Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa İşlem Merkezi Sayısı 2018’de Yüzde 90 Artarak, 105’e çıkıyor

Güncelleme :09.05.2018

 Enerjisa, müşterisine daha fazla noktada bütünleşik hizmet verebilmek için Müşteri Hizmetleri Merkezleri'ne ek olarak Enerjisa İşlem Merkezleri'nin de sayısını arttırdı ve abonelik işlemlerine başladı. 

 Elektrik dağıtım ve perakendeciliğinde Türkiye’nin lider şirketi Enerjisa Enerji, müşteri memnuniyetini esas alan anlayışıyla bu alanda da yatırımlarına aralıksız devam ediyor. Türkiye’nin 14 ilinde farklı kültürel yapılardan 20 milyon kişiye dünya standartlarında bir hizmet kalitesi sunma hedefiyle yola çıkan Enerjisa Enerji, 9 milyon müşterisinin her türlü ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak, abonelik ve sonrasında en hızlı desteği sunabilmek için fiziksel ve dijital kanallara yatırımlarını sürdürüyor.

Enerjisa Enerji CEO’su Kıvanç Zaimler, Enerjisa olarak “abone” anlayışından “müşteri” anlayışına geçerek tüketicilerin değişen ihtiyaçlarına çözümler sunmayı amaçladıklarını ifade etti. Zaimler, “Müşterilerimize sunduğumuz hizmetin kalitesini artırmayı ve aynı zamanda bu hizmetlerimizi daha da yaygınlaştırarak müşterilerimize daha yakın ve kolay hizmet vermeyi hedefliyoruz. En değerli varlığımız olan değerli müşterilerimize yenilikçi ürün ve hizmetler sunmak için çalışıyoruz. Hizmet ağımızı ve kalitemizi de her geçen gün arttırmaya devam edeceğiz” dedi.

Yılsonuna kadar 105 Müşteri İletişim Merkezi olacak

Enerjisa Enerji’nin faaliyet gösterilen üç bölgede elektrik abonelik başvuruları ve abonelik sonrası müşteri hizmetleri için 2016 yılı itibariyle, tamamen yenilenmiş 68 adet Modern Müşteri Hizmet Merkezi (MHM) ile hizmet verdiklerini hatırlatan Zaimler, “Yetkili tahsilat noktalarımız olan Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM)’miz, müşterilerin elektrik abonelik başvurularını almaya başlıyor. Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM) sayısı, geçen haftalarda Adana, Mersin ve Osmaniye illerimizin farklı lokasyonlarında açılan 10 yeni nokta ile 65’e ulaştı. Bu sayıyı Haziran sonuna kadar 85’e, yılsonuna kadar da 105‘e ulaştıracağız” diye konuştu.

Tüm işlemler tek merkezden yapılıyor

Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM)’nde Enerjisa müşterilerinin tek noktada birçok işlemi tek seferde gerçekleştirebilmesine olanak sağlanıyor. Müşteriler, kaliteli hizmetten yararlanırken zamandan da tasarruf ediyor. Abonelik başvurularında gerekli evrakları temin eden müşteriler işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM)’nde tamamlayabiliyor. Ayrıca elektrik faturasını ödeyebiliyor, elektrik abonelikleriyle ilgili açma-kapama ve nakil işlemleri de yürütebiliyor. 

Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM)’nde yapılan elektrik faturası ödemelerinde müşterilerden işlem bedeli alınmıyor ve hafta içi 08:30 – 18:30, cumartesi  günü ise 09:00- 16:00 saatlerinde hizmet veriyor.  

Bu haber 4441 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.