Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Kadoil The One Awards´da Finale Kaldı

Güncelleme :28.12.2019

 Kadoil, Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen "İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü" araştırmasında ilk üç firma arasında kalarak finalde büyük ilgi gördü.

 Türkiye´nin sektöründe en önemli kuruluşlarını bünyesinde barındıran Kadooğlu Holding, yatırımlarının yanı sıra gerçekleştirdiği ihracat ve sağladığı istihdamla adından sıkça söz ettirirken bünyesinde bulunan Kadoil akaryakıt dağıtım şirketi Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen "İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü" araştırmasında ilk üç firma arasında kalarak finalde büyük ilgi gördü.

Türkiye´nin lider pazarlama platformu Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen "İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü" araştırması baz alınarak düzenlenen "The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri araştırmasında Kadoil finalde ilk üç arasında yer aldı. Konuyla ilgili bir değerlendirme yapan Kadooğlu Holding Kurumsal İletişim ve Pazarlama Koordinatörü Uyum Varol yaptığı değerlendirmede "Akaryakıt sektöründe genç ve yerli oyuncular arasında yer alan Kadoil'in marka başarısı hedef kitlesi tarafından bilinmesi ve temsil ettiği değerlere sadık kalması ile her geçen yıl daha da sağlamlaşmıştır. Ekibimizin üstün emekleri sonucu aldığımız ödüller bunun en güzel kanıtıdır. Tüketicilerimizin beğeni ve güvenini kazanmak için var gücümüzle çalıştık ve 550 in üzerindeki bayilerimiz ile kocaman bir aile olduk. The One Awards'da üst sıralarda yer almanın cesaret ve motivasyonuyla yeni yılda da başarı grafiğimizi sürdürülebilir kılacağız" dedi.

İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü Markalar İçin Önemli

İlk kez 2015 yılında 12 sektör üzerinden yapılan "İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü"nde zaman içinde farklı sektörlerden gelen talepler doğrultu¬sunda ölçümlemenin ve ödüllerin kapsamı genişletildi. The One Awards altıncı yılına yakışır şekilde kapsamını daha da genişleterek 50´yi aşkın kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markalarla bu başarının en büyük paydaşları olan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları 9 Ocak 2020´de düzenlenecek törenle ödüllerine kavuşacak. Kadooğlu Holding bünyesinde faaliyet gösteren Kadoil´in de finalde ödül almasına kesin gözüyle bakılıyor.  

Bu haber 3389 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı olarak atandı... 21.05.2025
Türkiye yenilenebilir enerji kurulu gücünü 2035'e kadar 120 bin megavata çıkarmayı hedefliyor... 21.05.2025
CW Enerji Ata Sporu Yağlı Güreşin Yanında... 21.05.2025
Toyota Yeni Nesil RAV4’ün Dünya Prömiyerini Gerçekleştirdi... 21.05.2025
Aytemiz, Enerji ve Akaryakıt Sektöründe Üst Üste İkinci Kez “En Mutlu İşyeri” Seçildi!... 21.05.2025
Eksim Ventures’tan Sağlığa ve Siber Güvenliğe Yatırım!... 21.05.2025
Borusan 80. yaşını kutladığı 2024 yılını %39’luk büyüme ile tamamladı... 21.05.2025
Aksa Çanakkale Doğalgaz’da Yeni Atama... 21.05.2025
Ekol Lojistik’ten Operasyonel Deneyimi Güçlendiren Yeni Proje: Sahadasen... 21.05.2025
Honda hibrit ve elektrikli otomobil stratejilerini güncelledi... 21.05.2025
Yeni Deposu İle Alışan Dış Ticaret Süreçlerine Hız ve Verimlik Katıyor ... 21.05.2025
Enerjide "süper izin torba kanunu"nun bu hafta Meclis'e sevk edilmesi bekleniyor... 21.05.2025
Otokar, Kara Sistemlerindeki Kabiliyetlerini Bu Kez Japonya'da Tanıtacak... 21.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.