Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Asis, Çağrı Merkezi Kalitesi En 15838 Standardı Sertifikası İle Tescillendi

Güncelleme :14.12.2016

Asis Müşteri Hizmetlerinin kalbi olan ASİS Çağrı Merkezinin kalitesi,  çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillendi.
 

Asis Otomasyon Sistemleri, hizmet kalitesini, etkinliğini ve üretkenliğini arttırmak amacı ile kalite belgelerine yüksek önem vermekte, mevcut kalite belgelerini her dönem yenilemekte ve gerekli olan yeni kalite belgeleri ile de müşteri odaklı hizmet kalitesini her geçen gün arttırmayı hedeflemektedir. Bu bağlamda Asis Müşteri Hizmetlerinin kalbi olan ASİS Çağrı Merkezinin kalitesi,  çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillenmiştir.
 

Asis olarak bu sertifikayı almaktan duydukları mutluluğu dile getiren Çağrı Merkezi Müdürü Emel Hündür, bu belge ile hizmet kalitemizin dünya standartlarında olduğunu tescil ettirdik.  Amacımız müşterilerimizin Asis Çağrı Merkezi ile yaşadıkları deneyimi maksimum seviyede memnuniyet sağlayarak tamamlamak, bu doğrultuda da çalışmalarımız devam edecek, dedi.

EN 15838 standardı Çağrı Merkezlerine yönelik sektörel gereksinimler içeren uluslararası bir standarttır. Firmanın içerisinde, firmanın müşterilerine verdiği hizmetler için geçerli olan çağrı merkezi için verilen hizmet ile ilgili çağrı, şikâyet, memnuniyetsizlik vb için kapsamlı bir metot sunar. Burada açıklanan çağrı merkezi yönetim prosesi kalite yönetimi sisteminin bir parçası olarak değerlendirilebilir. Firma bu yapıyı belirlenen yönetim strateji ve politikası doğrultusunda iyi tasarlanmış bir alt yapı ve proses yardımı ile sosyal sorumluluk bilincini hesaba katarak, kurum için iyi yetişmiş eğitimli çağrı merkezi temsilcileri eli ile sonuç olarak müşteri memnuniyetini anahtar performans göstergelerini doğrultusunda, sürekli yenilik ve iyileşme merkezli yakalamayı hedeflemektedir. ISO 15838 Belgesi ISO 9001 ISO 10002 ISO 27001 standartlarının Çağrı Merkezleri gibi sektörler için birleştirilmiş standardıdır.

 

 

Bu haber 4981 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Scania Servislerine Kadın Eli Değiyor... 26.11.2021
Motul Motosiklet Yarışlarına Damga Vurmaya Devam Ediyor... 26.11.2021
Petrol Ofisi’nin Covid-19 ile Mücadeleye Verdiği Destek Felis Ödülü aldı... 26.11.2021
Ford Otosan’dan hafif mobilite çözümleri sunan yeni girişim: “Rakun”... 26.11.2021
Mercedes-Benz Otomotiv Küresel IT Çözümleri Merkezi’nin STAR HACK hackathonu için başvurular devam ediyor... 26.11.2021
Schneider Electric, Fortune’un her yıl yayınlanan Dünyayı Değiştiren Şirketler Listesine dahil edildi... 26.11.2021
SEDAŞ, İKİGAİ projesiyle müşteri memnuniyetini artırıyor... 26.11.2021
ÇEVKO Kazakistan'a Yeşil Enerji İçin Know-How İhraç Edecek... 26.11.2021
Limak Enerji Uludağ Elektrik, ‘Sıfır Atık Belgesi’ Almaya Hak Kazandı... 26.11.2021
TPAO açıkladı! Türkali-2 kuyusunda akış testi tamamlandı... 26.11.2021
Bakan Dönmez açıkladı! Kapatılan kuyudan petrol fışkırdı... 26.11.2021
Sustainable Bus Award’da Seyahat Otobüsü kategorisinde MAN Lion’s Coach ‘Sustainable Bus of the Year 2022’ seçildi... 26.11.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.