Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

OPET bir kez daha sektörünün “Lovemark”ı

Güncelleme :23.11.2016

Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET, üçüncü kez  akaryakıt dağıtım sektörünün “Aşkla Bağlanılan Markası” seçildi.

 

OPET, Mediacat Dergisi’nin Ipsos işbirliği gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla bağlanılan marka) araştırmasında, bir kez daha “Türkiye'nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt Dağıtım Şirketi” seçildi. Bu yıl 19 farklı sektörde gerçekleştirilen “Lovemarks” araştırması, 15-55 yaş arasındaki yaklaşık 3 bin kişiyle, bilgisayar destekli telefon görüşmesi tekniği kullanılarak gerçekleştirildi. Araştırmada, akaryakıt sektöründe aklınıza ilk gelen marka nedir, bu markayı kendinize ne kadar yakın hissediyorsunuz, bu marka beklentilerinizi ve ihtiyaçlarınızı ne derece karşılıyor ve en sevdiğiniz /asla vazgeçemeyeceğiniz marka hangisi sorularına, en yüksek oranda “OPET” cevabı verildi. Brand Week İstanbul kapsamında düzenlenen ödül töreninde, OPET Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler, ödülü Ipsos Ceo’su Sidar Gedik, Media Cat Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Connect Genel Müdürü Yasemin Özen Gürelli’den aldı.

“SEVİNCE TAM SEVEN TÜRKİYE’YE BİR KEZ DAHA TEŞEKKÜR EDERİZ”

Ödül töreninde üçüncü kez Lovemark seçilmekten büyük onur duyduklarını belirten OPET Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler, şunları söyledi: “Ürün ve hizmetlerimizle, müşteri beklentilerinin ötesine geçen anlayışımız, yenilikçi ve yaratıcı uygulamalarımız bu ödülü üçüncü kez almamızı sağladı. Sektörümüzde aşkla bağlanılan bir marka olmaktan gurur duyuyoruz.  Sevince tam seven Türkiye’ye bir kez daha teşekkür ederiz.” OPET Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler şöyle devam etti: “Akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin değişmez lideri olarak; istasyonları, çağrı merkezi ve on-line çalışmaları ile ‘Kusursuza Yolculuk’ yaklaşımını sürdüren OPET, genç ve dinamik marka kimliğiyle  müşterilerine uluslararası standartlarda ürün ve hizmet sunuyor. Bir yandan ürün ve hizmetleri müşterilerimize tanıtırken diğer yandan iletişimimizi sürekli ve istikrarlı bir şekilde sürdürerek markamızın gücünü artırıyoruz. İşbirliği yaptığımız alanında en başarılı isimler ve marka ikonumuz OPEDO ile hayata geçirdiğimiz etkinlikler, sosyal medyada yakaladığımız çift yönlü iletişim; OPET’in bilinirlik ve marka imajına önemli katkılarda bulunuyor. İnovasyon çalışmalarıyla ilkleri yaratan ve teknolojik ürünleri ile öne çıkan markamız, kurum kültürü doğrultusunda her biri ayrı bir marka haline gelen, sürdürülebilir, sonuç odaklı sosyal sorumluluk projeleri ile Türkiye’ye değer katmaya devam ediyor.  Türkiye'nin dört bir yanında hizmet veren 1500’ün üzerindeki bayi, güler yüzlü personeli ile yüksek kaliteli ürün ve hizmetlerini tüketicilerine özenle ulaştıran OPET, sektördeki büyük şirketler arasındaki tek Türk markası olarak ilkleri yaratarak her geçen yıl büyümeye devam ediyor.”
 

 

Bu haber 3717 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Kontek Enerji 30. yılında globalleşme yolunda büyük adım atıyor... 13.01.2025
Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin Mobil Eğitim Tırı 2025’te Deprem Bölgesini Ziyaret Edecek... 13.01.2025
Eksim Genç Enerji Programı’na Başvurular Açıldı... 13.01.2025
Enerji verimliliği yatırımları, ekonomik ve çevresel faydalar sağlıyor... 13.01.2025
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı, adidas ile Uzun Süreli Ortaklığa İmza Attı... 13.01.2025
YASED: 2024’ün İlk 11 Ayında 9,6 Milyar Dolar Doğrudan Yatırım Geldi... 13.01.2025
Bakan Bayraktar TÜREB İstişare Toplantısı’nda sektör temsilcileri ile bir araya geldi... 13.01.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.