Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

BP’nin “Ayyıldızın Çocukları” kampanyasına TÜHİD’den “Sponsorluk İletişimi Ödülü”

Güncelleme :06.07.2013

 

 
Güncelleme :06.07.2013

 BP Türkiye’nin Londra 2012 Olimpiyatları sırasında gerçekleştirdiği ve Türk sporcularına olan desteği vurguladığı “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası 12. Altın Pusula  Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda spor alanında Sponsorluk İletişimi Ödülü kazandı.

BP Türkiye, Londra 2012 Olimpiyatları sırasında gerçekleştirdiği “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası ile Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından verilen 12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda spor alanında Sponsorluk İletişimi Ödülü’ne layık görüldü. Haliç Kongre Merkezi’nde, 27 Haziran Perşembe günü düzenlenen gecede ödülü BP Türkiye adına BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu ve Kurumsal İletişim Koordinatörü Göksu Fırıncı Ardane aldı.

12. Altın Pusula Halkla İlişkiler ödülüyle ilgili konuşan BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu yaptığı değerlendirmede bu ödülü kazanmaktan büyük bir mutluluk duyduklarını belirterek,  “BP Türkiye olarak,  Türkiye’deki faaliyetlerimizin 100. yılını kutladığımız ve Olimpiyatların Londra’da düzenlendiği 2012 yılında, Türkiye Olimpiyat Komitesi ile Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’ne uzun vadeli destek sağlayan anlaşmaların tarafı olmak bizim için son derece gurur ve heyecan vericiydi. Sporun toplumlara sağladığı katkıya, sporcu sayısının artmasının önemine çok inanıyoruz. Engelli sporunun gelişmesi, bu alanda farkındalık oluşması en önemli hedefimiz. Ödül alan “Ayyıldızın Çocukları” kampanyamızı da bu çerçevede gerçekleştirerek kamuoyunda bu farkındalığı ve bilinci  geliştirmeyi amaçladık. Kampanyanın sizleri etkilediği kadar, toplumu da etkilemiş ve farkındalığı arttırmış olmasından büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz” dedi.

Türkiye’deki faaliyetlerinin 100. yılı kutlamaları çerçevesinde Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi ve Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin sponsoru olan BP Türkiye, bu kapsamda desteklediği, ülkemizi Londra 2012 Olimpiyat  ve Paralimpik Oyunları’nda temsil eden 13 milli sporcuyada destek sağlamıştı. BP Türkiye’nin “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası, Türkiye’de Olimpiyat ruhunun yaygınlaşması, Türk sporunun gelişmesi ve engelli gençlerin spora yönelmelerine katkı sağlamayı hedefliyordu.

12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nin sahiplerini bulduğu ve özel sektör, kamu kuruluşları, sivil toplum kuruluşları ve genç iletişimcilerin projelerinin yarıştığı 12. Altın Pusula ödül töreni, kamu ve iş dünyası temsilcileri, iletişimciler ve medya mensuplarının yoğun katılımı ile gerçekleşti. 12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’ne bu yıl, 16 ana kategori ve 12 alt kategoride toplam 126 proje başvurdu. Seçici Kurul’un değerlendirmeleri sonucunda  en başarılı halkla ilişkiler projelerinin ödüllendirildiği gecede ayrıca Jüri Özel Ödülü, Büyük Ödül ve UNDP Özel Ödülü de verildi.

Bu haber 4175 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Enerya Enerji, Denizli'de 300 bininci abonesine elektrikli bisiklet hediye etti... 17.10.2021
Castrol Ford Team Türkiye, Ege Rallisi ile 2021 ‘Markalar Şampiyonluğu’na bir adım daha yaklaştı... 17.10.2021
Doğalgaz faturasında tasarruf için Multipor ile doğru yalıtım ... 17.10.2021
OEDAŞ’tan Plastik Kapak Seferberliği... 17.10.2021
Elektrikte gün öncesi ve dengeleme güç piyasasında azami fiyat limiti yükseltildi... 17.10.2021
Ali Osman Ulusoy Turizm’den Trabzonspor’a özel tasarım Mercedes-Benz Tourismo 16 2+1 ... 17.10.2021
Hibrit Satışları Artıyor Toyota Liderliğini Sürdürüyor... 17.10.2021
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin Otobüsleri Karsan Atak ile Yenileniyor!... 17.10.2021
Anadolu Isuzu, Vodafone Busıness’ın Red Kontrol Çözümüyle Ticari Araç Sektöründe Bir İlki Gerçekleştirdi... 17.10.2021
Logitrans’a İlgi ve Katılım Artarak Sürüyor ... 17.10.2021
Bakan Dönmez: Azerbaycan'la 11 milyar metreküplük ilave doğal gaz ticaret anlaşması yapıldı... 17.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.