Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz, Türkiye’nin “süper markası” seçildi

Güncelleme :11.06.2017

 Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda 88 ülkede örgütlü uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands tarafından düzenlenen “Süpermarkalar Türkiye 2016” araştırmasında Mercedes-Benz, “süper marka” seçildi.  Mercedes-Benz’in 4.986 marka arasından ikinci seçildiği araştırma, Türkiye’nin üç büyük şehri olan İstanbul, Ankara ve İzmir’de bin 638 kişi ile yüz yüze görüşülerek gerçekleştirildi.

Dünyada 88 ülkede faaliyet gösteren ve marka yönetimi ile pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız otorite kabul edilen olan Superbrands tarafından düzenlenen “Süpermarkalar Türkiye 2016” araştırmasında Mercedes-Benz ilk 2’e girerek “süper marka” seçildi. Türkiye’de 2005 yılından beri düzenlenen ve bu yıl 6'ncısı tamamlanan "Süpermarkalar Türkiye 2016" araştırmasının sonuçları, Superbrands Türkiye yetkilileri Dilek Koç, Gürkan Kınacı, Canan Konuk ve Nielsen Tüketici Araştırmaları Lideri Nur Serenli'nin katıldığı toplantıda açıklandı. 

Araştırmada ilk aşamada 4.986 marka arasından 1.148 marka, aday marka olarak belirlendi. Jüri tarafından aday markalar arasından seçilen 300 marka için daha sonra Türkiye’nin üç büyük şehri olan İstanbul, Ankara ve İzmir’de tüketici değerlendirmesi yapıldı. Tüketici araştırmasında tüm Sosyo-Ekonomik Statü (SES) gruplarına dâhil olan 18-56 yaş aralığındaki bin 638 kişi ile yüz yüze görüşmeler gerçekleştirildi. 

Tüketici değerlendirmesinde 67 baraj puanını aşan 181 marka Türkiye’nin “Süpermarkaları” arasında yer almaya hak kazandı. Tüketicilerin oylarıyla Mercedes-Benz, ikinci sırada yer aldı. Mercedes-Benz, "Süpermarkalar Türkiye 2016" ilk 3’e giren tek otomotiv markası oldu.

Bu haber 3167 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Zorlu Holding’ten açıklama... 02.03.2025
2024 yılını güçlü bir performansla kapatan Naturelgaz, temettü kararını açıkladı ... 01.03.2025
Petrol Ofisi, “İste Olsun” mottosunda bayileri ile Antalya’da bir araya geldi ... 01.03.2025
AB, elektrikli araç talebini artırmak için harekete geçiyor... 01.03.2025
ODAŞ, DEİK Webinar’ında Özbekistan yatırımını anlattı... 28.02.2025
2024’ün Hızlı Büyüyen Markası Aytemiz, Bayileriyle Bir Araya Gelerek “Güçlü Gelecek, Birlikte Gelecek” Dedi ... 28.02.2025
TORA olarak, tüm Türkiye'de Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) montajlarımıza devam ediyoruz!... 28.02.2025
Karsan İtalya’nın Campania Bölgesinde Toplu Ulaşımı Elektriklendirecek!... 28.02.2025
Ford Türkiye’den Sıra Dışı Ford Evreninde Sıra Dışı Bir Etkinlik... 28.02.2025
Türkiye’nin Elektrikli Araç Fuarı “Go Green Türkiye” Mayıs’ta Kapılarını Açıyor! ... 28.02.2025
En Yakıt Seyahat Özgürlüğünü İstanbul-İzmir Otoyolu'na Taşıdı... 28.02.2025
Volvo Trucks, Sürdürülebilirliği Bir Yaşam Biçimi Olarak Değerlendiriyor!... 28.02.2025
Shell, Madeni Yağlar Stratejilerini Türkiye’deki Distribütörleriyle Paylaştı... 28.02.2025
Türkiye'nin petrol ithalatı geçen yıl aralıkta yüzde 3,4 azaldı... 28.02.2025
LPG ithalatı geçen yıl aralıkta yıllık bazda yüzde 29,9 azaldı... 28.02.2025
Doğal gazda mart tarifesinde değişikliğe gidilmedi... 28.02.2025
ZF’den otobüs ve raylı sistemler için yenilikçi çözümler... 28.02.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.