Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Turpak “Evden” 7/24 Desteğe Devam Ediyor…

Güncelleme :03.04.2020

Önce Tedbir Diyen Turpak, COVID-19 Virüsüne Karşı Sıkı Önlemler Alıyor…
 

Turpak, 8000 akaryakıt istasyonuna sunmuş olduğu 7/24 kesintisiz Çağrı Merkezi, Yazılım, Proje, Muhasebe, Satış ve  Alarm yönetim hizmetini, 3000 istasyon için verdiği EPDK mutabakat hizmeti ve 1000 istasyon için WSM ( Sızıntı takip ) hizmetini, tüm dünyada yayılımını sürdüren COVID 19 virüsü sebebi ile alınmış olan iş sürekliliği tedbirleri kapsamında 23.03.2020 tarihi itibarı ile uzaktan çalışma yöntemine geçirmiştir.


Kullanılan santral sistemi üzerinden entegrasyon yapılarak personellerinin evlerine konumlandırılan bilgisayarlar ile hizmet verilen istasyonlar, 7/24 kesintiye uğramadan ofis ortamında olduğu gibi telefon ile  ulaşabilmektedirler.


Çağrı merkezine gelen tüm çağrılar santral sunucu üzerinden yönetildiği için çağrılara ait tüm detaylar KPI raporlarına yansımaya da devam etmektedir.

Bu haber 5970 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı... 03.12.2021
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’den kamyon modellerinde Aralık ayına özel fırsatlar... 03.12.2021
Çevreci, yenilikçi, genç ve dinamik Milangaz, yenilenen kimliği ile tüketicilerinin karşısında... 03.12.2021
Koç Tora Uşak Bölge Servisini Tanıyalım... 03.12.2021
Rüzgar Enerjisi Başkenti İzmir’de Büyük Buluşma ... 03.12.2021
Karbonsuz ekonomi için ilk adım enerji verimliliğinden geçiyor... 03.12.2021
Türkiye'nin yenilenebilir enerji kapasitesi 2026 sonuna kadar yüzde 53 artacak... 03.12.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.