Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Total İçin Yeni Marka Sloganı ve Dünya Genelinde Kurumsal Reklam Kampanyası

Güncelleme :01.10.2014

Total 2 Ekimden itibaren 21 ülkede aynı anda başlayacak olan yeni bir uluslar arası reklam kampanyası başlatıyor.

Total, grubun marka farkındalığını güçlendirmek amacıyla 2 Ekim günü 21 ülkede aynı anda yeni bir uluslararası reklam kampanyası başlatıyor. Bu kampanya, Total'in petrol üretimi, rafinaj ve pazarlama alanındaki faaliyetlerinin yanı sıra doğal gaz sektöründe büyük bir firma olduğunu (üretiminin %50'sini doğal gaz oluşturuyor) ve iştiraki SunPower aracılığıyla güneş enerjisi alanında dünyanın ikinci büyük şirketi olduğunu vurguluyor.

Kampanya, Total Grubu'nun yeni sloganı olan ve "daha fazla”nın değil "daha iyi”nin altını çizen "Daha İyi Enerji Taahhüdü” sloganının ardındaki anlamı sergileyen somut örneklerle sunuluyor. Grup bu sayede sorumlu bir enerji geleceğine giden yolun öncelikle daha güvenli, daha verimli, daha inovatif ve mümkün olan en fazla sayıda insan için erişilebilir bir enerjiden geçtiği inancını paylaşıyor. 

Bu taahhüdün karşılanabilmesine yardımcı olmak için, çok sayıda Grup çalışanı kampanyanın hazırlanmasına katkı yaptı ve reklam filmindeki sahnelerin çoğu Total tesislerinde çekildi.

Total'in Kurumsal İletişimden sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Jacques-Emmanuel Saulnier, "Total, lider bir küresel enerji şirketi. Ticari faaliyetlerinin büyümesini desteklemek için uzun vadede güçlü bir markaya ihtiyacı var. Bu büyük çaplı kampanya, Total'in tarihindeki ilk büyük reklam kampanyası olacak. Bu kampanya hem büyüklüğümüzü hem de tutkularımızı yansıtıyor," şeklinde ifade etmektedir.

Total Türkiye Genel Müdürü M. Antoine TOURNAND ise düşüncelerini şöyle ifade ediyor: "Vizyonumuz ve "her zaman daha iyisi" sözleriyle ifade ettiğimiz sürekli gelişim yaklaşımımızı ön saflarda, paydaşlarımızın yanında ve onlar için yaptığımız çalışmalarda görebilirsiniz. Bu sadece gelecek için verilen bir söz değil, Total'in 100.000 çalışanı için her gün uğrunda çalıştıkları bir gerçek."

TEKNİK BİLGİLER

Ajans: Publicis Groupe, Marcel Agency

REKLAM FİLMİ

Yönetmen: Samir Mallal

Hindistan kökenli Kanadalı bir yönetmen olan Samir Mallal, daha çok belgeselleriyle tanınıyor. Bombay Calling adlı belgeseli 2006 yılında Los Angeles'te yapılan Hint Filmleri Festivali'nde Büyük Jüri Ödülü'nü kazandı; Nollywood Babylon adlı çalışması ise 2009 yılında Sundance Film Festivali'nde bir ödüle aday gösterildi.

Müzik: Kavinsky

Kavinsky (gerçek adı: Vincent Belorgey), Daft Punk, Mr. Ozio ve Sébastien Tellier gibi müzisyenlerle pek çok ortak çalışmaya imza atmış, Parisli bir house sanatçısı. 2010 yılında Drive adlı filmin müziklerini yaptıktan sonra daha geniş kitleler tarafından tanındı.

BASIN KAMPANYASI

Fotoğrafçı: Michael Warren

Boston'da yaşayan fotoğrafçı Michael Warren'ın tutkusu gerçek insanları filme almak. İkizler, bandocu kızlar, kampçılar ve Amerikan futbolu taraftarlarına odaklanan dizileriyle tanındı.

MEDYA PLANI

Kampanya 21 ülkede kullanılacak ve önümüzdeki üç yıl süresince birbirini takip eden dalgalar halinde televizyonda, basında, internette ve sosyal ağlarda yayımlanacak. Aynı zamanda havalimanlarında da kampanya görselleri kullanılacak.

Bu görseller 15 uluslararası havalimanında sergilenecek (Abu Dabi, Pekin, Buenos Aires, Dammam, Frankfurt, Johannesburg, Lagos, Londra Heathrow, Luanda, Yeni Delhi, Paris CDG, Paris Orly, Rio de Janeiro, Sao Paulo, Şangay).

Dünya genelinde 80 televizyon kanalında ve 230'dan fazla basın organında reklamlar yayımlanacak.

İnternette, ilk dalgada 1 milyardan fazla gösterim yapılacak.

Bu haber 2742 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Enerya Enerji, Denizli'de 300 bininci abonesine elektrikli bisiklet hediye etti... 17.10.2021
Castrol Ford Team Türkiye, Ege Rallisi ile 2021 ‘Markalar Şampiyonluğu’na bir adım daha yaklaştı... 17.10.2021
Doğalgaz faturasında tasarruf için Multipor ile doğru yalıtım ... 17.10.2021
OEDAŞ’tan Plastik Kapak Seferberliği... 17.10.2021
Elektrikte gün öncesi ve dengeleme güç piyasasında azami fiyat limiti yükseltildi... 17.10.2021
Ali Osman Ulusoy Turizm’den Trabzonspor’a özel tasarım Mercedes-Benz Tourismo 16 2+1 ... 17.10.2021
Hibrit Satışları Artıyor Toyota Liderliğini Sürdürüyor... 17.10.2021
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin Otobüsleri Karsan Atak ile Yenileniyor!... 17.10.2021
Anadolu Isuzu, Vodafone Busıness’ın Red Kontrol Çözümüyle Ticari Araç Sektöründe Bir İlki Gerçekleştirdi... 17.10.2021
Logitrans’a İlgi ve Katılım Artarak Sürüyor ... 17.10.2021
Bakan Dönmez: Azerbaycan'la 11 milyar metreküplük ilave doğal gaz ticaret anlaşması yapıldı... 17.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.