Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

MEPSAN, 2013 Yılında Almış Olduğu Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Belgesini Yeniledi.

Güncelleme :25.07.2017

Mepsan’ın 2013 yılında  almış olduğumuz Müşteri memnuniyet yönetim sistemi belgesi TSE tarafından yapılan denetim sonucunda yenilendi.
 

Son birkaç yılda yaptığı yatırımlarla süratle büyüyen Mepsan, TS ISO 10002 Müşteri memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili olarak  çalışmalarına devam ediyor.


Çeyrek asırlık  üretim gücüyle Türkiye’de sektör lideri olup  yurt dışında 66 ülkeye ihracat yapan Mepsan’ın bir diğer başarısını ortaya koyan Müşteri memnuniyeti Yönetim Sistemi  ile  ilgili bir açıklama yapan Mepsan Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İbrahim Çelik,  yaygın servis ve bayi ağı sayesinde müşterilerle sürekli temas halinde olduklarını , çalışmaları kapsamında ‘Müşteri Odaklı’  bir yaklaşım sergilediklerini, memnuniyet boyutunda  İyi projeler gerçekleştirmeye devam ettiklerini , esas amaclarının çağrı merkezine gelen müşteri başvurularını değerlendirmek ve bu başvuruları kullanarak şirket içinde ürün ve hizmetlerde iyileştirme sağlayacak biçimde yöntemler geliştirmek olduğunu belirtti.


Müşteri odaklı yaklaşım bilincine sahip çalışanlarımızla şikayetleri sadece çözülmesi gereken problem olarak değil, süreçlerimizi ve ürünlerimizi geliştirecek fırsatlar olarak görüyoruz” diye devam eden Çelik, “Çalışmalar dahilinde müşterilerle doğrudan telefon görüşmeleri yapıp, müşterilerimize verdiğimiz önemi göstermenin yanı sıra onları doğrudan dinleme şansına da sahip oluyoruz ve  bu şekilde şikayetlerinden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlıyoruz” açıklamasını yaptı.


 Çelik,  2013 yılında almış oldukları ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi  belgesini , devam ettirdikleri  iyileştirmelerle  daha ileriye götürmeyi hedeflediklerini belirtti.


Mepsan , TS ISO 10002 Yönetim Sistemi ile müşteri memnuniyeti temeline dayanan çalışma felsefesi ve bu esasa göre şekillendirdiği iş süreçlerindeki  müşteri odaklı yaklaşımını  geliştirerek sürdürmeyi hedefliyor.

 

Bu haber 4269 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
IVECO’dan Kışa Özel Bakım Fırsatı: Ücretsiz Check-Up ve Tüm Modellerde İndirim... 02.12.2025
BOTAŞ, Silivri'deki tesisinde kontrollü gaz çıkışı ve yanma işlemi yapıldığını bildirdi... 02.12.2025
Shell Türkiye, Engelsiz Yaşam Vizyonuyla Hayatın Her Alanında Eşitlik ve Kapsayıcılık İçin Çalışıyor... 02.12.2025
Platinum Rent, Çözüm Ortağınız!... 02.12.2025
CDA Lojistik Üst Yönetimine Transfer... 02.12.2025
Goodyear, Avrupa genelinde kış lastiği performansında zirveye yerleşti... 02.12.2025
Yeni Citroën Ë-C3 Aircross’un “Uzun Menzil” Versiyonu Türkiye’de!... 02.12.2025
FIAT Professional’dan Büyük Bir Adım Daha!... 02.12.2025
ZF Aftermarket, Lemförder Markası ile Cam Kaldırma Krikolarını Pazara Sunuyor... 02.12.2025
Mercedes-Benz Vito Mixto modeli yeniden Türkiye’de... 02.12.2025
UND, Albayrak Grubu ve KTZ Arasında Mutabakat Zaptı İmzalandı... 02.12.2025
Rosatom Mısır'daki El Dabaa NGS’ye Ekipman Sevk Etmeye Devam Ediyor... 02.12.2025
Türkiye Pakistan'da petrol ve doğal gaz arayacak... 02.12.2025
Hizmet İhracatının Şampiyonu Yine Mars Logistics... 02.12.2025
Otomobil ve hafif ticari araç pazarı ocak-kasım döneminde yüzde 10,16 büyüdü... 02.12.2025
Elektrik santrallerine 1,4 milyar liralık kapasite mekanizması desteği... 02.12.2025
Allison donanımlı Isuzu Novociti Life midibüsler, Siirt yollarında fark yaratıyor... 02.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.