Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Zorlu Grubu’ndan Orange the World: #HearMeToo kampanyasına turuncu destek!

Güncelleme :21.11.2018

Zorlu Grubu, UN Women’ın (BM Kadın Birimi) tüm dünyada desteklediği “Cinsiyete Dayalı Şiddetle Mücadelede 16 Günlük Aktivizm” kampanyasına; Genel Müdürlük binası Levent 199’u ve Zorlu Center’ı “turuncu” renkle aydınlatarak katılacak.
Bu yıl, Orange the World: #HearMeToo (Dünyayı Turuncuya Boyayalım: #BenideDuyun) temasıyla düzenlenen farkındalık kampanyası, 25 Kasım- 10 Aralık tarihleri arasında gerçekleşecek.

 

Birleşmiş Milletler’in her yıl, Kadınlara Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele ve Dayanışma Günü olan 25 Kasım’da başlayıp, 10 Aralık İnsan Hakları Günü’nde sona eren “Cinsiyete Dayalı Şiddetle Mücadelede 16 Günlük Aktivizm” kampanyasını Zorlu Grubu bu yıl da destekliyor. Bu sene Orange the World: #HearMeToo (Dünyayı Turuncuya Boyayalım: #BenideDuyun) temasıyla yürütülen kampanyaya, Levent 199 ve Zorlu Center’ı, kampanya süresince “turuncu” renkle aydınlatarak destek verecek.

Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri (WEPs) imzacısı olan ve kadınların hayatın her alanında güçlendirilmesi için çalışan Zorlu Grubu; bu kampanyayla toplumsal cinsiyet eşitliği, kadına ve kız çocuklarına yönelik şiddetin önlenmesi ve sona erdirilmesi konularında farkındalığın artırılmasını sağlamayı amaçlıyor.

1991 yılında ilk Kadın Küresel Liderlik Enstitüsü’ndeki aktivistler tarafından başlatılan kampanya, her yıl Kadın Küresel Liderlik Merkezi tarafından koordine ediliyor. Bu sivil toplum inisiyatifini desteklemek için her yıl BM Genel Sekreteri öncülüğünde gerçekleştirilen ve 16 gün boyunca süren, Kadınlara Yönelik Şiddeti Sona Erdirmek için UNITE (BİRLEŞİN) kampanyası; dünya çapında farkındalığı artırmak, savunuculuk çabalarını güçlendirmek, bilgi ve yenilikleri paylaşmak için küresel eylem çağrısında bulunuyor. BM’e bağlı kuruluşlar, sivil toplum, özel sektör, spor kuruluşları, gençlik grupları, üniversiteler ve okullar dahil olmak üzere tüm UNITE ortakları; turuncu rengi, kampanya çerçevesinde tüm dünyada tema ve farkındalığı artırmak için araç olarak kullanıyor.

 

 

 

Bu haber 3220 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.