Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa Enerji Uluslararası Ödüllerine Yenilerini Ekledi

Güncelleme :17.12.2019

Enerjisa Enerji’nin Perakende Çağrı Merkezi, çağrı merkezi sektörünün küresel ölçekte en büyük organizasyonlarından biri olan Contact Center World 2019’da, “En İyi Çağrı Merkezi” “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde dünya çapında gümüş madalyanın sahibi oldu.
 

Türkiye'nin lider enerji şirketi Enerjisa Enerji, Çağrı Merkezi ile Müşteri Hizmetleri alanlarında sektörün en büyük global organizasyonlarından biri konumundaki Contact Center World tarafından, Perakende Çağrı Merkezi (444 4 372) ile Orta Ölçekteki Çağrı Merkezleri arasında “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” ve “Dünyanın En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde gümüş madalyayla onurlandırıldı.

1999 yılında kurulan ve o günden beri faaliyetlerini sürdüren Contact Center World, 20. Yılında gerçekleştirdiği ve 50’den fazla ülkenin katıldığı ödül töreninde, çağrı merkezi ve müşteri hizmetlerinin en iyi şirketleri ve çalışanları arasında Enerjisa Enerji’nin müşteri ve çalışan odaklı çalışma prensibini ve bugüne kadarki çabalarını ödüle değer buldu.

“Müşteri memnuniyeti için en yeni teknolojileri kullanıyoruz”


Enerjisa Enerji A.Ş. CEO’su Murat Pınar
ödülle ilgili olarak: “Enerjisa Enerji olarak artan nüfus ve kentleşmeyle birlikte enerjiye ve elektriğe talebin yükselen trendini günümüz teknolojilerinden faydalanarak, kalite ve müşteri odaklılık anlayışıyla karşılıyoruz. Bunun bir sonucu olarak hizmet kanallarımızı ihtiyaçlar paralelinde şekillendiriyor, farklı kanallar geliştirmenin yanı sıra, çağrı merkezlerimizi, müşterilerimizin en çabuk ve etkin şekilde kullanabilecekleri kanal haline getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu sayede bugün, yılda 2,5 milyona yakın çağrıyı ortalama 14 saniyede 7/24 aktif bulunan Çağrı Merkezimizde karşılıyor ve interaktif IVR hizmeti sayesinde müşterilerimizin işlemlerinin bir kısmını self-servis olarak gerçekleştirmelerini sağlıyoruz. Bu çabalarımızın uluslararası çapta ödüle layık görülmesinden büyük bir memnuniyet duyuyoruz.” açıklamasında bulundu.

 

 

Bu haber 5761 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
DKV CARD Rusya’daki otoyol ödemelerinde de kullanılıyor... 19.01.2022
TEMSA parlak günlerine geri döndü 2021’i %122 büyümeyle tamamladı... 19.01.2022
AB Türkiye Delegasyonu Başkanı Ford Otosan’ın Gölcük Fabrikası’nı ziyaret etti ... 19.01.2022
Continental kış lastikleri bir ilke imza atarak Kars’ta snowboard’a meydan okudu!... 18.01.2022
Aydem Enerji’nin İSG ve Çevre Grup Direktörlüğü’ne Hatice Çinar Atandı... 18.01.2022
Toyota Tokyo Auto Salon’da Motorsporları Ruhunu Yollara Taşıdı... 18.01.2022
CLECAT, Denizyolu Lojistiği Tedarik Zincirinde Adil Rekabet ve Eşit Şartlar İçin Çağrıda Bulunuyor... 18.01.2022
Renault Trucks, Buyruk Otomotiv İle Türkiye’nin Kesişim Noktası Konya’da ... 18.01.2022
Gizli enerji maliyetlerini Hager ile keşfedin ... 18.01.2022
Enerjisa ‘Küsmesin Yıldızlar’ Tiyatro Oyunu ile Sömestr Tatilinde Öğrencilerle Buluşuyor ... 18.01.2022
Ekvator Enerji'den hidroelektrik santrali yatırımı... 18.01.2022
Mercedes-Benz Türk’ün uzun dönem staj programı PEP için başvurular başladı... 18.01.2022
Almanya Başbakanı: Kuzey Akım-2 projesi durdurulabilir... 18.01.2022
OPEC'in petrol üretimi geçen ay arttı... 18.01.2022
Asis, Yetkili Servisleri İle Yeni Döneme Hazır... 18.01.2022
Michelin Ay’a Gitmeye Hazırlanıyor... 18.01.2022
Türkiye'den 83 ülkeye 1,3 milyar dolarlık 'otobüs-minibüs-midibüs' ihracatı yapıldı... 18.01.2022
“Lassa ile Yine Bekleriz”, ikinci sezonuyla izleyicisi ile buluşuyor... 18.01.2022

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.