Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Fortune 500’e Kadooğlu Markaları Damgasını Vurdu

Güncelleme :07.07.2021

 Fortune 500 araştırmasında Kadooğlu Holding markaları yine üst sıralardaki yerini korudu. Fortune 500 sonuçlarına göre genel sıralamada Kadoil 146. sektör sıralamasında 11. Olurken, Kadooğlu Yağ açıklanan listede endüstriyel gıda imalatında 13. genel sıralamada ise 267.sırada yer aldı. 

Türkiye'nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Fortune 500 araştırmasında Kadooğlu Holding markaları yine üst sıralardaki yerini korudu. Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Kadooğlu Holding bünyesinde akaryakıt faaliyetlerini sürdürdüğü Kadoil ve yemeklik yağ üretimi yapan ihracat şampiyonu Kadooğlu Yağ yine farkını konuşturdu.  Fortune 500 sonuçlarına göre genel sıralamada Kadoil 146. sektör sıralamasında 11. Olurken, Kadooğlu Yağ açıklanan listede endüstriyel gıda imalatında 13. genel sıralamada ise 267.sırada yer aldı. Geçtiğimiz ay açıklanan İSO 500’de de 83 basamak yükselerek 221.sırada yer alan Kadooğlu Yağ’ın 2021 hedeflerine ulaşmak için yoğun çalışmalar içerisinde olduklarını ifade eden Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu sonuçtan memnun olduklarını ifade etti. 

Son iki yıldır dünya genelinde yaşanan pandemi sorunlarına rağmen özverili çalışmalarını arttırarak sürdüren Kadooğlu Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketler ülke ekonomisine yüksek katma değerler sağlamaya devam ediyor. Açıklanan sonuçlardan memnun olduklarını ifade eden Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu “Kadooğlu Holding bünyesinde faaliyet gösteren şirketlerimizden Kadooğlu Yağ, İstanbul Sanayi Odası tarafından yapılan araştırma sonucunda Türkiye’nin en büyük 500 sanayi kuruluşu arasında 221.sırada yer almasının ardından bugün de Türkiye'nin en büyük 500 şirketinin belirlendiği Fortune 500 araştırmasında 267.sırada yer almıştır. Bu sonuçlar elbette bizler için onur verici bir durumdur. Bu sonuçlar yaptığımız yatırımların doğruluğunu gösterirken önümüzdeki süreçte gerçekleştireceğimiz yatırımlar içinde adeta yol gösterici olmuştur. Markalarımızın gelişmesi ve ülke ekonomisine katma değer oluşturması için yatırımlarımız devam edecektir. Güçlü ve büyük Türkiye ekonomisi için her büyük firma gibi bizlerde üzerimize düşenleri yapmaya devam ediyoruz. Firmalarımızın katma değeri yüksek ürünlere yönelmesi, daha çok üretim ve ihracat gerçekleştirerek istihdama katkı sağlaması için bütün çalışanlarımız ve iş ortaklarımızla var gücümüzle çalışıyoruz. İç piyasada temel hedefimiz ise, bitkisel yağ sektöründe Türkiye’nin en çok aranan markaları arasında yer alan Bizce’nin, her geçen yıl yurt içinde pazar payını artırarak ülke ekonomisine katkı sağlamasıdır” dedi.

Bu haber 1155 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Danimarkalı rüzgar enerjisi şirketi, Türkiye'de büyümeye olumlu bakıyor... 22.10.2021
KKTC Benzinciler Birliği: K-PET ve AL-PET akaryakıt satışını durdurdu... 22.10.2021
Türkiye Petrolleri ve Koalay.com İş Birliği ile Artık Sigorta İşlemleri TP Mobil Üzerinden Yapılabiliyor... 22.10.2021
Zorlu Enerji, Karadağ’da Elektirikli Araç Şarj İstasyonu Ağı Kuruyor ... 22.10.2021
IVECO’dan Ankara’da Daily kamyonet ve kamyon teslimatı... 21.10.2021
Pegasus, 2050'ye kadar sıfır karbon emisyonu taahhüdünde bulundu... 21.10.2021
Dinçer Lojistik, Startup’ları Demo Day’de yarışmaya çağırıyor... 21.10.2021
Türkiye ve Nijerya enerji, hidrokarbon ve madencilik alanlarında 3 mutabakat imzaladı... 21.10.2021
Avrupa'nın gaz depolama seviyeleri Ocak-Eylül döneminde %20'nin üzerinde düşüyor... 21.10.2021
Wallbox Şarj Çözümleri Türk Otomotiv Sektörüyle Buluşmaya Devam Ediyor! ... 21.10.2021
PÜİS’te Yeni Görev Bölümü Yapıldı... 21.10.2021
Elektrikli araçların küresel pazar payının 2025 yılına kadar %29'a ulaşması bekleniyor... 21.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.