Haberler > Akaryakıt Başlıkları
Kadoil, Kalite Takımı Projesi ile Hizmet Kalitesinde Çıtayı Yükseltiyor Güncelleme :04.10.2017Kadoil, Kalite Takımı Projesi ile yıl boyu istasyonlarını 7 / 24 denetleyip hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini arttırmayı amaçlıyor.
Kadoil, istasyon hizmetlerinin her zaman üstün kalite standartlarında devam edebilmesi için hayata geçirdiği Kadoil Kalite Takımı Projesi ile yıl boyu istasyonlarını 7 / 24 denetleyip hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini arttırmayı amaçlıyor.
Akaryakıt sektöründe hızlı değişiklikleri öngörüp teknolojik yatırımlara verdiği önemi her geçen gün arttıran Kadoil, Kadooğlu Holding’den aldığı güç ve enerji ile müşterilerinin ihtiyaçlarına en iyi ve hızlı şekilde cevap verebilmek için kaliteli, teknolojik ve inovatif ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyor.
Kadoil istasyonlarında sunulan hizmet kalitesini daha üst sıralara taşımak, bayi ve müşterilerin ihtiyaç ile isteklerini tespit edip en hızlı şekilde cevaplandırmak amacıyla oluşturulan Kadoil Kalite Takımı yıl içinde düzenli olarak tüm Kadoil istasyonları ziyaret ederek ‘gizli müşteri’ uygulamaları kapsamında denetimler gerçekleştiriyor. Denetimler sonucunda operasyonel mükemmeliyete etki edecek birçok farklı kriterlere bakılıyor ve belirlenen sorulara göre not veriliyor. Bu proje ile müşteriye sunmak istenen hizmet ve servis kalitesinin tüm müşterilere aynı ölçüde ulaşıp ulaşmadığı değerlendiriliyor. İstasyonlar, gizli müşteri ziyaretinden asla haberdar olmuyor.
360 Derece Fotoğraf Çekimleri ile İstasyonlar Kontrol Altında
Kadoil, bayilerinin ve çalışanlarının tüketicilerine verdiği hizmet kalitesini rutin denetimler dışına taşıyor. İstasyonlarında sunduğu hizmet ve müşteri memnuniyeti kalitesini ölçülebilir hedeflerle değerlendirebilmek için Kadoil Kalite Takımı’nı genişletiyor. Oluşturulan ekip, yıl içerisinde düzenli olarak istasyonlara ziyaretler gerçekleştirerek istasyonlarındaki kurumsal kimlik yenilemelerini 360 derece fotoğraf çekimleri ile sürekli takip ediyor. İstasyonların 100’e yakın noktasında detaylı denetimler yaparak tüm bu analizleri online olarak genel merkez ve bölge müdürlükleri ile paylaşıyor.
Kadoil istasyonlarında temizlik ve hijyen konuları başta olmak üzere, müşteri karşılamadan genel görünüme, hizmetlerden kampanyalara kadar müşterilerin beklentileri doğrultusunda oluşturan tüm içerikler, alanında uzman kişiler tarafından denetlenip genel merkez ekibine sürekli raporlanıyor. Böylelikle Kadoil, tüm istasyonlarında aynı yüksek kalite standartlarında hizmet verip ihtiyaçlara hızlı geri dönüş yapabiliyor.
Kadoil kaliteli hizmeti ile üst sıralarda yer alıyor
Kadoil, şehir merkezlerinin en işlek noktalarında yeni istasyonlarını tüketicilerle buluşturmaya devam ederken yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedefini de gerçekleştirmek için periyodik olarak araştırmalar yaptırıyor. Kadoil Kalite Takımı tarafından yapılan analiz ve raporlamalar sonucunda, Kadoil istasyonlarının tercih edilme sebepleri arasında hizmet özellikleri de üst sıralarda yer alıyor. Kadoil, marka imajı, kaliteli akaryakıtı ve güler yüzlü personel hizmetleri ile öne çıkıyor.
Kadoil Kurumsal İletişim ve Pazarlama Koordinatörü Uyum Varol, ‘’Öncelikli hedeflerimiz sadece bayi sayılarını arttırmak değil tüketici tercihlerinde de üst sıralarda yer almak, bu yüzden tüketicilerimize sunduğumuz kaliteli hizmet ve alışveriş deneyiminin sürdürülebilir olması için denetim ve kontrollere önem veriyoruz’’ dedi
İstasyonlarında çevrenin korunmasına değer katan son ürünü EcoMax Eurodiesel’den taşıt tanıma hizmeti Kadomatik’e kadar birçok son teknoloji yatırımları gerçekleştiren Kadoil, tüketiciler tarafından tavsiye edilen akaryakıt dağıtım firmaları arasında yer alıyor.
Bu haber 3148 kere okunmuştur.
|
|