Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

BMW X5 Serisinin Son Modelinin Lastikleri General Tire!

Güncelleme :12.06.2019

Dünyanın lider lastik üreticilerinden Continental Grubu’nun bünyesinde bulunan General Tire, BMW X5 serisinin son modeline lastik tedarik edecek. General Tire Grabber AT3, güçlü arazi ve güvenli yol tutuşu sunuyor.
 

Continental bünyesinde bulunan General Tire markası, BMW X5 serisinin son modeline lastik tedarik edecek. Her türlü arazi koşuluna uygun olan Grabber AT3, 275/45 R20 110V XL ebadında Bavyeralı araç üreticisinin son çıkan X serisine tavsiye edildi.

Lüks ve performansı birleştiren arazi araçları arasında başı çeken BMW X5'in lastiklerinden beklenti çok yüksek: Hem kara yolu hem arazide sağlam performans, gelişmiş ses performansı ve kilometre performansı sunan 3 yenilikçi General Tire teknolojisini bünyesinde barındıran Grabber AT³, aynı zamanda taşlı, kumlu ve çamurlu zeminde de maksimum kavrama sunuyor.

General Tire EMEA Bölgesi İş Geliştirme Müdürü Matthias Bartz,
“General Tire markasının Avrupa'nın önde gelen 4x4 üreticilerinden birinden aldığı bu onay çok özel bir kalite damgası" diyor. “BMW, orijinal ekipman ve yenileme pazarlarında lastik beklentilerini hiç durmadan yukarı çekiyor. Saatte 240 km hıza uygun olan dört mevsim lastiğimiz Grabber AT3, karla kaplı zeminde güvenli yol tutuşunu gösteren M+S işareti ve kar tanesi sembolünü taşıyor”.

“TracGen” teknolojisinin açık omuz tasarımında, lastik mühendislerinin yol tutuşunu artırmak için farklı açılarda yerleştirilen çekiş gücü cepleri ve kanalları olarak tanımladıkları çekiş gücü blokları yer alıyor.“DuraGen”, mükemmel kopma direnci sağlayan ve engebeli arazide kilometre performansını artıran kauçuk hamur bileşimidir. Bu bileşim, lastik sırtının kendini temizleme özelliğini artırıyor, gevşek zeminle iyi bir şekilde kenetlenmesine izin veriyor ve her yöne kavrama sağlayan çok sayıda tutucu kenar oluşturuyor.

Bu sayede “ComfortBalance” kara yolunda sürüş konforu ve arazide iyi yol tutuşu arasındaki çatışmanın üstesinden başarıyla geliyor. Sırt bölgesinin dengeli blok geometrisi ve düşük sertlik seviyesinin yanında yeniden özel olarak düzenlenen sırt merkezi blokları lastikte titreşimi azaltıyor.

Bu haber 6064 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.