Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Karsan Küresel Marka Olma Yolunda Emin Adımlarla İlerliyor!

Güncelleme :19.08.2016

Geliştirdiği toplu taşıma sistemleriyle şehirlere modern çözümler sunan ve bu yıl kuruluşunun 50. yılını kutlayan Karsan, Ekonomi Bakanlığı tarafından Türk Ürünlerinin Yurtdışında Markalaşması ve Türk Malı İmajının Yerleştirilmesi amacıyla verilen TURQUALITY  Destek Programı’na katılmaya hak kazandı.

 

Kuruluşunun 50. yılını kutlayan ve Bursa’da yer alan 2 ayrı fabrikasında hem iç pazar hem ihracata yönelik, çağın mobilite ihtiyaçlarına uygun modern toplu taşıma ve ticari araç üretimi gerçekleştiren Karsan, küresel bir oyuncu olma  yolunda önemli bir adım daha attı. Ekonomi Bakanlığı tarafından geliştirilen dünyanın devlet destekli ilk ve en kapsamlı marka geliştirme programı olan “TURQUALITY  Destek Programı” için başvuran Karsan, denetimleri başarı ile geçti ve programa katılmaya hak kazandı.

TURQUALITY Destek Programı’na kabul edilmenin, Karsan’ın global bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerlediğinin ciddi bir göstergesi olduğunu belirten Karsan CEO’su Okan Baş, “Karsan olarak en büyük stratejilerimizden birisi de ülkemizi yurtdışında temsil edecek küresel bir Türk markası olmak. Bu noktadan hareketle, böylesine güçlü bir programa kabul edilmek yaptığımız çalışmaların ne kadar doğru olduğunu bizlere gösteriyor. TURQUALITY Destek Programı’na katılmanın haklı gururunu yaşayarak, bu yolda çalışmalarımıza durmaksızın devam edeceğiz” dedi.

118 seçkin firmanın yer aldığı program, Karsan’ın yurt dışında bilinen ve güçlü bir Türk markası olması stratejisine önemli destek sağlayacak. TURQUALITY Destek Programı, Karsan’ın yurtdışında rekabet gücünü artırmasına yönelik olarak tanıtım, mağaza ve franchise uygulamaları, danışmanlık, endüstriyel tasarım başta olmak üzere birçok önemli teşvik maddesini içeriyor.

Program hakkında

“10 yılda 10 dünya markası yaratmak” vizyonu ile geliştirilen devlet destekli marka geliştirme programı TURQUALITY, Türkiye’deki şirketlerden, ‘Güçlü Türk Markaları’ geliştirmek amacıyla ülkemizin ihracatını artırmak, ‘Türk Malı’ imajını ve Türkiye’nin itibarını güçlendirmek, aynı zamanda seçilmiş marka potansiyeli taşıyan firmalara destek olmak amacıyla geliştirilmiş bir program olmasından dolayı kritik önem taşıyor.

 

Bu haber 4104 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.