Haber Ekonomi


Haberler > Doğalgaz Başlıkları

Şikayet Yönetiminin En Başarılı Markaları Arasındayız!

Güncelleme :23.10.2014

İklimlendirme Kategorisinde İkinci Sıraya Yükseldik!

2013 yılı itibariyle %100 BDR THERMEA Grup şirketi haline gelen Baymak, her alanda daha da güçlenerek kendini yenilemeye devam ediyor. Son olarak satış sonrası hizmetlerde de tüketiciye sunmuş olduğu hizmette sınırının  olmadığını gösteren Baymak şikayet yönetiminin en başarılı markaları arasına girmeyi başardı.

Türkiye’nin ilk ve en büyük şikayet platformu ve en önemli tüketici referans sitesi olan sikayetvar.com’dan  elde edilen veriler ve Method Research’ün veri analiz yeteneği bir araya getirilerek oluşturulan ‘’A.L.F.A  Awards’’ ile Türkiye’de ilk kez başarılı markalar ödüllendirildi. İklimlendirme kategorisinde Baymak ikinci sırayı alarak şikayet yönetiminde en başarılı markalar arasında yer aldı.

Alınan ödül sonrası Baymak Satış Sonrası Hizmetler departmanı ve call center ekibi bu büyük başarıyı kutlamak için Genel Merkez’de dev bir pasta kesti. Baymak Genel Müdürü Ender Çolak Baymak ekibinin başarısı ile ilgili şunları dile getirdi: ‘’Baymak olarak BDR Thermea ile yollarımız kesiştiği günden beri olumlu anlamda pek çok değişim yaşadık. Yepyeni ürünlerimiz çıktı, teknolojimizi daha da ileri taşıdık ve her alanda yenilendik. Ben tüm bu değişimi bir zincir olarak görüyorum ve bugün geldiğimiz noktada, zincirin en önemli kısmı olan Satış Sonrası Hizmetlerin aldığı bu ödül, ne kadar doğru bir iş yaptığımızı bir kez daha kanıtlıyor. Satış Sonrası Hizmetler birimi bir markanın can damarı olan, tüketici ile birebir karşı karşıya kalınan en önemli ve en zor noktadır. Tek bir çalışanımızın tüketici ile yaşadığı tek bir tecrübe bile bu algıyı yüceltip yayabilir ya da yerle bir edebilir. Dolayısıyla öncelikle ben tüm ekibi tek tek kutluyor ve Baymak Ailesine bu büyük başarı ve gururu yaşattıkları için tebrik ediyorum. Ödüller şüphesiz önemli motivasyon kaynakları ve başarı göstergeleridir ancak Baymak’ın Satış Sonrası Hizmetler ekibi her zaman o kadar inançla ve özveriyle çalışıyor ki, bunun farkında olmak için ödüle ihtiyacımız olduğunu sanmıyorum.’’ 

Baymak’ın Satış Sonrası Hizmetler ekibi coşkusunu tüm Baymak çalışanları ile paylaşarak, gelecek günler ve yeni ödüller için motivasyon topladılar.

Bu haber 44521 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
“Doğalgaz Kesintisi Reel Sektörde Tüm Dengeleri Bozacak”... 20.01.2022
Günlük doğal gaz tüketiminde yeni rekor... 20.01.2022
İran gazı kesti, Botaş kısıtlamaya gitti... 20.01.2022
TotalEnergies Turkey Pazarlama, endüstriyel yağlar segmentinde Petrotech Mühendislik ile iş birliği yaptı... 20.01.2022
Yıldırım Turizm’in 13 adet Mercedes-Benz Sprinter Minibüs siparişi teslim edildi... 20.01.2022
Volkswagen Ticari Araç’ın California modeli Doğuş Otomotiv Plus’ta sergileniyor... 20.01.2022
Wilo Enerji Tasarruflu Ürünleriyle Dünya Kaynaklarını Koruyor... 20.01.2022
Adm Elektrik ve Gdz Elektrik, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’nin Katılımcı Üyesi Oldu... 20.01.2022
Alişan Lojistik Voleybolda da Kadını Desteklemeye Devam Ediyor... 20.01.2022
Anadolu Isuzu’da Organizasyon Değişikliği... 20.01.2022
İzocam, sürdürülebilir bir dünya için yelken açıyor ... 20.01.2022
BİM 4.Güneş Enerji Sistemini Denizli’ye Kurdu... 20.01.2022
WoodMac araştırmasına göre enerji geçişi, 2050 yılına kadar küresel GSYİH'den %2'lik bir pay alabilir... 20.01.2022
AB'nin enerji dönüşümüne yıllık 360 milyar avro yatırım gerekiyor... 20.01.2022
İmsan Group 8 Adet Tırsan Çiçek Taşıyı Frigo Teslim Aldı... 20.01.2022

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.