Haberler > Akaryakıt Başlıkları
Shell Eco-Marathon Türkiye için geri sayım başladı! Güncelleme :27.09.2016Shell Türkiye ve Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) işbirliğiyle, dünyanın en önemli öğrenci-inovasyon yarışmalarından biri olan Shell Eco-marathon bu yıl ikinci kez Türkiye’de düzenlenecek .
Shell’in 31 yıldır, tüm dünyadan gençleri enerji tasarruflu yenilikçi araçlar tasarlayıp üretmeye için teşvik etmek amacıyla küresel ölçekte düzenlediği “Shell Eco-marathon”, bu yıl ikinci kez, 7-8-9 Ekim tarihleri arasında İstanbul’daki TİM Kampüsü’nde gerçekleştirilecek. Yarışmaya Türkiye’nin farklı okullarından 14 takım, yaklaşık 200 öğrenci katılacak. Yarışmayı kazananlar ödüllerini, 8-9-10 Aralık tarihlerinde Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından düzenlenecek Türkiye İnovasyon Haftası’nda alacaklar.
Türkiye’de inovasyon alanındaki çalışmaların gelişmesi ve yaygınlaşması için önemli projelere imza atan Türkiye İhracatçılar Meclisi ile enerji sektörünün inovasyona en fazla yatırım yapan şirketlerinden biri olan Shell, küresel bir öğrenci-inovasyon yarışmasını Türkiye’ye taşıyarak gençlerimiz için çok önemli bir katkı sunuyor. Yarışmanın ülkemizde düzenlenmesi, Türk gençlerinin mühendislik, inovasyon, enerji ve otomotiv teknolojileri konusunda gelişimini ve küresel düzeyde düzenlenen Shell Eco-marathon yarışmasında daha başarılı sonuçlara imza atmasını sağlıyor.
Shell Eco-marathon Türkiye yarışmasında başarı elde edelen takımlar, Haziran 2017’de Londra’da düzenlenecek Shell Eco-marathon Avrupa’ya katılım hakkı elde ederek Avrupa’nın 26 ülkesinden gelen yaştaşlarıyla yarışma imkanına sahip olacaklar.
Shell Eco-marathon Türkiye Ödüle Doymuyor
Shell Eco-marathon Türkiye projesi, geçtiğimiz aylarda iş dünyasının uluslararası platformda en prestijli ödüllerinden biri olan ve yaklaşık 60 ülkeden 3000’den fazla adayın yarıştığı Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde “Yılın İletişim/PR Kampanyası – Etkinlikler ve Törenler” kategorisinde Altın Ödül’e layık görüldü. Shell Eco-marathon Türkiye projesi Stevie Ödülleri’nden önce de Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği (IPRA) tarafından 26 yıldır geleneksel olarak düzenlenen ve “halkla ilişkiler sektörünün Oscarları” olarak bilinen Altın Küre Ödülleri’nde pek çok uluslararası markayı geride bırakarak Etkinlik Yönetimi kategorisinde “Altın Küre” ödülünü almıştı.
Bu haber 3239 kere okunmuştur.
|
|