Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Shell ve Engin Akyürek’ten Yeni Marka Kampanyası

Güncelleme :03.05.2021

 Türkiye’de 1923 yılında Cumhuriyetle çıktığı yolda, kalitesinin verdiği güvenden taviz vermeden 100. yılına yaklaşan Shell’in marka elçisi başarılı oyuncu Engin Akyürek oldu.,Shell yeni marka kampanyası “Shell Hep İleride”yi marka elçisi Engin Akyürek ile bir basın toplantısıyla tanıttı.

 Dünyanın ilk farklılaştırılmış performans yakıtı Shell V-Power Ferrari ile birlikle kurulan inovasyon ortaklığı, çocuklar için özel olarak tasarlanan tuvaletleri, istasyonları güvenle durulacak lezzet ve keyif durakları haline getiren Shell Select marketleri, mesleğin cinsiyeti olmadığını gösteren Shell’de Kadın Enerjisi programı, engelli misafirlerimizin yolculuklarını kolaylaştıran engelsiz hizmet alanları gibi birçok projesiyle Shell bugüne kadar sektöre hep öncülük etti.  

 Her gün istasyonlarını ziyaret eden 1 milyon misafirinde yarattığı güven ve kalitesinden aldığı güçle Türkiye’de 100. yılına yaklaşırken Shell, marka elçisi Engin Akyürek ile birlikte “Shell Hep İleride” marka kampanyasını başlattı. 

 Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, "Shell, sektörde kalitesinin verdiği güven duygusuyla hep ayrışıyor. Misafirlerimize kalite duygusunu yakıtlarımızdan marketlerimize ve tuvaletlerimize, araç yıkama ve bakım servislerimizden güneş enerjisi ve elektrikli şarj sistemlerimize kadar her alanda hissettiriyoruz. Yeni iletişim kampanyamız kapsamında özel bir araştırmanın sonuçlarına göre seçtiğimiz yeni marka elçimiz Engin Akyürek’le Shell’in kalitesinin verdiği güvenle, hep ileride olduğunu anlatıyoruz" diye konuştu.

 Turanlı: “Müşteri memnuniyetini daima önceliğimiz olarak görüyoruz.” 

Shell & Turcas CEO’su Emre Turanlı, sektöründe her zaman bir adım önde olmayı, “ilk”leri gerçekleştirmeyi ve sektöre “yön vermeyi” ilke edinmiş bir şirket olduklarını söyleyerek şöyle devam etti: "Enerji alanında sektöre yeniliklerle ve yüksek standartlarla liderlik etmeye çalışıyoruz. Ayrıca 65 ülkeye gerçekleştirdiğimiz ihracatımızla, 15.000 çalışanımız ve istihdam programlarımızla, Türkiye ekonomisine de katkı sağlıyoruz. Türkiye’deki istasyonlarda ilk kanopi uygulamasını, ilk premium market konseptini, ilk market içi tuvaleti, ilk kurşunsuz yakıtı, ilk sadakat programını, ilk taşıt tanıma sistemini, istasyonlarda kadın istihdamını destekleyen ilk programı, çocuklar için özel olarak tasarlanmış ilk tuvaleti, engelli misafirlerimizin hayatını kolaylaştıran sektördeki ilk engelsiz hizmet alanını hayata geçiren markayız. Müşteri memnuniyetini daima önceliğimiz olarak görüyoruz. Türkiye genelinde 1.000’den fazla istasyonumuzda her gün yaklaşık 1 milyon misafirimizi ağırlıyor ve 600’den fazla Shell Select marketimiz ile 2000’e yakın farklı ürünü müşterilerimize sunuyoruz. Şimdi de hep ileride olduğumuzu yeni marka yüzümüz Engin Akyürek ile "Shell Hep İleride" iletişim kampanyasıyla anlatıyoruz."

 Seher Poyrazoğlu: "Kampanyamızın çıkış noktası, müşteri araştırmalarından yıllardır duyduğumuz, Shell’i sektörde ayrıştıran  kalitemizin verdiği güven oldu.”

Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Direktörü Seher Poyrazoğlu, yeni iletişim kampanyasının çıkış noktasının tüketici araştırmalarında yıllardır çıkan ve Shell’i ayrıştıran kalitesinin verdiği güven olduğunu söyleyerek şu bilgileri verdi: "Shell, 1923 yılındaCumhuriyetimizin kuruluşundan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren, birçok alanda sektöre öncülük eden ve dünyanın en büyük enerji şirketlerinden ve en değerli markalarından biri. Yaptığı teknolojik yatırımlarla, inovasyona ve AR-GE’ye verdiği önemle ve yılda 1 milyar dolarlık AR-GE yatırımı ile son yüz yıl boyunca hep güçlü bir şekilde ayakta kalmayı bilen, hep ileride olmayı başarmış bir marka. Yaptırdığımız tüketici araştırmalarında Shell rakiplerinden iki alanda çok net bir şekilde ayrışıyor, kalitesi ve yarattığı güven. Biz de iletişim kampanyamız kapsamında bu iki alana odaklandık ve 1923’den bu yana Türkiye’de olan köklü ve topluma dokunan bir marka olarak Shell’in kalitesinin verdiği güvenle, hep ileride olduğunu anlattık.  Kampanyamızda bir marka elçimizin olmasını istedik ve kimin olacağına karar verirken en çok önemsediğimiz konu, bu kişinin markamızın değerleriyle uyumlu olmasıydı. Kaliteli, güven veren, birçok farklı markayla çalışmak yerine hep seçici olmayı tercih eden, sanatçı kimliğini farklı alanlarla zenginleştiren, sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden bir isim olmasına özellikle dikkat ettik. Engin Akyürek  çok başarılı bir sanatçı, oyuncu, yazar. Yazdığı Sessizlik kitabının gelirlerini çok saygın bir kurum olan Darüşşafaka’ya bağışlayan, dogum günlerini Unicef’le anlamlı kılan, kaliteye ve değerlere önem veren bir sanatçı.  İlk kez bir markanın reklam kampanyasında yer almayı seçti. Kendisiyle markamızın yolları kesiştiği için çok mutluyum. Bu işbirliği değer odaklı bir işbirliği diyebilirim. Yaptığımız işlerin samimiyetine de bu durum oldukça yansıdı.”

 Shell'in yeni marka yüzü Engin Akyürek

Shell’in, bir bölümü Tuz Gölü'nde çekilen Kalitesinin verdiği Güven’den beslenen "Shell Hep İleride" kampanyasında işbirliği yaptığı başarılı oyuncu Engin Akyürek "Shell’in marka kimliği, güvenilirliği, değerleri, alternatif enerjilere yönelik gerçekleştirdiği yatırımlar ve enerji dönüşümüne verdiği önem, topluma sağladığı fayda, kadınlara istasyonlarında sağladığı istihdam imkanı, engelli misafirlerine olan desteği çok kıymetli. Tabii ki Shell bildiğim ve güvendiğim bir marka. Kampanya sürecinde çok daha yakından tanıma fırsatım oldu. Shell’in marka olarak değerleri ve bakış açısını temsil etmek, anlatmaya vesile olmak istedim. Shell’in bakış açısı benim hayata yaklaşımımla çok uyumlu olduğu için Shell ile iş birliğini yoldaşlık olarak görüyorum.  Shell’in ve benim seçiçi yaklaşımım degerlerimizle oldukça örtüştü. İlk reklam kampanyamda marka ile değerlerimin örtüşmesi benim için önemli bir kriterdi. Shell ile yollarımızın kesişmesinden son derece memnunum.” dedi.

 Künye:

Reklamveren: Shell 

Marka Direktörü: Seher Poyrazoğlu

Marka İletişim Ekibi: Meltem Tol, Mehtap Altun, Alis Eskinazi

Reklam Ajansı: Wunderman Thompson-Mirum 

Ajans Başkanı: Ender Buruk

Yönetici Ortak: İdil Dereci

Müşteri İlişkileri Direktörü: Sevin Gürcüoğlu

Müşteri İlişkileri: Gülşen Turan

Kreatif Direktör: Kaan Ertüz

Yaratıcı Ekip Grup Lideri: Hakan Şimşek

Yaratıcı Ekip: Erdost Çalış, Berkay Vela, Esra Çankaya

Sosyal Medya: Mert Caner, Naz Aydın

Strateji: Pelin Karagöz 

Prodüksiyon: Deniz Akşit, Ebru Uluçınar

Yapım Şirketi: Kala Film

Yönetmen: Serter Tırmık

Post Prodüksiyon Şirketi: 1000Volt

Müzik Düzenleme: 3K1A

Bu haber 2027 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Danimarkalı rüzgar enerjisi şirketi, Türkiye'de büyümeye olumlu bakıyor... 22.10.2021
KKTC Benzinciler Birliği: K-PET ve AL-PET akaryakıt satışını durdurdu... 22.10.2021
Türkiye Petrolleri ve Koalay.com İş Birliği ile Artık Sigorta İşlemleri TP Mobil Üzerinden Yapılabiliyor... 22.10.2021
Zorlu Enerji, Karadağ’da Elektirikli Araç Şarj İstasyonu Ağı Kuruyor ... 22.10.2021
IVECO’dan Ankara’da Daily kamyonet ve kamyon teslimatı... 21.10.2021
Pegasus, 2050'ye kadar sıfır karbon emisyonu taahhüdünde bulundu... 21.10.2021
Dinçer Lojistik, Startup’ları Demo Day’de yarışmaya çağırıyor... 21.10.2021
Türkiye ve Nijerya enerji, hidrokarbon ve madencilik alanlarında 3 mutabakat imzaladı... 21.10.2021
Avrupa'nın gaz depolama seviyeleri Ocak-Eylül döneminde %20'nin üzerinde düşüyor... 21.10.2021
Wallbox Şarj Çözümleri Türk Otomotiv Sektörüyle Buluşmaya Devam Ediyor! ... 21.10.2021
PÜİS’te Yeni Görev Bölümü Yapıldı... 21.10.2021
Elektrikli araçların küresel pazar payının 2025 yılına kadar %29'a ulaşması bekleniyor... 21.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.