Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

ALPET Yönetimi Saha Satış Ekipleri ile bir araya geldi

Güncelleme :23.01.2020

Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli sermayeli kuruluşlarından ALPET, 18 Ocak tarihinde İstanbul’da gerçekleştirdiği “Omuz Omuza” toplantısıyla Türkiye genelinde görev yapan bölge ve saha müdürlerinden oluşan saha satış ekibiyle bir araya geldi.
 

ALPET, Yönetim Kadrosu ile saha satış ekiplerini buluşturan “Omuz Omuza” toplantılarının ilkini bu yıl 18 Ocak tarihinde İstanbul’da gerçekleştirdi. Divan Otel’inde düzenlenen toplantıya Altınbaş Yönetim Kurulu Başkanı İmam Altınbaş, ALPET Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mustafa Ergi, CEO’su Ali Murat Yeşilyurt, Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Batmaz, Operasyon ve Tesislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cem Sakarya, Madeni Yağlar Genel Müdürü Halil Doğan ve ALPET Türkiye Satış Ekibi katıldı.  

Altınbaş Yönetim Kurulu Başkanı İmam Altınbaş
, “İyi satış yapabilmek için beklentileri iyi bilmemiz gerekiyor. En büyük önceliklerimizden biri, müşterilerimizin taleplerini kesintisiz bir şekilde ve en yüksek hizmet kalitesiyle karşılamak. İstasyonlarımıza bir perakende noktası gibi kurumsalından çalışan personeline kadar bir bütün olarak bakmalı, müşterilerimize aynı standartları vermeli ve bayilerimizin bunun önemini anlamasını, sahip çıkarak içselleştirmesini sağlamalıyız. İstasyonlar artık birer perakende noktasına dönüşüyor, kaliteli akaryakıt sunmanın yanı sıra müşterilerimize gerçek bir perakende deneyimi de sunmalıyız. Bunun için müşterilerimizin market, tuvalet, oto yıkama ve servis gibi tüm ihtiyaçlarına uygun formüller geliştiriyoruz, altyapı ve hizmetlerimizi İstanbul’daki istasyonlarımızı laboratuvar olarak kullanarak uygulayacak ve Türkiye’deki tüm istasyonlarımıza yayacağız. Bunu da bizimle aynı görüş ve ruhu taşıyan bayilerimizle gerçekleştireceğiz” dedi.

ALPET CEO’su Ali Murat Yeşilyurt
ise, konuşmasında ekip içi iletişimin ve bayi ilişkilerinin önemini vurgulayarak, “Hizmette ve kalitede fark yaratmaya ve birlikte daha ileriye yol alarak büyümeye kararlıyız. Sadece motorinin alım koşulunu sorgulayan değil yapıya bir bütün olarak bakan, kaliteye ve sürdürülebilirliğe önem veren, sağlanan yan ürün ve hizmetlerden istifa etmek isteyen, çapraz avantajlarla gerçek bir aile olarak hareket etmeye istekli bayilerle çalışmalıyız. Bu yolda önce ekip olarak hepimizin aynı inancı benimsemesi, bayilerimizin de bizimle aynı vizyona sahip olması, sürdürülebilir bir başarıyı da beraberinde getirecektir” dedi.

Yönetim kadrosu ile saha satış ekibinin 2019 performansı, 2020 hedefleri, iş geliştirme önerileri, bayilerle güçlerini birleştirme stratejilerinin ele alındığı tüm gün süren toplantıda, ALPET AdBlue ve Madeni Yağlar ekibinin de ürün bilgilendirme sunumları gerçekleştirildi.




 

 

Bu haber 7416 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Omsan Logistics, Malatya-Nurdağı hattında seferlere başlıyor... 13.10.2025
Tamsan Kompresör, Sektördeki 45 Yıllık Başarısını Çok Önemli Bir Ortaklık ve Güçlü Adımlarla Geleceğe Taşıyor ... 13.10.2025
Siemens Türkiye, Gebze Fabrikası'nda 100.000’inci Orta Gerilim Panosunu Üretti... 13.10.2025
Özbekistan'da Düşük Güçlü Nükleer Enerji Santrali İçin İlk Adım Atıldı ... 13.10.2025
YASED: Yılın İlk 8 Ayında Türkiye’ye 10,6 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 13.10.2025
KRONE, Logistech Fuarı’nda Yenilikçi Treyler Çözümleri ile Yerini Aldı... 13.10.2025
Nurten Öztürk, Altın Stevie Ödülü’nü alan ilk isim oldu... 13.10.2025
OPEC'in ham petrol üretimi eylülde günlük 524 bin varil arttı... 13.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.