Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Turpak Çağrı Merkezi Ekibi Diksiyon Derslerine Katıldılar …

Güncelleme :22.03.2020

TURPAK hizmet kalitesinin arttırılması ve çalışanlarının yetkinliğini arttırmak amacıyla, Çağrı Merkezi çalışanlarına  yönelik Diksiyon ve Ses Eğitimi düzenledi.

 Eğitmen Nilgün Serimoğlu tarafından verilen eğitimler, başarı ile tamamlandı. Çağrı Merkezi ekibinin müşterilerle görüşme standardının arttırılması hedeflenen eğitimde, sesin doğru kullanımı, hitap şekilleri, üslup gibi ögeler üzerinde duruldu.

Doğru bildikleri yanlışları öğrenen katılımcılar, eğitimin eğlenceli bir şekilde işlenmesinden dolayı motivasyonlarının arttığını söylediler.

Bu haber 6894 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Karadeniz'deki yeni gaz keşfi Türkiye'nin jeopolitik önemini güçlendiriyor... 18.05.2025
Bakan Bayraktar, Karadeniz'de sondaj çalışmalarında sona yaklaşıldığını açıkladı... 17.05.2025
Mercedes-Benz Türk, 19 Mayıs’ı Samsun’daki Yıldız Kızlarla Kutladı... 17.05.2025
Toyota Hilux’ın En Sportif ve En Güçlü Versiyonu GR SPORT Türkiye’de... 16.05.2025
DenizBank ve OPET’ten Üretici Kart Sahiplerine Akaryakıtta Sıfır Faiz Avantajı... 16.05.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Servis Sözleşmesi Hizmeti Müşterilerine Sunduğu Avantajlarla Yoğun İlgi Görmeye Devam Ediyor!... 16.05.2025
CW Enerji’den Intersolar Europe’ta Güç Gösterisi... 16.05.2025
Avrupa’nın En Kapsamlı Mobilite Zirvesi Türkiye’de Düzenlendi!... 16.05.2025
Ayşe Dirik, Turcas ve Aksoy Holding’in Baş Hukuk Müşaviri (CLO) Olarak Atandı... 16.05.2025
TotalEnergies ve Stellantis iş birliği güçlenerek sürüyor... 16.05.2025
WAT Mobilite, Sürdürülebilir Enerji Yolculuğuna YEK-G Sertifikasıyla Güç Kattı... 16.05.2025
Anadolu Isuzu’dan Adana Karayolları Bölge Müdürlüğü’ne D-Max teslimatı ... 16.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.