Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

ASİS Çağrı Merkezi (AÇM) Eylül Ayının En İyi Çalışanını Seçti

Güncelleme :18.10.2018

Eylül Ayının Çalışanı seçilen Şeymanur BAYIK, Çağrı Merkezi ve Yazılım Destek Müdürü Emel HÜNDÜR'den hediyesini ve sertifikasını aldı ve takım arkadaşları tarafından tebrik edildi.
 

7/24 müşterilerine hizmet veren ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutma ilkesi ile çalışan Asis Çağrı Merkezi (AÇM) her ay hizmet kalitesine maksimum katkıda bulunan bir çağrı merkezi personelini ayın çalışanı sertifikası ile ödüllendiriyor. Eylül Ayının Çalışanı seçilen Şeymanur BAYIK, Çağrı Merkezi ve Yazılım Destek Müdürü Emel HÜNDÜR'den hediyesini ve sertifikasını aldı ve takım arkadaşları tarafından tebrik edildi.


Kesintisiz hizmet ilkesi ile cep telefonu, Whatsapp veya mobil uygulama üzerinden 7/24 ulaşabileceğiniz Asis Çağrı Merkezi, istasyon otomasyonları sorularından, tank kalibrasyonu incelemelerine, mobil uygulama sorularından, tanker hizmetlerine kadar müşterilerine ve iş ortaklarına çözüm üretmektedir.

Bu haber 4115 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OPET ve Yapı Kredi iş birliğiyle UTTS akaryakıt ödemelerinde otomatik ödeme dönemi başlıyor... 22.08.2025
Astor Enerji yılın ilk yarısında güçlü performansıyla öne çıktı... 22.08.2025
Kaçak Elektrik Denetimine Silahlı Müdahale... 22.08.2025
Aksa Doğalgaz, izinsiz kazıların yarattığı risklere dikkat çekiyor... 22.08.2025
OPET Apeksa İstasyonu, Sakarya’da hizmete açıldı... 22.08.2025
Alışan’da Güneş Enerjisi Dönemi Başladı ... 22.08.2025
Rosatom, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'nin Dördüncü Güç Ünitesi’ne Ait Reaktörün Kontrol Montajına Başladı... 22.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.