Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Turpak “Evden” 7/24 Desteğe Devam Ediyor…

Güncelleme :03.04.2020

Önce Tedbir Diyen Turpak, COVID-19 Virüsüne Karşı Sıkı Önlemler Alıyor…
 

Turpak, 8000 akaryakıt istasyonuna sunmuş olduğu 7/24 kesintisiz Çağrı Merkezi, Yazılım, Proje, Muhasebe, Satış ve  Alarm yönetim hizmetini, 3000 istasyon için verdiği EPDK mutabakat hizmeti ve 1000 istasyon için WSM ( Sızıntı takip ) hizmetini, tüm dünyada yayılımını sürdüren COVID 19 virüsü sebebi ile alınmış olan iş sürekliliği tedbirleri kapsamında 23.03.2020 tarihi itibarı ile uzaktan çalışma yöntemine geçirmiştir.


Kullanılan santral sistemi üzerinden entegrasyon yapılarak personellerinin evlerine konumlandırılan bilgisayarlar ile hizmet verilen istasyonlar, 7/24 kesintiye uğramadan ofis ortamında olduğu gibi telefon ile  ulaşabilmektedirler.


Çağrı merkezine gelen tüm çağrılar santral sunucu üzerinden yönetildiği için çağrılara ait tüm detaylar KPI raporlarına yansımaya da devam etmektedir.

Bu haber 5291 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mepsan, Yunanistan’da Büyümeye Devam Ediyor... 23.11.2020
Enerjinin Kahramanları Her Koşulda Sahada... 22.11.2020
LPG’li Araç Sahipleri Kış Bakımında Nelere Dikkat Etmeli?... 21.11.2020
Aydem ve Gediz Perakende, Müşterilerine Bir WhatsApp Mesajı Kadar Yakın... 20.11.2020
PÜİS Sokağa Çıkma Yasağında Nöbetçi Olmayacak İstasyonlarla İlgili Duyuru Yayınladı... 20.11.2020
İlklerin merkezi Mercedes-Benz Türk Hoşdere Otobüs Fabrikası 25 Yaşında!... 20.11.2020
OMV, üst üste üçüncü kez Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi’nde ... 20.11.2020
CW Enerji Türkiye’nin dört bir yanında hizmet veren bayilerini ağırladı... 20.11.2020
Tank Temizliği Neden Yapılır ?... 20.11.2020


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.