliyetlerde bulunmayı planlıyor.

 

Bu haber 5053 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.