Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Türkiye’nin En İtibarlı Akaryakıt Markası Bir Kez Daha OPET!

Güncelleme :01.05.2017

 Türkiye İtibar Akademisi tarafından 6'ncısı gerçekleştirilen “Türkiye İtibar Endeksi” 2017 Araştırması’nda geçen yıl olduğu gibi akaryakıt sektöründe Türkiye'nin en itibarlı markası yine OPET oldu. Yüksek kaliteli hizmet ve ürünleri ile uzun soluklu sosyal sorumluluk projeleriyle tüketicisine her zaman yanında olduğunu hissettiren OPET, 2’nci kez bu ödülün sahibi oldu.

 

Türkiye’nin yenilikçi akaryakıt dağıtım şirketi OPET, Türkiye İtibar Akademisi (TİE) tarafından bu yıl 6’ncısı yapılan “Türkiye İtibar Endeksi Araştırması”nda, bir kez daha sektöründe “Türkiye'nin En İtibarlı Markası” seçildi. 20 farklı sektörün incelendiği araştırma, 11 Ocak 2017- 02 Mart 2017 tarihleri arasında bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi ile 3808 kişi ile gerçekleşti. Araştırma anketine katılanların yüzde 36,7’si ‘Akaryakıt sektörünün en itibarlı şirketi hangisidir?’ sorusuna OPET yanıtını verdi ve Türkiye'nin akaryakıt sektöründe en itibarlı markası OPET seçildi.

 Araştırma kapsamında akaryakıt sektöründe 12 firmanın itibar skoru ölçümlendi. OPET’in en yakın rakibi, yüzde 23.7 seviyesinde kalırken araştırmaya katılanlar OPET’i ‘yeniliklere, teknolojiye ve tasarıma önem veren, köklü kurum, Türkiye ekonomisine katkıda bulunan, sektöründe öncü ve lider konumda, üstün hizmet ve ürün kalitesi sunan marka’ olarak tanımladı. Araştırma kapsamında katılımcılar OPET’i ‘spor, sanat ve kültürle ilgili faaliyetlere destek vermesi, çevre, eğitim, sağlık gibi konularda sorumluluklarını yerine getirmesi, toplumun gelişmesi için çalışması ve çalışan hakları, işçi sağlığı-güvenliğine önem veren bir kurum olması’ nedeniyle tercih ettiklerini belirttiler. Markaların algılanan değerlerinin yanı sıra gelecek vizyonlarını gerçekleştirirken gereksinim duyacakları bir navigasyon aracı niteliği taşıyan raporun akademik denetimi Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nce gerçekleştirildi.

 Akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin değişmez lideri ve sektörün en beğenilen şirketi OPET; istasyonları, yeni ürün ve hizmetleri, çağrı merkezi ve online dünyadaki çalışmaları ile “kusursuza yolculuk” iddiasını devam ettiriyor. Sosyal sorumluluk projeleri ile Türkiye’ye değer katan OPET, vizyonunu inovasyon ve gelişim önceliğinde kurgularken ilkleri yaratarak teknolojik ürünleri ile de dikkat çekiyor.

 Araştırmanın Metodolojisi:

Türkiye İtibar Endeksi (TİE) Araştırması, 11 Ocak 2017- 02 Mart 2017 tarihleri arasında CATI (Telefonla anket görüşme tekniği) yöntemi kullanılarak NUTS sınıflandırma sistemi ile 3 ayrı bölgede gerçekleştirildi. Araştırmaya katılanların yüzde 56,6’sı erkek, yüzde 43,4’ü  kadındır. 6  ana bölümden oluşan anket kapsamında katılımcılara öncelikli olarak ‘Türkiye’nin en itibarlı şirketi hangisidir?’ sorusu yöneltildi ve alt kırımlarda sektörlere göre analizi gerçekleşti. Anket; tanıma, beğeni, güven, memnuniyet, sadakat, elçilik, gönüldaşlık ve ilişki ana temalarına göre kurgulandı.

Bu haber 2859 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aksigorta’dan Brisa’nın Lassa ve Bridgestone markalarında geçerli 250 TL indirim fırsatı... 26.12.2024
Brent petrolün varil fiyatı 73,26 dolar... 26.12.2024
Enerji piyasalarında uygulanacak idari para cezalarında artış... 26.12.2024
Vestel’in ürettiği şarj istasyonlarında Plug&Charge dönemi başladı... 26.12.2024
Aytemiz Vaay 4. Yılını Dört Dörtlük Bir Kampanya ile Kutluyor!... 26.12.2024
Petrol hakkına müteallik karar... 26.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.