Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Mepsan Çağrı Merkezi Yurt Dışında

Güncelleme :23.01.2015

Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İbrahim Çelik ve ekibinin gerçekleştirdiği Mısır seyahati ile kurulması planlanan Mepsan Çağrı Merkezi için personel ve ürün teknik eğitimleri tamamlandı.

Profesyonel istasyon çözümleri sunan Mepsan, müşteri memnuniyeti odaklı, donanımlı ekibiyle, ürün, hizmet ve süreç iyileştirmelerinde katkı sağlayan 7/24 Mepsan Çağrı Merkezi hizmetini yurt dışında da sunmaya hazırlanıyor. Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İbrahim Çelik ve ekibinin gerçekleştirdiği Mısır seyahati ile kurulması planlanan Mepsan Çağrı Merkezi için personel ve ürün teknik eğitimleri tamamlandı. Global hizmet haritasında Mısır yetkili servisleri çevrimiçi olarak izlenmeye ve arıza yönlendirme yazılımı devreye alındı. Dünya çapındaki iş ortaklarıyla her geçen gün daha da büyüyen Mepsan, Mısır’daki profesyonel kadrosu ve son teknoloji cihazlarıyla kontrollü ve kaliteli iletişimi yurt dışında da sağlamayı hedefliyor.

 

Bu haber 4270 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
“Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları” açıklandı... 03.12.2021
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’den kamyon modellerinde Aralık ayına özel fırsatlar... 03.12.2021
Çevreci, yenilikçi, genç ve dinamik Milangaz, yenilenen kimliği ile tüketicilerinin karşısında... 03.12.2021
Koç Tora Uşak Bölge Servisini Tanıyalım... 03.12.2021
Rüzgar Enerjisi Başkenti İzmir’de Büyük Buluşma ... 03.12.2021
Karbonsuz ekonomi için ilk adım enerji verimliliğinden geçiyor... 03.12.2021
Türkiye'nin yenilenebilir enerji kapasitesi 2026 sonuna kadar yüzde 53 artacak... 03.12.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.