Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Akaryakıt devi BP, alışverişin app’i Hopi’yle anlaştı

Güncelleme :29.08.2016

Hopi, BP ile akaryakıt sektörüne girdi
 

Alışverişin app’i Hopi, dünya akaryakıt devi BP ile anlaşarak akaryakıt sektörüne girdi. Hopi’liler, BP Türkiye istasyonlarından yapacakları akaryakıt alışverişlerinde Paracık kazanıp harcayabilecekler. Lansmana özel kampanya süresince BP Türkiye istasyonlarından toplam 325 TL ve üzeri akaryakıt alışverişi yapan Hopi’liler 25 TL değerinde 25 Paracık kazanacak. Ayrıca Hopi’lilerin yıl boyunca BP istasyonlarından yaptığı her alışveriş yüzde 3 Paracık kazandıracak. Hopi’liler kazandıkları Paracık’ları yine BP istasyonlarındaki yakıt alışverişlerinde kullanabilecek.

Hopi’nin üye sayısının hızla arttığını ve 3,8 milyona ulaştığını belirten Hopi Genel Müdürü Onur Erbay, “Her gün 250 bin kişi Hopi’sine bakıyor, her gün 50 bin kişi Hopi’siyle alışverişe çıkıyor. BP işbirliği, Hopi’nin günlük hayatın içinde çok daha fazla yer edinmesini sağlayacak” dedi.

Hopi’nin akaryakıt sektörüne BP ile girmesinden son derece mutlu olduklarını belirten BP Türkiye Genel Müdürü Martin Thomsen ise “Türkiye’deki 670 akaryakıt istasyonumuzu günde 300 bin müşteri ziyaret ediyor. Hopi ile yaptığımız bu güzel işbirliği sayesinde müşterilerimiz istasyonlarımızda daha da büyük avantajlar elde edecek ve kazançlı çıkacaklar” diye konuştu.

Hopi’nin büyümesi akaryakıtla ivme kazanacak

Üye marka ağını farklı sektörlerden katılımlarla sürekli genişlettiklerini vurgulayan Hopi Genel Müdürü Onur Erbay şöyle konuştu:

“Hopi’lilere alışverişin her noktasında hizmet vermeye kararlıyız. BP ile yaptığımız işbirliği, hem üyelerimizin alım gücünü artıracak hem de Hopi’nin büyümesine ivme kazandıracak çok önemli bir gelişme. Hopi’liler lansman kampanyası kapsamında kazandıkları 25 Paracık’ın yanı sıra yıl boyunca tüm akaryakıt alışverişlerinden yüzde 3 Paracık kazanacaklar.”

BP, Hopi’yle müşteri memnuniyetini artıracak


Hopi’nin akaryakıt sektörüne BP Türkiye ile girmesinden son derece mutlu olduklarını belirten BP Türkiye Genel Müdürü Martin Thomsen şunları ifade etti:

“Bizim için müşterilerimize sunduğumuz ışık hızında hizmet ve müşterilerimizin memnuniyeti çok önemli. Müşterilerimize sunduğumuz sadakat programları ve yaratıcı kampanyalar ile onların ihtiyaçlarına tam yanıt vermeyi hedefliyoruz. Hopi ile yaptığımız akaryakıt sektöründeki bu ilk işbirliği sayesinde müşterilerimiz istasyonlarımızda daha da büyük avantajlar elde edecek ve Hopi uygulaması ile kazançlı çıkacaklar.”

BP’nin Hopi lansman kampanyasından 26 Ağustos – 30 Eylül 2016 tarihleri arasında kampanyaya katılan BP istasyonlarından akaryakıt alışverişi yapan Hopi’liler yararlanabiliyor. Kampanyayla ilgili detaylı bilgiye Hopi’den ve www.bp.com.tr ile www.hopi.com.tr adreslerinden ulaşılabiliyor.

 

 

Bu haber 3787 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin Mobil Eğitim Tırı 2025’te Deprem Bölgesini Ziyaret Edecek... 13.01.2025
Eksim Genç Enerji Programı’na Başvurular Açıldı... 13.01.2025
Enerji verimliliği yatırımları, ekonomik ve çevresel faydalar sağlıyor... 13.01.2025
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı, adidas ile Uzun Süreli Ortaklığa İmza Attı... 13.01.2025
YASED: 2024’ün İlk 11 Ayında 9,6 Milyar Dolar Doğrudan Yatırım Geldi... 13.01.2025
Kontek Enerji 30. yılında globalleşme yolunda büyük adım atıyor... 13.01.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.