Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

OPET bir kez daha ‘Türkiye’nin Süpermarkası’

Güncelleme :16.09.2015

Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda bağımsız bir otorite olan “Superbrands” tarafından düzenlenen "Türkiye'nin Süper Markaları" listesine giren tek akaryakıt şirketi OPET, ikinci kez “Süper Marka” seçildi.   
 

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Superbrands;  iş ve iletişim dünyasından seçkin isimlerden oluşan Türkiye Seçici Kurul üyeleri ve  The Nielsen Company’nin yaptığı araştırma sonucunda 43 marka, ‘2014 Türkiye Süpermarkaları’ olmaya hak kazandı. Bu markalar arasında yer alan OPET, “Türkiye'nin Süper Markaları" listesine giren tek akaryakıt şirketi oldu. Türkiye’de on yıldır yapılan araştırmada OPET, ikinci kez aynı unvanı aldı.
Superbrands tarafından, 15 Eylül tarihinde Grand Hyatt İstanbul Hotel’de gerçekleştirilen ödül töreni ile Türkiye’nin Süpermarkaları’na ödülleri verildi. Ödül töreninde sahne alan Ali  Poyrazoğlu, marka olmanın önemini vurgulayan renkli sunumuyla geceye renk kattı. Poyrazoğlu, Superbrands seçilen markalara ödüllerini tek tek takdim ederken OPET adına ödülü Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler aldı. Poyrazoğlu, “Ben de bir OPET müşterisiyim. Güler yüzlü ve uygar personelinin dışında Türkiye’de pek dikkat edilmeyen bir konuya özen göstererek fark yarattıkları için OPET’i tercih ediyorum. Temiz tuvaletleri ile Türkiye’nin örnek ve tercih edilen markası. Kendilerini bir kez daha tebrik ediyorum” dedi.
OPET Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler ise “Müşteri memnuniyeti konusunda 9 yıldır liderliğini sürdüren OPET, aynı zamanda sosyal sorumluluk anlayışı ile sektörün fark yaratan markası. ‘Lovemark- aşkla bağlanılan marka’, ‘en beğenilen’, ‘en sevilen’, ‘en konuşulan marka’ gibi unvanlarımızın yanına ‘Süpermarka’yı bir kez daha eklemenin gururunu yaşıyoruz. Tüm bu ödüller müşterilerimize daha da iyi hizmet sunmak ve kendi çizgimizi daha da yukarıya taşımak anlamında bizlere yeni sorumluluklar yüklüyor. OPET olarak Kusursuza Yolculuğumuza devam edeceğiz” diye konuştu.
Süper marka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri gibi kriterler dikkate alınıyor. Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands, marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaların dünya çapında seçimini ve tanınmasını sağlıyor.
Türkiye'nin Süpermarkaları nasıl seçiliyor?
‘Superbrands’ Araştırması dünyada 88 ülkede düzenleniyor ve Türkiye’de de iki yılda bir gerçekleştiriliyor. Kriterlere uygun 1089 markayı kapsayan bir liste üzerinden Türkiye Seçici Kurul üyeleri, listedeki her markaya Süpermarka tanımını temel alarak, ilk anda akıllarına gelen 1 ile 20 arasında bir not verdi. Oylama sonunda her markaya verilen puanlar toplandı ve barajı aşan markalar belirlendi. Seçici Kurul tarafından belirlenen 300 marka, Nielsen tarafından İstanbul, Ankara ve İzmir illerinde, 18-56 yaş arası tüm SES gruplarından (kadın-erkek)1600 kişi ile yüz yüze anket yöntemi kullanılarak değerlendirildi.
 

 

Bu haber 2360 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Anadolu Isuzu’dan İsviçre’ye Teslimat... 25.10.2021
Total İstasyonlari’ndan Yepyeni ve Taptaze Lezzet Dünyasi: Bi Güzel ... 25.10.2021
Brisa ve Kordsa’nın dijital ikilisi ile Türkiye’de dijitalleşmede yepyeni adım... 25.10.2021
Renault Trucks’ın Yeni T, C, K Serileri, Türkiye’ye İddialı Girdi ... 25.10.2021
Mercedes-Benz Türk, Otobüs Sürücü Eğitimleri’ne Kale Seyahat sürücüleriyle devam etti... 25.10.2021
Aydem Yenilenebilir Enerji, AKUT işbirliğiyle orman yangınlarına karşı eğitim verecek... 25.10.2021
Enerji Bakanı Dönmez: “Türkiye’de kışın doğalgaz sıkıntısı yaşanmaması için önlem alıyoruz”... 25.10.2021
Lojistik Sektörüne Çevik Çözüm: İRİS... 25.10.2021
Enerji iletim altyapısına yatırımların artırılması şart ... 25.10.2021
SEDAŞ, Sıfır Atık ile Geleceğe Sahip Çıkmaya Çağırdı... 25.10.2021
Mercedes-Benz StartUP 2021 kazananları Almanya Girişim Ekosistemi modülüne katılıyor... 25.10.2021
Vat Enerji’den Ülker’e Atık Isı Projesi ... 25.10.2021
Tankar Petrol, Dünya Devi Wayne Akaryakıt Dispenseri Tercih Etti... 25.10.2021
Yenilenebilir enerji sektörü 2020'de dünya çapında 12 milyon kişiyi istihdam ediyor... 25.10.2021
ASLANTÜRK LOJİSTİK Güvenli Yakıt İkmal Sistemlerinde TURPAK kalitesiyle yoluna devam ediyor... 25.10.2021
Aklease’den, sürdürülebilir ve yeşil enerji yatırımına destek ... 25.10.2021
HORIZON-2 İstasyonlardaki Yerini Alıyor... 25.10.2021
Aksa Elektrik, 2021 yılının üçüncü çeyreğindeki elektrik tüketim oranlarını açıkladı... 25.10.2021
Baskent EDAS, Zonguldak'taki Üç Köye 1 Milyon Liralık Yatırım Yaptı... 25.10.2021
Rüzgarda 8 ayda devreye alınan kapasite yıllık bazda yüzde 180 arttı... 25.10.2021
Vaillant, Gran Fondo ile amatör bisikletçileri desteklemeye devam ediyor... 25.10.2021
Gazprom, Türkiye'ye Bu Yıl Yaklaşık 25 Milyar Metreküp Gaz Sevk Etmeyi Planlıyor... 25.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.