Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

“Masdaf Yılın Servisi Ödülleri” Sahiplerini Buldu

Güncelleme :15.12.2022

 Masdaf, yetkili servis firmalarının hizmet kalitesini; ölçmek, geliştirmek ve ödüllendirmek amacıyla geliştirdiği “performans-karne sistemi” ile yılın en iyi 8 yetkili servis firmasını ödüllendirdi.

Pompa sektörünün öncü markası Masdaf, ileri teknoloji pompa sistemlerinin yanı sıra satış sonrası servis hizmetlerinde de yüksek müşteri memnuniyeti sunmaya devam ediyor.

Masdaf, servislerinin hizmet kalitesini; ölçmek, geliştirmek ve ödüllendirmek amacıyla 2021 yılının ilk çeyreğinde hayata geçirdiği “performans-karne sistemi” ile satış sonrası hizmetlerde ki müşteri deneyimlerini yakından takip ediyor. Bu kapsamda yapılan değerlendirme neticesinde Masdaf’ın üst düzey performans sergileyen ve diğer meslektaşlarına da örnek olan 8 yetkili servis firması “yılın servisi ödülü”nü almaya hak kazandı. 

Masdaf Tuzla Fabrikası’ndaki Özer Polatoğlu Oditoryumu’nda gerçekleşen ödül töreninde; “Ciro Başarı”, “Kurumsal İletişim”, “Hizmette Kalite ve Liyakat” kategorilerinde başarı göstererek, ödül almaya hak kazanan firmalara ödüllerini Masdaf Genel Müdürü Vahdettin Yırtmaç takdim etti. Masdaf Yılın Servisi Ödülleri kapsamında;

yedek parça alımlarında merkezle çalışıp yüksek tutarda ciro yapan “İstanbul Kardeşler Teknik” ve “Adana Asil Hidrofor” firmaları “Ciro Başarı”;

saha ve atölye donanımlarında, medya ve tüm mecralardaki iletişim dilinde kurumsal yapıya uygun davranarak, yüksek marka bağlılığı gösteren “İstanbul ERD Servis” ve “Antalya Aysu Tesisat” firmaları “Kurumsal İletişim”;

karne notları yüksek, müşteri anketlerinde, eğitim ve gizli müşteri puanlamalarında üst düzey başarı göstermiş “Manisa Tasarım Teknik”, “İstanbul Astek Pompa”, “Ordu Türksan Teknik” ve “Eskişehir Erkan Bobinaj” firmaları ise “Hizmette Kalite ve Liyakat” kategorilerinde “Masdaf Yılın Servisi” ödülüne layık görüldü.

“Operasyonel sürekliliği sağlamak önemli”

Törende konuşma yapan Masdaf Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Hüseyin İpekoğlu, “Müşterilerimize, Masdaf ürünlerini; sorunsuz, uzun ömürlü ve asgari maliyetle kullanma olanağı sunmak için elimizden geleni yapmak görevimiz. Olası sorunlarda; arızanın kaynağını araştırmak ya da sorun yaşatabilecek unsurları anlayıp, erkenden bertaraf ederek, operasyonel sürekliliği sağlamak önemli. Bunu alışkanlık haline getirmeyi başaran, ürüne ve müşteriye bir hekim gibi yaklaşabilen servislerimizin benzer ölçüde saygıyı hak ettiklerine de inanıyoruz. Bu anlamda örnek olabilecek iş ortaklarımıza ödüllerini vermekten mutluyuz” dedi.

Bu haber 3056 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi... 13.09.2025
TÜPRAŞ’tan SUNFUSION Projesiyle Yenilenebilir Yakıt Üretiminde İnovatif Bir Adım... 13.09.2025
Stellantis ve Koç Holding Üst Yönetimi Tofaş Fabrikası’nı Ziyaret Etti... 13.09.2025
Türkiye LNG'de 15 milyar metreküplük anlaşmalarla enerji merkezi hedefini güçlendiriyor... 13.09.2025
Kâmil Koç, yeni istihdam yatırımlarıyla ülkesine değer katıyor... 12.09.2025
WAT Şarj HUB Tesisi Muğla’da Hizmete Girdi... 12.09.2025
Türkiye'nin enerji ithalatı faturasında bu yıl yüzde 2,4 düşüş bekleniyor... 12.09.2025
YASED: Temmuz’da Türkiye’ye 2 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.09.2025
İzmir Havalimanı GES’inde Solarçatı, Arçelik Ürünlerini Tercih Etti!... 12.09.2025
Chery TIGGO7 PRO MAX TransAnatolia’yı Başarıyla Tamamladı! ... 12.09.2025
Dicle Elektrik'ten Mardin'in Yeşilli ilçesine 62 milyon liralık altyapı yatırımı... 12.09.2025
Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı... 12.09.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Eskişehir ESOK Rallisi’nde Zirvedeki Yerini Korumayı Hedefliyor... 12.09.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.