Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Kadoil’in 10. yıl bayi toplantısı Antalya’da gerçekleşti

Güncelleme :25.10.2016

Kadooğlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Tarkan Kadooğlu, Kadoil’in sektörde 10 yıldır faaliyet göstermesine rağmen tecrübelerinin 30 yıla uzandığını ifade etti.

 

Kadoil’in “10. Yıl Bayi Toplantısı” 30 Eylül - 02 Ekim tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştirildi. Birbirinden değerli konuşmacıların katıldığı bayi toplantısında açılış konuşmasını gerçekleştiren Kadooğlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Tarkan Kadooğlu, Kadoil’in sektörde 10 yıldır faaliyet göstermesine rağmen tecrübelerinin 30 yıla uzandığını ifade etti. Birçok bayi başvurusu gelmesine rağmen seçici olduklarını ifade eden Tarkan Kadooğlu, “Bizim giriş kapımız dar ama salonumuz ferahtır. İçeri girinceye kadar sıkı pazarlık ediyor, ince eleyip sık dokuyoruz ama emin olun ki bir kere şu kapıdan girdikten sonra salon o kadar büyük ki çok rahat ediyorsunuz” dedi. Şirketin büyüyen yapısı ve çoğalan iş ortaklarından bahseden Sayın Kadooğlu; bizim temamız “Güvense Güven, Büyümekse Büyümek” bu düşünce ile yola çıktık böyle büyüyeceğimize inanıyoruz” dedi.
BAYİLERİMİZİ YAŞATALIM Kİ KADOİL YAŞASIN
Akaryakıt piyasasında 10. yılını kutlayan ve bu süreçte büyümesine ara vermeden devam eden Kadoil, Antalya’da gerçekleştirdiği bayi toplantısında bayilerine ‘Güvense Güven Büyümekse Büyümek’ sloganı ile seslendi.
Konuşmasının başında Kadooğlu Ailesi’nin geçmişine değinen Kadooğlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Tarkan Kadooğlu şirketleşme ile ilgili 40 yıllık bir süreç olduğunu belirtti. Kadooğlu, “Aslında bu şirketin temelini atanlar 3 kardeş olan Fettah, Kemal ve Beşir kardeşler nasıl Cemal Kadooğlu’nu yetiştirdilerse, onlardan aldığı onur ve itibar ile Cemal Kadooğlu da bizi yetiştirdi. Tabi bizi hemen patron koltuğuna oturtmadılar. Biz buraya gelene kadar şirketin her iş kolunda bulunduk ve hizmet ettik” dedi.
“TÜRKİYE’NİN İHRACATINA DESTEK OLUYORUZ”
Kadooğlu Holding’in bünyesinde birçok iş kolunu barındırdığını ve büyük bir istihdam sağladığını ifade eden Tarkan Kadooğlu,“Kadooğlu Yağ Firmasını 2006 yılında kurduk. Bugün geldiğimiz noktada 40 distribütörlükle beraber Türkiye’deki 60 şehire ulaşmış durumdayız. Günlük 500 ton sıvı ve 100 ton da katı yağ olmak üzere toplamda 600 ton üretim ve bin ton dolum kapasitesi olan Ortadoğu’nun en büyük fabrikalarından birisini inşa ettik ve ülkenin ihracatına katma değer sağlamaya çalışıyoruz. Türkiye Cumhuriyeti’nin hem ihracatına hem de istihdamına destek olmaya çalışıyoruz. Ayrıca çevre dostu 17,8 MW’lık HES tesisimizi Aras Nehri üzerine kurduk. Tesisimiz şu anda 45 milyon kWh üretimde bulunan bir yapıya kavuştu” dedi.
“YILLARCA DAĞITIM FİRMASI KURMAYI HAYAL ETTİM”
Kadoil’in sektörde 10 yıldır faaliyet göstermesine rağmen tecrübelerinin 30 yıla kadar uzandığını ifade eden Tarkan Kadooğlu,“Bir dağıtım firması kurmayı yıllarca hayal ettim. Gaziantep’ten çıkıp İstanbul’a yerleşecek, buradan da Türkiye ve dünyaya yayılacaktık. Ben aileme bu dünya markalarının ve güçlü firmaların ellerinde olmayan bir şey bizde var dedim. Bayilikten gelme olduğumuz için 2 koltuğa da karşılıklı oturduğumuzda aynı nefesi karşılıklı alabiliriz. En büyük gücümüz de budur. Bir yıl içinde ailemizin desteği ve çalışanlarımızın performansı ile birlikte koyduğumuz 100 bayi hedefini aşarak 115 bayi ile ilk yılı tamamladık. Bir yıl boyunca gece gündüz demeden 81 ilin bütün ilçe ve köylerine kadar gezdik ve kendimizi tanıtmaya çalıştık” diye konuştu.
“MARMARA VE AKDENİZ’DE LPG TESİSLERİ KURACAĞIZ”
Kadoil’in yeni projelerinden de bahseden Tarkan Kadooğlu,“Bayilerimizin şerefi, onuru, itibarı, bizim şerefimiz, onurumuz ve itibarımızdır. İşte biz bu yüzden güçlüyüz. Projelerimize gelince, yöneticilerimiz ve arkadaşlarımız LPG firması Kadogaz’ı kuralım diye bir talepte bulundular. Ben de istek olduktan sonra kuracağımızı söyledim. Son 3 yıldan bu yana ciddi anlamda bir istek doğdu. Biz de son 3 yıldır LPG ile ilgili önemli çalışmalar yaptık. Önümüzdeki günlerde bayi sayımız 406’dan 431’e yükselecek. Hedefimiz ise yılı 450 bayi ile bitirmek. Hepsini Kadogaz’a çevirip bir an önce daha güçlü ve daha büyük bir şirket haline gelmeyi hedefliyoruz. Bununla birlikte hem Marmara hem de Akdeniz Bölgesi’nde 2 adet LPG tesisi kurma hazırlığımız ve fizibilite çalışmalarımız devam ediyor” dedi.
GÜVENSE GÜVEN BÜYÜMEKSE BÜYÜMEK
Kadoil’in büyüyen yapısı ve çoğalan iş ortaklarından bahseden Tarkan Kadooğlu,“5 yıl önce 300’e yakın iş ortağımız vardı bugün 435 iş ortağımızdan bahsediyorum. Bana hergün birçok bayi başvurusu geliyor ama ben bunlardan sadece çok azını kabul ediyorum. Çünkü Kadoil olarak seçiciyiz. Kıymetli bayiler, bizim giriş kapımız dar ama salonumuz ferahtır. Ciddi anlamda misafirperveriz. İçeri girinceye kadar sıkı pazarlıklar ediyor doğru tartışmalar yapıyor olabiliriz. Ama emin olun ki bir kere şu kapıdan girdikten sonra salon o kadar büyük ki çok rahat ediyorsunuz. Çünkü sizin sorununuz bizim sorunumuz, sizin başarınız bizim başarımız oluyor. Bizim temamız ‘Güvense Güven Büyümekse Büyümek’ biz bu düşünce ile yola çıktık ve böyle büyüyebileceğimize inanıyoruz. Şeyh Edebali’nin Osman Gazi’ye söylediği; ‘İnsanı yaşat ki devlet yaşasın’ sözüne ben de diyorum ki; İş ortaklarınızı, Malatya’da, Erzincan’da, Tekirdağ’da, İzmir’de, Trabzon’da, Gaziantep’te, Hakkari’de, Urfa’da, Yozgat’taki, o bayileri yaşat ki Kadoil yaşasın. Kadoil ancak sizlerle yaşayabilir. Holding bünyesinde 1 milyar doları aşan ciro, 400 milyon dolar dış ticaret hacmi bulunuyor. Bununla beraber 1.350 kişiye holding bünyesinde, dolaylı olarak da 7 bin kişiye istihdam yaratıyoruz. 2015 yılında Fortune 500’ün açıklamasında Kadoil 118. sırada yerini aldı. Petrol fiyatlarının düşmesine rağmen Kadoil’de karlılık anlamında bir azalma söz konusu değil. Aynı zamanda diğer bir şirketimiz olan Kadooğlu Yağ, Bizce markası ile Fortune 500’de 288. sırada yerini almış durumda. Bu sene de İSO500’ün açıklamalarında en büyük sanayi kuruluşları içerisinde Kadooğlu Yağ 205. sırada yerini almış durumda. Türkiye’deki akaryakıt sektörü son 5 yılda yüzde 35,7 büyürken, Kadoil yüzde 71,3 büyüdü. Yani tam 2 katı bir büyüme yaşadı. Bu eseri yaratan sizlersiniz.” diye konuştu.
‘Kadooğlu ailesinin büyümesi meşakkatli bir çalışmanın ürünüdür’
Konuşmasının başında Kadooğlu Ailesi’nin başarılarına değinen İş Bankası Genel Müdürü Adnan Bali, “10 yıllık süreçte Kadooğlu Ailesi ile ilişkimiz, bir banka-şirket ilişkisi gibi başlamış olabilir ama bugün geldiği yer bir aile üyesi gibi. İlk tanışıldığı andaki sıcaklık, samimiyet ve tarafların birbirine özel olarak yüreklerini açması ile bugünlere gelindi. Bu yüzden kendilerine de teşekkür ediyorum. Her şey rahat ve basit gibi görünüyor ama bunun arkasında gece gündüz meşakkatle yapılmış çalışmalar var” şeklinde konuştu.
Ekonomik olarak zor bir dönemden geçildiğini ifade eden Adnan Bali, ülkenin 15 Temmuz gibi bir musibeti atlattığını belirtti. Adnan Bali, “2014-2015’te iki adet seçim oldu. Suriyeli mülteci sorunu, uçak düşürülmesi hadisesi, bombalar, terör ve bütün bunların üzerine hiç yemiyormuş gibi bir de 15 Temmuz musibeti yaşandı. Bu ülke hainlik görmüştür, bu ülke mandacılık da görmüştür ama bu ülke asker elbisesi altında vatan savunması için milletin kaynakları ile alınmış olan silahları kendi milletine çeviren hainleri görmemişti ve ilk kez gördü. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün deyimiyle, ‘Emellerini müstevlilerin emelleriyle tevhit eden’ iç düşmanlar da görmüştür. Ama kendi meclisini yakıp, yıkan ve zarar veren hainliği görmemişti. Bu millet bunu da gördü. Çok şükür ki yüksek liderlikle, halkımızın olağanüstü kahramanlığı ve kurumlarıyla bu musibeti şimdilik defetmiş görünüyoruz” dedi.
İşin mutfağını bilmenin önemli olduğunu söyleyen Adnan Bali, “Kredi kullanmalısınız fakat kredi bağımlısı olmamalısınız. Krediyi ihtiyacınız yüzünden ve ihtiyacınız her depreştiğinde mecburen kullanmamalısınız. Krediyi maliyetinden daha iyi değerlendirebileceğinizi öngörebiliyorsanız kullanınız” diye konuştu.
İşi takip etmenin önemli olduğunu söyleyen Bali, “İşin mutfağını bilmeyen, işine hakim olamaz. Ezberlerle iş yapmak macera ile sonuçlanır. Teknolojide trendleri takip etmek gerekir.  Dünya artık dijital bir çağın içerisinde. Kadoil Grubunun saygıdeğer iş ortakları ve saygıdeğer aile üyelerine böyle bir topluluk karşısında bulunma imkanı verdikleri için Sayın Tarkan Kadooğlu’na da tekrar teşekkür ederim” dedi.
‘BİZ BAYİLERİMİZLE DAHA GÜÇLÜYÜZ’
Konuşmasının başında Kadoil’in ezberleri bozduğunu ve farklı bir akaryakıt dağıtım firması imajı yaratmaya çalıştığını ifade eden Kadoil Genel Müdür Yardımcısı Volkan Hüner, “Cumhuriyet’in kurulduğu tarihlerde bu ülkeye girmiş, hepsi uluslararası markalar olan, dünyada petrolü kuyudan çıkaran şirketlerin pazar payları neredeyse yüzde 202’ye yakın geriledi. Burada ezber bozan tek bir şirket var o da Kadoil. Biz Kadoil olarak 2012 yılını 288 adet bayi ile kapattık. Bu 5 yıllık süreçte istediğimiz verimi alamadığımız, standardizasyonunu sağlayamadığımız 160 adet bayimizi networkümüzden çıkartmamıza rağmen 2016 yılı Eylül ayı itibariyle 406 adet bayiye ulaştık. Yani yüzde 41’lik bir artış sağladık. Bu sizlerin başarısı ve Kadoil ısrarla büyümeye devam ediyor” dedi.
Hüner, “22 Eylül 2016 tarihinde yani Kadoil’in akaryakıt lisansını aldığından tam 10 yıl sonra LPG otogaz lisansını aldık ve Kadogaz’ı hizmetinize sunduk. Tesislerimiz, ADR tankerlerimiz hazır ve sizlere hizmet vermeyi bekliyoruz. Biz bugüne kadar 75 adet istasyonumuzda akaryakıt yanında LPG yatırımlarımızı da kendimiz yaptık. Kadoil bir proje şirketi. Önemli olan projeleri doğru zamanda, doğru insanlarla ve doğru finansmanla birleştirmek dedik ve Kadogaz’ı bu yüzden 2016 yılında sisteme soktuk. İddialıyız ama gerçekçiyiz. 2018 yılı sonuna kadar 60 bin tonluk tüketimi ile LPG otogazda Kadogaz Türkiye’nin ilk 10 dağıtım şirketi arasına girecek” dedi. 2016’nın Kadoil için fark yarattıkları bir yıl olduğunun altını çizen Hüner,  “Kurumsal kimliğimizi 2016 yılında yenilemeye karar verdik ve yeniledik. Biz kurumsal kimliğimizi yenileme çalışmalarına aslında  2015 yılında başladık. Bu tür projeler her şirket açısından cesaret gerektiren işlerdir. 2016 yılını kriz yılı ilan edip yatırımlarını kesen ve bir sonraki yatırım yılı olan 2020’yi bekleyen birçok dağıtım şirketinin aksine Kadoil yatırımlarına hız kesmeden devam etti ve bundan sonrada devam edecektir” diye konuştu.
‘KADOİL İSTİKRARLI BİR ŞEKİLDE BÜYÜYOR’
Konuşmasında Kadoil’in enerjisi, samimiyeti ve insanları bir araya toplayan dostluğundan bahseden Sütaş  Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz, “Dostluk, samimiyet ve sevgi ile bizleri bir araya getiren Cemal Kadooğlu, Yönetim Kurulu Başkanı Tarkan Kadooğlu ve Kadooğlu Ailesi’nin değerli mensuplarına çok teşekkür ediyorum. Kadoil markasının macerası bundan 10 yıl önce başladı. Bugün ise hep birlikte 10. yılını kutluyoruz. Bu 10 yıllık süreçte Kadoil ilk kurulduğunda dünya yüzde 5 büyürken Türkiye yüzde 6,9 büyüdü. Daha sonra dünya ve Türkiye’nin büyümesinin yavaşladığını görüyoruz. Fakat Kadoil aksine büyümesine devam ediyor. Bütün bu dalgalı süreci aşma konusunda gösterdiğiniz irade, takım olma ve güç birliğiniz var” şeklinde konuştu.
Kadoil’in ‘Güvense güven büyümekse büyümek’ sloganına değinen Muharrem Yılmaz, “Güvense güven büyümekse büyümek sloganının taşıdığı anlam çok değerli ve çok önemli. Tüketicinin ilk baktığı şey güven. Güven olmadan hiçbir şey değer kazanmıyor. Bu bakımdan Kadoil kendine çok doğru bir yol seçti. Emek ve gayretlerinizin önündeki çarklar işte bu güven sloganına bağlı, bu güven çarklarını ne kadar büyütürseniz piyasa değerini 10 ile çarpabilirsiniz. İşte Kadoil de bu değer ve güven ile özdeşleşerek bunu başarmıştır. Güven duyulan bir marka haline gelmiştir” diye konuştu.  
Dünya ve Türkiye ekonomisine de değinen Yılmaz şöyle konuştu, “En önemli mesele büyüme çünkü büyüme performansı bir şirketin gidişatını da belirleyen ana unsur. Dünyada yeni bir büyüme süreci oluşturulacaksa bu düzen bölgesel ve bireysel gelir dağılımdaki eşitsizliklere çarelerle oluşturulmalıdır. Teknoloji değişimi ile birlikte bilgi teknolojilerini öğrenmek ve dijital ekonomiye ayak uydurmak zorundayız” diye konuştu.
Dünyamızı müsrifçe harcıyoruz. Artık yavaş yavaş bunun bilincine varıp iklim değişikliğine sebep olan çevre hatalarımızı ortadan kaldırmamız lazım. Kadoil’in bu alanda da yaptığı gelişmeler tüketiciler tarafından takdir görür. Bugün burada olmaktan ve sizlerle bu duyguları paylaşmaktan büyük memnuniyet duydum. Bu sebeple hepinize çok teşekkür ederim” dedi.
AİLE ŞİRKETLERİNDE KURUMSALLAŞMA NASIL OLMALI?
Kadoil’in 10. yılı nedeniyle düzenlediği bayi toplantısı çerçevesinde ‘Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma’  başlıklı bir panel gerçekleşti.
Kadoil’in 10. yılı nedeniyle düzenlediği 10. Yıl Bayi Toplantısı çerçevesinde ‘Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma’  başlıklı bir panel gerçekleşti. Panelde ODE Yalıtım A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turhan, Sun Tekstil A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Sedat Şükrü Ünlütürk ve Türkiye Aile İşletmeleri Derneği Başkanı Sumer Tömek Bayındır birer konuşma yaptılar. Panelde 21. yüzyılın aile şirketlerinin yüzyılı olacağı üzerinde durulurken aile anayasasının aile şirketlerindeki dengeleri koruduğuna değinildi. Ayrıca ailelerde dirlik ve birliğin sağlanmasının aile şirketinin yararına olduğunun altı çizilirken Kadooğlu Ailesi’nin bu birliği çok güzel sağladığı vurgulandı.
“21. YÜZYIL AİLE ŞİRKETLERİNİN YÜZYILI OLACAK”
Konuşmasında dünya ve Türkiye’deki aile şirketlerinden bahseden Türkiye Aile Şirketleri Derneği Başkanı Sumer Tömek Bayındır şöyle konuştu, “ABD, İtalya, İsveç ve Ortadoğu gibi ülkelerde ki şirketlerin yüzde 90’ı aile şirketidir. Dünya genelinde yapılan araştırmaya göre işletmelerin ancak 3’te 1’i 2. nesle geçerken yüzde 5 ila 15 arasında bir oranda 3. nesle geçiyor. Tabi Türkiye için şuan böyle bir bilgi mevcut değil ama bununla ilgili hali hazırda çalışmalar devam ediyor. Türkiye’deki aile şirketlerinin devamlılığını öğrenmemiz açısından bu çalışmanın faydalı olacağı kanaatindeyim. Aile şirketlerindeki en önemli özelliklerden biri de birlikte hareket etme kabiliyetidir. Bu kabiliyete sahip en önemli şirketlerden biri de Kadoil’dir. Sahip olunan kabiliyetin kaybolmaması gerekir aksi taktirde aile şirketinin ömrünün uzun olması beklenemez. Konuşmamızda nesiller boyu süren aile şirketlerinden bahsetmiştik. Bu şirketler birlikte hareket etme kabiliyetine sahip oldukları için bu kadar uzun süre ayakta kalmayı başardılar.”
“AİLE ŞİRKETLERİ İÇİN BİRLİK ÇOK ÖNEMLİ”
Kadooğlu Ailesi’nin böylesine bir büyüme gerçekleştirmesinin önemine vurgu yapan Sun Tekstil A.Ş Yönetim Kurulu Başaknı Sedat Şükrü Ünlütürk ise, “Öncelikle böyle bir ortamda konuşacak olmanın mutluluğu ile sözlerime başlamak istiyorum. Böylesine büyük bir büyümeyi bir aile şirketi olarak gerçekleştirmek gerçekten de büyük ve meşakkatli bir iş. Ben bu sebepten ötürü Kadooğlu Ailesini yürekten kutluyorum. Gerçekten büyük bir iş başarmışsınız. Ben yıllarca devlette ve özel sektörde çalıştıktan sonra kendi işimi kurma fırsatı buldum. Ailemle beraber çalışmaya başladım. Bu da çok büyük bir şans. İşleri düzenleme ve süreçleri yönetme konusunda bir sürü inişler, çıkışlar, krizler meydana geldi” dedi.
“KADOİL TÜRKİYE’DE BİR MARKA YARATTI”
Kadoil’in Türkiye’de bir marka yarattığını ifade den ODE Yalıtım A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Turhan, “En köklü aile şirketi Japonya’da yer alıyor ve 40 nesilden fazladır devam etmiş bir şirket. ABD ise 15 nesil devam eden bir aile şirketi var. Türkiye’de ise en fazla 4,5 nesildir devam eden bir aile şirketinden bahsediyoruz ki bu da bize önümüzde uzun yıllar olduğunu gösteriyor. Aile şirketlerindeki çöküşün ticari nedeni sadece yüzde 7, yüzde 80’lik kısmı aile içi sorunlardan kaynaklanan nedenlere bağlı.
Türkiye’nin markalarının olması lazım.Dünyaya açılan geniş çaplı kuruluşlarının olması lazım. Türkiye bu tür yapılara kavuştuğundan ekonomik olarak ileriye gitmekle birlikte istihdamını da arttıracaktır. Kadoil’e baktığınızda hızla büyüyen bir yapısı var. Bunun olmasının sebeplerinden biri de disiplinli bir mali yapıya sahip olmasıdır. Tabi burada Kadoil’in önemli özelliklerinden birisi de esnaflıktan gelmektir. Tarkan Bey’in de belirttiği gibi samimiyet çok önemli. Özellikle yapılan sosyal sorumluluk projeleri Kadoil’in Türkiye’de bir marka yarattığının göstergesidir. Aile şirketleri mümkün olduğu kadar sivil toplum kuruluşlarında yer almalılar. Tarkan Kadooğlu’nun da TÜRKONFED’te Yönetim Kurulu Başkanlığı yapması aile şirketlerinde izlenmesi gereken stratejiyi açık bir şekilde gösteriyor. Sivil toplum kuruluşlarında yer almak, yeni insanlarla tanışmak ve iletişim kurmak aile şirketinizi çok daha fazla besleyecektir. İnsanlarla paylaştığınız bil, birikim ve tecrübeyi harmanlamak her zaman faydanıza olacaktır” şeklinde konuştu.
BAYİLER GALA YEMEĞİ’NDE BİR ARAYA GELDİ
Sİbel Can Geceye renk kattı
Toplantının ardından düzenlenen gala gecesine ünlü şarkıcı Sibel Can, seslendirdiği parçalarla renk kattı. Sibel Can gecede Kadoil’in 10. yıl kuruluş yıldönümü için hazırlanan pastayı Kadooğlu Yönetim Kurulu Başkanı Tarkan Kadooğlu ve Yönetim Kurulu Üyeleri ile beraber kesti.
KADOİL 10. yıl ödüllerİ
Kadoil 2016 yılı içerisinde başarılı performans gösteren bayilerini ödüllendirken konuşmacı ve tedarikçilerine teşekkür etti. Plaketlerini Kadoil Yöneticilerinden alan bayi ve katılımcılar Kadoil Yöneticileri ile birlikte hatıra fotoğrafı çektirdiler.
KATILIMCI TEŞEKKÜR PLAKETLERİ
İş Bankası Genel Müdürü Adnan Bali ‘nin teşekkür plaketini Cemal Kadooğlu verdi.
Sütaş Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Muharrem Yılmaz’ın teşekkür plaketini  Tarkan Kadooğlu verdi.
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ergun Yorulmaz’ın teşekkür plaketini Cemal Kadooğlu verdi.
KADOİL EN İYİ HİZMET ÖDÜLLERİ
Muhammet Şinaforoğlu (Şinaforoğlu Petrol), Osman Atik (Baran Toprak Petrol), Beytullah Çıtak (Redak Petrol), Yavuz Him (Cannes Petrol) ve Orhan Buzkıran’a (Likarpa Petrol)  ödülünü Celal Kadooğlu verdi.
TEDARİKÇİ PLAKETLERİ
Alkim Yönetim Kurulu Başkanı  Abdurrahman Altunkaya’ya plaketini Mustafa Kadooğlu verdi.
HCT Kurucu Üyesi ve Genel Müdürü  İsmail Özgören ve Turpak Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Önkol‘a plaketini Şerafettin Kadooğlu verdi.
Saral Madeniyağ Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Balkov ve AMC Mühendislik Satış ve Pazarlama Müdürü Cem Tuğran’a ödülünü Beytullah Kadooğlu verdi.
Mepsan Satış Müdürü Oğuz Yavuz’a Cudi Kadooğlu, Özmen Makine Genel Koordinatörü Volkan Ocak ödülünü İbrahim Çöplü verdi.
Sedat Şükrü Ünlütürk’e teşekkür plaketini Adnan Kadooğlu, Sumer Tömek Bayındır’a Celal Kadooğlu, Orhan Turhan’a ise Cudi Kadooğlu verdi.
Mustafa Karaca’ya plaketini Tarkan Kadooğlu verdi.
TÜRKİYE GENELİNDE EN İYİ SATIŞ ÖDÜLLERİ
Türkiye 1.’si Cevdet ve Cezmi Selvi (Selvi Petrol), Türkiye 2.’si Kasım Beyaztaş (İstikrar Petrol) ve Türkiye 3.’sü Enes Tatlıdere’ye (Final Akaryakıt- Mamak) ödüllerini  Tarkan Kadooğlu verdi.
EGE BÖLGESİ SATIŞ ÖDÜLLERİ
Ergün Şendoğan (Akpet Akaryakıt- Bornova), F.Belma Buran (Odes Petrol) ve Adem Altındağ’a (Metsan Akaryakıt) ödüllerini Şanser Kadooğlu verdi.
İÇ ANADOLU BÖLGESİ SATIŞ ÖDÜLLERİ
Enes Tatlıdede (Final Akaryakıt - Mamak) ve İbrahim Cangül’e (Cangül Petrol) ödülünü Veli Kadooğlu verdi.,
MARMARA BÖLGESİ SATIŞ ÖDÜLLERİ
Bülent Meral (Netlog Enerji), Enis Tatlıdede (Emre Akaryakıt) ve İmroz Özdemir’e (Hamzaoğlu Petrol) ödüllerini Nergiz Kadooğlu Çiftçi verdi.
AKDENİZ BÖLGESİ SATIŞ ÖDÜLLERİ
Celal Çalışkan (Ran Pet Petrol), Mustafa Ramiz Hocaoğlu (Ramoil Petrol) ve Oktay Küçükdüveyki’ne (Amanos Akaryakıt) ödüllerini Volkan Hüner verdi.
KARADENİZ BÖLGESİ SATIŞ ÖDÜLLERİ
Cedet Selvi (Selvi Petrol), Yusuf Gödek (Gödek Petrol) ve Niyazi Aydın’a (Murat Çolak Petrol) ödüllerini Tahir Kadooğlu verdi.
DOĞU ANADOLU BÖLGESİ SATIŞ ÖDÜLLERİ
Ebedin Ergün (İshaş Gıda), Osman Akdemir (Feyfer Petrol) ve Seyyat Aslan’a (Nurşah Nakliyat)ödüllerini Altuğ Teközgen verdi.
TRAKYA BÖLGESİNDE EN YÜKSEK SATIŞ ÖDÜLLERİ
Kasım Beyaztaş (İstikrar Petrol) , A.Kerim Özalp (Onur Petrolcülük) ve Alper Nacar’a (Neft Petrol) ödülünü Yasin Kadooğlu verdi.
GÜNEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİ SATIŞ ÖDÜLLERİ
Abdürrezzak Yüksel (Çerkezoğlu Petrol), Mehmet Faysal Ayhan (Öz Ayhan Petrol) ve Recep Selvi (Salpet Petrol)’ye ödüllerini Burçin Tunca verdi.
 

 

Bu haber 6114 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aksigorta’dan Brisa’nın Lassa ve Bridgestone markalarında geçerli 250 TL indirim fırsatı... 26.12.2024
Brent petrolün varil fiyatı 73,26 dolar... 26.12.2024
Enerji piyasalarında uygulanacak idari para cezalarında artış... 26.12.2024
Vestel’in ürettiği şarj istasyonlarında Plug&Charge dönemi başladı... 26.12.2024
Aytemiz Vaay 4. Yılını Dört Dörtlük Bir Kampanya ile Kutluyor!... 26.12.2024
Petrol hakkına müteallik karar... 26.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.