Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları
Karsan Küresel Marka Olma Yolunda Emin Adımlarla İlerliyor! Güncelleme :19.08.2016Geliştirdiği toplu taşıma sistemleriyle şehirlere modern çözümler sunan ve bu yıl kuruluşunun 50. yılını kutlayan Karsan, Ekonomi Bakanlığı tarafından Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması ve Türk Malı İmajının Yerleştirilmesi amacıyla verilen TURQUALITY Destek Programı’na katılmaya hak kazandı.
Kuruluşunun 50. yılını kutlayan ve Bursa’da yer alan 2 ayrı fabrikasında hem iç pazar hem ihracata yönelik, çağın mobilite ihtiyaçlarına uygun modern toplu taşıma ve ticari araç üretimi gerçekleştiren Karsan, küresel bir oyuncu olma yolunda önemli bir adım daha attı. Ekonomi Bakanlığı tarafından geliştirilen dünyanın devlet destekli ilk ve en kapsamlı marka geliştirme programı olan “TURQUALITY Destek Programı” için başvuran Karsan, denetimleri başarı ile geçti ve programa katılmaya hak kazandı.
TURQUALITY Destek Programı’na kabul edilmenin, Karsan’ın global bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerlediğinin ciddi bir göstergesi olduğunu belirten Karsan CEO’su Okan Baş, “Karsan olarak en büyük stratejilerimizden birisi de ülkemizi yurtdışında temsil edecek küresel bir Türk markası olmak. Bu noktadan hareketle, böylesine güçlü bir programa kabul edilmek yaptığımız çalışmaların ne kadar doğru olduğunu bizlere gösteriyor. TURQUALITY Destek Programı’na katılmanın haklı gururunu yaşayarak, bu yolda çalışmalarımıza durmaksızın devam edeceğiz” dedi.
118 seçkin firmanın yer aldığı program, Karsan’ın yurt dışında bilinen ve güçlü bir Türk markası olması stratejisine önemli destek sağlayacak. TURQUALITY Destek Programı, Karsan’ın yurtdışında rekabet gücünü artırmasına yönelik olarak tanıtım, mağaza ve franchise uygulamaları, danışmanlık, endüstriyel tasarım başta olmak üzere birçok önemli teşvik maddesini içeriyor.
Program hakkında
“10 yılda 10 dünya markası yaratmak” vizyonu ile geliştirilen devlet destekli marka geliştirme programı TURQUALITY, Türkiye’deki şirketlerden, ‘Güçlü Türk Markaları’ geliştirmek amacıyla ülkemizin ihracatını artırmak, ‘Türk Malı’ imajını ve Türkiye’nin itibarını güçlendirmek, aynı zamanda seçilmiş marka potansiyeli taşıyan firmalara destek olmak amacıyla geliştirilmiş bir program olmasından dolayı kritik önem taşıyor.
Bu haber 4104 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar |
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024 |
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024 |
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024 |
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024 |
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024 |
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024 |
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024 |
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024 |
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024 |
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024 |
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024 |
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024 |
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024 |
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024 |
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024 |
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024 |
|
|