Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Akaryakıt Dağıtım Sektöründe; En İyi Müşteri Deneyimi Yaşatan Marka OPET

Güncelleme :31.05.2018

Bu yıl 4’üncüsü gerçekleştirilen “Müşteri Deneyimini En İyi Yaşatan Markalar”ın yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta akaryakıt sektöründe, müşteri deneyimini en iyi yaşatan marka OPET  seçilerek, ödüllendirildi.
 

Marketing Türkiye dergisi ve AKADEMETRE iş birliğiyle 2015 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yaşatan Markalar”ın ödüllendi¬rildiği A.L.F.A. Awards’un 4’üncüsü gerçekleşti. Müşteri deneyimi yönetimindeki başarılarıyla, müşterisiyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların onurlandığı A.L.F.A Awards’da bu yıl kategori sayısı 37’ye çıkartıldı. Törende bankacılıktan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar müşteri deneyimini en iyi yaşatan markalar ödüllendirildi. OPET, akaryakıt sektörünün müşteri deneyimini en iyi yaşatan markası seçildi, ödülü Müşteri İlişkileri Müdürü Cem Arıcanlı aldı. Arıcanlı “Türkiye genelinde bulunan yaklaşık 1500 istasyonumuza günde 600 bin civarında araç geliyor. Her araçta ortalama 2 kişi olduğunu var saydığımızda 1 milyonu aşkın insanın ziyaret ettiği bir çatıyı yönetiyoruz. Her bir istasyonumuzu ayrı bir hizmet noktası olarak konumlandırıyoruz. OPET Çağrı Merkezi, tüm geri bildirimlerin yönlendirilmesinden raporlanmasına kadar tüm süreci titizlikle takip ederek müşterilerimizin beklentilerini 7 gün 24 saat karşılamak ve memnuniyetini sağlamak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor” diye konuştu.


A.L.F.A. Awards bu yıl da AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisiyle ölçüldü. A.L.F.A. Awards’ın jürisini ise tüketiciler oluşturuyor. Araştırma kapsamında; İstanbul, Bursa, Balıkesir, İzmir, Ankara, Kayseri, Adana, Gaziantep, Malatya, Samsun, Trabzon, Erzurum illerindeki 1200 kişiyle yüz yüze görüşme gerçekleştirildi. Araştırmayla “Müşterilerin arzu boyutu” ile “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu” ile “Markanın iletişim faaliyetlerinin niteliği” ve “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi müşteride markanın ilk izlenimini oluşturan satış öncesi ilişkiler değerlendirildi. “Çoklu deneyim tutarlılığı” ile “Şirketlerin çalışan memnuniyetine verdiği önem”, “Rekabet avantajı sağlayan kişiselleştirme uygulamaları” ve “CRM” ile “Sadakat programları” gibi müşteri deneyimini önemli ölçüde etkileyen, marka deneyiminin süreçlerini ortaya koyan yaklaşımlar değerlendirildi. Günümüzde marka sadakatini olumlu yönde etkileyen “Satış sonrası ilişki devamlılığı”; “Çözüm odaklı hizmet”, “Şikayete dönüş hızlılığı” gibi kriterler bazında değerlendirilerek, şirketlerin müşteri devamlılığını artırma düzeyleri tespit edildi.
 

 

Bu haber 2231 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Danimarkalı rüzgar enerjisi şirketi, Türkiye'de büyümeye olumlu bakıyor... 22.10.2021
KKTC Benzinciler Birliği: K-PET ve AL-PET akaryakıt satışını durdurdu... 22.10.2021
Türkiye Petrolleri ve Koalay.com İş Birliği ile Artık Sigorta İşlemleri TP Mobil Üzerinden Yapılabiliyor... 22.10.2021
Zorlu Enerji, Karadağ’da Elektirikli Araç Şarj İstasyonu Ağı Kuruyor ... 22.10.2021
IVECO’dan Ankara’da Daily kamyonet ve kamyon teslimatı... 21.10.2021
Pegasus, 2050'ye kadar sıfır karbon emisyonu taahhüdünde bulundu... 21.10.2021
Dinçer Lojistik, Startup’ları Demo Day’de yarışmaya çağırıyor... 21.10.2021
Türkiye ve Nijerya enerji, hidrokarbon ve madencilik alanlarında 3 mutabakat imzaladı... 21.10.2021
Avrupa'nın gaz depolama seviyeleri Ocak-Eylül döneminde %20'nin üzerinde düşüyor... 21.10.2021
Wallbox Şarj Çözümleri Türk Otomotiv Sektörüyle Buluşmaya Devam Ediyor! ... 21.10.2021
PÜİS’te Yeni Görev Bölümü Yapıldı... 21.10.2021
Elektrikli araçların küresel pazar payının 2025 yılına kadar %29'a ulaşması bekleniyor... 21.10.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.