Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Reklam Sektörünün Oscar'ı OPET'e

Güncelleme :19.10.2015

Türkiye´nin En Sevilen Akaryakıt Markası´ unvanının sahibi OPET, "Sevince" temalı reklam filmi ile 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri´nde `Otomotiv Ürünleri´ kategorisinde büyük ödül olan `Kristal Elma´ya layık görüldü. Aynı zamanda `Kurumsal İmaj´ kategorisinde Gümüş Ödül´ün sahibi yine OPET oldu.

 OPET´in Şubat ayında yayına giren ve müşteri memnuniyetinde değişmez liderliğine vurgu yapılan `Sevince´ temalı reklam filmi, Türkiye´nin en yaratıcı reklam projelerinin yarıştığı 27. Kristal Elma Reklam Ödülleri kapsamında iki ödül birden aldı. OPET, `Otomotiv Ürünleri´ kategorisinde Kristal Elma alırken aynı zamanda `Kurumsal İmaj´ kategorisinde `Gümüş Ödül´ün sahibi oldu. Uniq İstanbul Maslak Volkswagen Arena´da düzenlenen törende reklam filmine imza atan Rafineri Reklam Ajansı ve OPET yetkilileri ödülü Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura´nın elinden aldı. OPET Kurumsal İletişim Müdürü Ayşenur Aydın, "Reklam ve iletişim dünyasının en prestijli platformlarından biri olan Kristal Elma´ya layık görülmek büyük bir onur. Müşterilerimizin görüşlerinin birebir yansıması olarak kurguladığımız reklam filmimizde dile getirdiğimiz gibi `sevince tam seven Türkiye´ye teşekkür ederiz" diye konuştu.

Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından 9 kez üst üste seçilen `Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket´ ve Mediacat Dergisi´nin İpsos işbirliği gerçekleştirdiği `Lovemark- Aşkla bağlanılan marka´ araştırmasında "Türkiye'nin En Sevilen Akaryakıt Şirketi" seçilen OPET, bu yıl yayınlanan `Sevince´ temalı reklam filmi ile seyircinin beğenisini toplamıştı. Erkin Koray´ın "Sevince" şarkısı eşliğinde kurgulanan film; OPET´in kaliteli yakıtını, güleryüzlü hizmetini ve temiz tuvaletlerini tercih eden müşterilerini anlatıyor.

OPET, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaları ve sosyal sorumluluk anlayışı ile ölçümlenmeye başlandığı 2006 yılından bu yana KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi´nde değişmez liderliğini sürdürüyor. OPET, geçtiğimiz yıl müşteri memnuniyetinde liderliğin yanı sıra üst üste elde ettiği birincilikleri için "Sürdürülen Başarı" ve "Üstün Başarı" ödüllerine de layık bulunmuştu. Öte yandan `Türkiye´nin Lovemarkları 2014´ araştırması kapsamında sektörünün lideri seçilen OPET, tüketicisinin kalbinde konumlanıyor. 15 yıl önce başlattığı "Temiz Tuvalet Kampanyası"nı halen sürdüren OPET, kendi istasyonlarının ardından Milli Eğitim Bakanlığı ve Kültür Bakanlığı ile işbirliği yaparak Türkiye çapındaki okullarda 8 milyonu aşkın öğrenciye hijyen eğitimi verdi. Tüm Türkiye´deki halka açık tuvaletler için TSE standartları OPET´in altyapısı ile yenilendi. Düzenlediği kampanyalar ve sonuç odaklı sosyal sorumluluk projeleri ile müşterilerinin kalbinde yer alan OPET, `Kusursuza Yolculuk´ başlığı altında koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile çalışmalarını sürdürüyor.

 Müşteri görüşlerinin birebir yansıması olan reklam filmi Rafineri Reklam Ajansı tarafından hazırlandı, yönetmenliğini ise Walky Talky üstlendi.

 REKLAM FİLMİ KÜNYESİ:

Müşteri: Opet

 Reklam Ajansı: Rafineri

 Yaratıcı Yönetmen: Emre Kaplan

 Metin Yazarı: Can Erdoğan

 Sanat Yönetmeni: Emrah Güzel, Yiğit Gümüş

 Marka Takımı: Dilek Uçarlı, Erbek Onur, Aslı Aksu, Gizem Gürzoğlu

 Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu

 Ajans Prodüktörü: Kerem İlbeyli, Levent Köstepen

 Yapım Şirketi: Anima İstanbul

 Yönetmen Walky Talky

 Müzik: Erkin Koray


Toplu fotoğraf resim altı soldan sağa

Gökçin Mert- Opet Medya Planlama ve Satınalma Koordinatörü
Timuçin Güler-Opet Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Emre Kaplan - Rafineri Yönetici Kreatif Direktör
Ayşenur Aydın- Opet Kurumsal İletişim Müdürü
Orçun Yamak- Opet Marka Müdürü
Neval Dereliöz- Opet Marka Koordinatörü
Dilek Uçarlı - Rafineri Başkan Yardımcısı

Bu haber 3403 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Anadolu Isuzu’dan İsviçre’ye Teslimat... 25.10.2021
Total İstasyonlari’ndan Yepyeni ve Taptaze Lezzet Dünyasi: Bi Güzel ... 25.10.2021
Brisa ve Kordsa’nın dijital ikilisi ile Türkiye’de dijitalleşmede yepyeni adım... 25.10.2021
Renault Trucks’ın Yeni T, C, K Serileri, Türkiye’ye İddialı Girdi ... 25.10.2021
Mercedes-Benz Türk, Otobüs Sürücü Eğitimleri’ne Kale Seyahat sürücüleriyle devam etti... 25.10.2021
Aydem Yenilenebilir Enerji, AKUT işbirliğiyle orman yangınlarına karşı eğitim verecek... 25.10.2021
Enerji Bakanı Dönmez: “Türkiye’de kışın doğalgaz sıkıntısı yaşanmaması için önlem alıyoruz”... 25.10.2021
Lojistik Sektörüne Çevik Çözüm: İRİS... 25.10.2021
Enerji iletim altyapısına yatırımların artırılması şart ... 25.10.2021
SEDAŞ, Sıfır Atık ile Geleceğe Sahip Çıkmaya Çağırdı... 25.10.2021
Mercedes-Benz StartUP 2021 kazananları Almanya Girişim Ekosistemi modülüne katılıyor... 25.10.2021
Vat Enerji’den Ülker’e Atık Isı Projesi ... 25.10.2021
Tankar Petrol, Dünya Devi Wayne Akaryakıt Dispenseri Tercih Etti... 25.10.2021
Yenilenebilir enerji sektörü 2020'de dünya çapında 12 milyon kişiyi istihdam ediyor... 25.10.2021
ASLANTÜRK LOJİSTİK Güvenli Yakıt İkmal Sistemlerinde TURPAK kalitesiyle yoluna devam ediyor... 25.10.2021
Aklease’den, sürdürülebilir ve yeşil enerji yatırımına destek ... 25.10.2021
HORIZON-2 İstasyonlardaki Yerini Alıyor... 25.10.2021
Aksa Elektrik, 2021 yılının üçüncü çeyreğindeki elektrik tüketim oranlarını açıkladı... 25.10.2021
Baskent EDAS, Zonguldak'taki Üç Köye 1 Milyon Liralık Yatırım Yaptı... 25.10.2021
Rüzgarda 8 ayda devreye alınan kapasite yıllık bazda yüzde 180 arttı... 25.10.2021
Vaillant, Gran Fondo ile amatör bisikletçileri desteklemeye devam ediyor... 25.10.2021
Gazprom, Türkiye'ye Bu Yıl Yaklaşık 25 Milyar Metreküp Gaz Sevk Etmeyi Planlıyor... 25.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.