Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları
83 Temsa yetkili servisi buluştu Güncelleme :20.12.2016TEMSA yetkili servisleri 2017 hedeflerine odaklandı
Türkiye otobüs pazarının lideri TEMSA, 83 yetkili servislerinden 130 kişinin katıldığı bir toplantı gerçekleştirdi.
Yetkili servislerin buluşma toplantısına TEMSA Satış Sonrası Hizmetler ve Yedek Parça Direktörü Cüneyt Tekgül, Yurtiçi Satış Direktörü Murat Anıl, Yurtiçi Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Süleyman Yurt ve Yedek Parça Müdürü Şafak Pesen katıldı.
TEMSA, her süreçte müşterisinin yanında
Toplantının açılış konuşmasını yapan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler ve Yedek Parça Direktörü Cüneyt Tekgül, 2016 yılında yaşanan tüm zorluklara rağmen başarılı bir dönemi geride bıraktıklarını belirterek, “Otobüs pazarında en geniş ürün gamına sahip bir marka olarak, müşterilerimizin her süreçte yanında olmaya çaba gösteriyoruz. Satış sonrası hizmet tarafında da iş ortağı olma anlayışı ile en uygun ekonomik çözümleri sunmaya gayret ediyoruz. Bu anlayış bizi otobüs pazarında liderliğe taşıyan en önemli unsurlar arasında yer alıyor. Ayrıca TEMSA, müşterisini sahada en iyi dinleyen markalar arasında yer alıyor. Bu da yeni ürün geliştirmede ve müşteri ihtiyaçlarına hızlı çözümler üretmede TEMSA’yı öne çıkarıyor. 2016 yılı müşteri memnuniyeti düzeyinde de TEMSA’nın en başarılı olduğu yıl olarak dikkat çekiyor. Yüzde 100 müşteri memnuniyeti TEMSA’nın en önemli ilkesi. 2017 yılında da yetkili servislerimizle birlikte iş ortağı anlayışı ve yüzde 100 müşteri memnuniyeti çerçevesinde lider marka konumumuzu sürdüreceğimize inanıyoruz. TEMSA’yı güçlü yapan siz yetkili servislerin verdiği destek ve çalışma azmi. Sağladığınız katkılar ve çabalar için teşekkür ediyor, yeni yılın da hepimize hayırlar getirmesini diliyorum” dedi.
Yurtiçi Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Süleyman Yurt ve Yedek Parça Müdürü Şafak Pesen Üstün, 2016 yılının değerlendirmesini yaparak, 2017 yılı hedeflerinden bahsettiler.
Toplantının ikinci gününde ise 2016 yılında pazara sunulmuş olan araçların servisler tarafından incelenerek, nelerin daha iyi yapılabileceği konusunda ürün çalıştayı gerçekleştirildi. Günün son oturumunda, servislerle birebir Servis-Satış Sonrası Hizmetler-Yedek Parça oturumları gerçekleştirildi.
Bu haber 3888 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar |
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024 |
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024 |
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024 |
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024 |
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024 |
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024 |
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024 |
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024 |
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024 |
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024 |
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024 |
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024 |
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024 |
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024 |
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024 |
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024 |
|
|