Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa dünyada bir ilki gerçekleştirdi Enerji tasarrufu yapan dijital reklam hazırladı

Güncelleme :29.03.2017

Enerjisa’nın ‘Tasarruf Modu’ uygulaması, banner reklam yayınlarının gerçekleştiği tüm cihazlarda enerji tasarrufu sağlıyor. Uygulamayla sitede kalınan süre boyunca cihazların işlemcisini yoran servisler durduruluyor
 

“Enerjini Koru” sloganıyla yola çıkan Enerjisa, 2016 yılı sonunda başlattığı tasarruf hareketiyle kullanıcıların bu konudaki bilincini artırma yönündeki uygulamalarına bir yenisini daha ekledi. Web sitesinde kullandığı ‘Tasarruf Modu’ uygulaması ile cihazın ekran parlaklığını optimum seviyeye düşürerek enerji tasarrufu sağlayan Enerjisa, bu uygulamasını genişletti. Dünyanın ilk enerji tasarrufu yapan dijital reklamını hazırlayan Enerjisa, ‘Tasarruf Modu’ uygulamasıyla kullanıcılara dijital mecralarda hem masa üstü hem de mobil reklam alanları üzerinden interaktif enerji tasarrufu imkanı sunuyor.


Cihazlardaki en az enerji tüketimini sağlayacak şekilde siyah fon ağırlıklı renklerden hazırlanan banner reklamlarla tasarrufun daha da artırıldığı uygulama, bu modeli desteklemeyen cihazlarda da ekran parlaklığını azaltarak tasarrufa katkı sağlıyor. Uygulama kapsamındaki tüm reklamlar, projeye özel geliştirilen web servis üzerinden her yayınlanan banner’ın hangi cihazda yayınlandığını ve bu cihazın ortalama ne kadar enerji harcadığını hesaplayan bir data da içeriyor. Böylece her yayınlanan reklamdan ne kadar enerji tasarruf edildiği hesaplanabiliyor.
 

BİR OKULUN 2 AYLIK ELEKTRİĞİ KADAR TASARRUF


Enerjisa’nın #enerjnikoru hareketi kapsamında kampanya döneminde hem markanın web sitelerinde hem de erişimi yüksek mecralarda uygulanan Tasarruf Modu uygulaması ile toplam 25 milyon görüntülenme üzerinden 5 milyon tekil kullanıcıya erişildi. Böylece toplam 750 kilovat saat enerji tasarrufu sağlanarak, kullanıcıların reklam yayınları üzerinden bir okulun yaklaşık 2 aylık aydınlatma elektrik bedeli kadar tasarruf sağlandı. Enerjisa’nın enerji tasarrufu bilinci ve bilinirliği için fark yaratacak projeleri önümüzdeki dönemde de devam edecek.

 

 

Bu haber 4767 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.