Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Anadolu Isuzu’nun Teknoloji Merkezi, uzaktan canlı destek ve teknik eğitimlerle distribütör ve servis ağına güç takviyesi

Güncelleme :22.09.2021

 Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu Yetkili Servisleri ve Distribütörleri için özel bir uzaktan öğrenme ve teknik destek projesi geliştirdi. Teknolojiyi en etkili şekilde kullanarak hızlı, kaliteli ve yenilikçi satış sonrası hizmeti sunma hedefiyle hayata geçirilen Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezindeki ilk uzaktan eğitim çalışmasını başarıyla gerçekleştirildi.

Anadolu Isuzu, Dünya’nın birçok farklı noktasındaki distribütörleri ve Yurtiçi Yetkili Servislerinin eğitimleri için özel olarak geliştirdiği uzaktan teknik destek ve online eğitim sistemini başarıyla uygulamaya geçirdi. En yeni ve gelişmiş olanakları kullanan Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezi, distribütör, servis ve müşterilere hızlı, kaliteli ve teknolojik bilgi ve uygulama desteği sunulmasını sağlıyor. 

Uzman bir teknik destek ekibinin sürekli görev yaptığı Teknoloji Merkezi bünyesinde, uzaktan eğitimlerin düzenlendiği, teknik prosedürlerle ilgili video içeriklerinin hazırlandığı ve online eğitim uygulamalarının yapıldığı stüdyo yer alıyor. Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezi üzerinden sunulan eğitimler için kurulan online stüdyoda, gelişmiş kamera sistemleri, özel ses ve ışık düzeni ve büyük ekranların yer aldığı bir altyapı hazırlandı. 

Yurtdışındaki distribütörler ve yetkili servisler için uzaktan eğitimlerin düzenlendiği stüdyoda, distribütör ve teknik servislere yönelik olarak düzenlenen canlı eğitim etkinlikleri sayesinde gerekli prosedürlerin anında ve etkileşimli biçimde uygulanması sağlanıyor. Katılımcılar eğitimlere kamera ve ses sistemleri açık olarak doğrudan katılabiliyor, sorularını anlık olarak yöneltebiliyor ve yapılan teknik işlemleri çok yakından takip edebiliyor. 

Anadolu Isuzu’nun uzman  teknik destek ekibi, teknoloji merkezinde kurulu olan teknolojik ekipmanlar ve yazılım programları sayesinde sahadaki teknisyenlerle görüntülü görüşüp ihtiyacı hızla tanımlıyor ve çözüme kavuşturuyor. Sistemin altyapısı, gerekli tüm doküman ve prosedürlere kolayca erişim ve paylaşım olanağı da sağlıyor. Böylece merkezdeki uzman ekipler en doğru çözüm için nitelikli teknik servis desteğini sağlarken araç başındaki teknisyene de bilgileri detaylı bir şekilde aktarıyor.

Bu haber 1551 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi... 13.09.2025
TÜPRAŞ’tan SUNFUSION Projesiyle Yenilenebilir Yakıt Üretiminde İnovatif Bir Adım... 13.09.2025
Stellantis ve Koç Holding Üst Yönetimi Tofaş Fabrikası’nı Ziyaret Etti... 13.09.2025
Türkiye LNG'de 15 milyar metreküplük anlaşmalarla enerji merkezi hedefini güçlendiriyor... 13.09.2025
Kâmil Koç, yeni istihdam yatırımlarıyla ülkesine değer katıyor... 12.09.2025
WAT Şarj HUB Tesisi Muğla’da Hizmete Girdi... 12.09.2025
Türkiye'nin enerji ithalatı faturasında bu yıl yüzde 2,4 düşüş bekleniyor... 12.09.2025
YASED: Temmuz’da Türkiye’ye 2 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.09.2025
İzmir Havalimanı GES’inde Solarçatı, Arçelik Ürünlerini Tercih Etti!... 12.09.2025
Chery TIGGO7 PRO MAX TransAnatolia’yı Başarıyla Tamamladı! ... 12.09.2025
Dicle Elektrik'ten Mardin'in Yeşilli ilçesine 62 milyon liralık altyapı yatırımı... 12.09.2025
Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı... 12.09.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Eskişehir ESOK Rallisi’nde Zirvedeki Yerini Korumayı Hedefliyor... 12.09.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.