Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Brisa, Türkiye’nin Dijitalleşme Öncüleri Arasında

Güncelleme :14.04.2017

Brisa, Accenture Dijitalleşme Endeksi’nde bir kez daha Dijitalleşme Öncüsü ve kendi sektöründe Endüstri Lideri olarak yer aldı. Endekste toplam %83 skor elde eden şirket, bu alandaki stratejik yaklaşımı, inovatif hizmetleri ve operasyonel yetkinliği ile Türkiye’nin dijitalleşme yolculuğunda önemli bir rol üstleniyor.

 

Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, dijitalleşme alanında da Türkiye’nin öncü kurumları arasında olduğunu Accenture Dijitalleşme Endeksi sonuçları ile bir kez daha kanıtladı. Şirket, 2015 yılında olduğu gibi 2016 yılında da %83’lük skorla Dijitalleşme Öncüleri arasında yer aldı ve kendi sektöründe Endüstri Lideri oldu. “Dijital Strateji”, “Dijital Hizmetler” ve “Dijital Operasyonel Yetkinlik” alanlarında, 10 kriterde 119 göstergeye göre değerlendirme yapılan Endeks’te Türkiye’nin dijitalleşme skoru %61 olarak belirlendi. Brisa, sektör ve Türkiye ortalamasının oldukça üzerinde performans gösterdi.

Brisa’nın bir sanayi şirketinden inovasyon şirketine dönüşüm yolculuğunda dijitalleşmenin önemli bir rol oynadığına değinen Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay; “Accenture Dijitalleşme Endeksi, 2. yılında ülkemizin dijitalleşme alanındaki gelişimine ışık tutmaya devam ediyor. Geçtiğimiz yıl sadece 14 şirketin yer aldığı Dijitalleşme Öncüleri arasında bu yıl 23 şirketin bulunması oldukça sevindirici. İlk yıldan itibaren bu alandaki liderler arasında yer alan şirketimizin de sektörümüzün ve ülkemizin dijitalleşme yolculuğunda önemli bir rolü ve sorumluluğu olduğuna inanıyoruz.

Dijital Strateji alanında elde ettiğimiz %90’lık performans da doğru yolda olduğumuzun bir göstergesi. Bu alanda son kullanıcılardan satış noktalarına, tedarikçilerimizden şirket içindeki yapıya kadar her alanda dijitalleşmeye önem veriyoruz” dedi.

Brisa’nın uzun yıllardır sürdürdüğü hizmet inovasyonlarıyla müşteriye dokunan ‘Dijital Hizmetler’de fark yarattığını belirten Gürçay, sözlerine şöyle devam etti: “Şirketimizin ülke ortalamasının %52 olduğu bu alanda elde ettiği %83’lük skor, müşterilerimize yeni nesil ve dijital teknolojilerle mükemmel bir deneyim sunma hedefimizin bir sonucudur. Türkiye’nin ilk online lastik satış platformu Lastik.com.tr, lastik performansını dijital olarak kontrol edebilen ve operasyonel verimlilik sağlayan programlar gibi hizmetlerimizin yanı sıra geo-marketing, Büyük Veri gibi dijital teknolojileri iş süreçlerimize entegre ediyoruz. Bundan sonraki dönemde de lider olmanın sorumluluğu ile yine sektörümüzde ilk olan yenilikleri hayata geçirmeye devam edeceğiz.

Accenture Dijitalleşme Endeksi, Accenture, Vodafone, Boğaziçi Üniversitesi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi ve Türkiye Bilişim Vakfı’nın ortaklığında, Türkiye’de şirketlerin dijitalleşme performanslarını tespit etmek, dijital kabiliyetlerini analiz etmek ve dijital potansiyellerini ortaya çıkarmak amacıyla bu yıl ikinci kez gerçekleştirildi. Çalışmaya Türkiye’nin lider 106 şirketi katıldı.

 

Bu haber 4603 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Sabiha Gökçen hafta sonu rekor tazeledi... 16.07.2025
Türkiye ile BAE arasında Enerji de dahil 7 ortak anlaşma imzalandı... 16.07.2025
Yavru Leylek, ÇEDAŞ Ekiplerinin Desteğiyle Yuvasına Döndü... 16.07.2025
Güneşin Üretim Üssü ELİN Enerji, “Fortune 500”de Parladı!... 16.07.2025
ATP GreenX ile Aksa Elektrik’ten Sürdürülebilirlik Odaklı İş Birliği... 16.07.2025
OSRAM, BATTERYjumpstart 1000 ile saniyeler içinde aküleri çalıştırıyor... 16.07.2025
Rusya petrol ve doğal gaz üretiminin azaldığını açıkladı... 16.07.2025
SEDAŞ’tan Kartepe’ye 2025 Vizyonuyla 250 Milyon TL’lik Enerji Yatırımı... 16.07.2025
Rüzgar türbini kanatları için "erken uyarı cihazı" geliştiren iki genç mühendis ihracata başladı... 16.07.2025
Pakistan’dan EPDK’ya İş Birliği Ziyareti…... 16.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.