Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Yurtiçi Kargo, şikayet oranını yüzde 63 azalttı

Güncelleme :22.12.2020

 Yurtiçi Kargo Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Fahrettin Hamzaoğlu, kampanyaların yoğunlaştığı eylül, ekim, kasım döneminde kendilerine gelen şikayetlerin yüzde 63 düştüğünü söyledi.

Yurtiçi Kargo Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Fahrettin Hamzaoğlu, kampanyaların yoğunlaştığı eylül, ekim, kasım döneminde kendilerine gelen şikayetlerin yüzde 63 düştüğünü söyledi.

Tüketicinin her yıl heyecanla beklediği büyük indirim kampanyaları bu yıl 3 aya yayıldı. Şikayetvar platformu, e-ticaret siteleri tarafından düzenlenen ve her yıl milyonlarca insanın takip ettiği indirim günlerine ilişkin verilerini açıkladı. Buna göre; tüketicilerin kargo şirketleriyle ilgili şikayetlerinde geçen yıla göre yüzde 46 oranında arttı.

Yurtiçi Kargo Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Fahrettin Hamzaoğlu, bu dönemde kendilerine gelen şikayetlerin azaldığını söyleyerek büyük bir başarıya imza attıklarını vurguladı. Hamzaoğlu, "Aynı dönemde Yurtiçi Kargo ise şikayetvar üzerinden gelen şikayet sayısını yüzde 47 oranında azaltmayı başarırken, genel şikayet sayısını da yüzde 63 oranında düşürdü" dedi.

"YENİ YATIRIMLARLA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARTTI"

Bu yıl hayata geçirdikleri yeni yatırımlarla müşteri memnuniyetini artırdıklarını belirten Hamzaoğlu, "Sektöre olan ihtiyacın artması ile bu yıl içerisinde yeni birimler açarak 81 ildeki birim sayısını binin üzerine taşıdık. Bununla birlikte personel sayısını da artırdık, 2 binden fazla yeni personel alımı yaparak istihdamını 18 bine çıkardık" diye konuştu.

YK Plus projesiyle 4 yeni modeli sektöre kazandırdıklarını söyleyen Hamzaoğlu, "Proje ile kargo kapasitesini artırmanın yanı sıra kargonun müşteriye daha hızlı ulaşmasını da sağladık. YK Plus çatısı altında hayata geçirdiğimiz modellerden biri olan YK Plus Taşıyıcı uygulaması aracı olan herkesin kargo sektörüne girmesine imkan sağladık. Bu sayede hem müşterilerin kargolarına daha hızlı ulaşmasını sağlarken hem de sektörde yer almak isteyen girişimcilere yeni istihdam olanağı sunduk" ifadelerini kullandı.

TÜRKİYE'NİN DÖRT BİR YANINDA 2 BİNDEN FAZLA 'TESLİM NOKTASI'

YK Plus Teslim Noktası uygulaması hakkında da bilgi veren Hamzaoğlu, "Kargosunu evde beklemek istemeyen müşteriler için büyük bir kolaylık sağladık. Evde kargo bekleme dönemini sona erdiren uygulama kapsamında e-ticaret kullanıcıları kargolarını Türkiye genelinde bulunan 2 binden fazla YK Plus Teslim Noktası'ndan kolaylıkla teslim aldı. Yurtiçi Kargo birimlerinin yanı sıra esnafların da dahil olduğu model ile müşterilerimize ek bir teslimat seçeneği sunarken, mahalle esnaflarının da bu dönemde daha fazla gelir kazanabilmesine imkan verdik" dedi.

Fahrettin Hamzaoğlu, "YK Plus çatısı altında hayata geçirilen bir diğer model olan YK Plus 7/24 ise akıllı kargo dolaplarından oluşan bir model. YK Plus 7/24 ile müşterilere kesintisiz hizmet sunuyoruz. Bu seçeneği kullanan e-ticaret kullanıcılarına günün istedikleri saatinde kargolarına ulaşmalarına imkan veriyoruz. Kargoları geldiğinde SMS ile bilgilendirilen kullanıcılar, 3 gün içerisinde haftanın 7 günü 24 saat boyunca güvenlik kameraları ile izlenen kargo dolaplarından kargolarını teslim alabiliyor" diye konuştu.

DAHA HIZLI TESLİMAT İÇİN DDN'LER HİZMETTE

Müşterilerin kargolarını daha hızlı teslim alabilmesi için hayata geçirilen bir diğer modelin ise YK Plus DDN olarak adlandırılan Direkt Dağıtım Noktaları olduğunu aktaran Hamzaoğlu, "Müşteri kabulü ve kargo alımının yapılmadığı bu noktalar, e-ticaret gönderilerinin müşterilere hızlı ulaştırılabilmesi için kurgulandı. Şu ana kadar 49 farklı noktada kurulan DDN'lerin sayısını artırmayı amaçlıyoruz. Böylece müşterilerimizin kargolarına daha hızlı ulaşabilmesini sağlayacağız" ifadelerini kullandı.

Bu haber 2961 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
2025 Yılı Elektrikli Modellerin Gerçek Menzil Sonuç Raporu Açıklandı... 12.08.2025
PETDER'in Yeni Yönetim Kurulu EPDK Başkanı Mustafa Yılmaz’ı Ziyaret Etti... 12.08.2025
MAN’ın Başarılı Yetkili Servisleri Ödüllerini Aldı... 12.08.2025
Raben Group, Türk İhracatçısını Avrupa’da İleriye Taşıyacak... 12.08.2025
SOCAR Türkiye, ölçüm ve denetim süreçlerini İHA teknolojisiyle dönüştürüyor... 12.08.2025
AKO Akü yüzde 100 geri dönüşüm sağlıyor... 12.08.2025
CW Enerji Çatılarda Güneş Enerjisi ile Geleceği İnşa Ediyor... 12.08.2025
Otomotiv Sanayii Derneği, 2025’in İlk 7 Aylık Verilerini Açıkladı!... 12.08.2025
Aytemiz Yeni İletişim Ajansı Brandfocus... 12.08.2025
Socar Türkiye 14.Türek ve IV. Azerbaycan Enerji Forumu Çalışmalarına Destek Oluyor... 12.08.2025
Jeotermal sektöründen “taban fiyat 8 cent olsun” talebi... 12.08.2025
Renault Trucks Türkiye’den Global Arenaya: Özgür Fırat’a Uluslararası Görev... 12.08.2025
Enerjisa Enerji, 2025 ‘in ilk yarısında güçlü performans ve stratejik yatırımlarıyla öne çıktı... 12.08.2025
Biyorem’den akaryakıt sektörüne çözüm sunan ürünler... 12.08.2025
YASED: Yılın İlk 6 Ayında Türkiye’ye 6,3 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.08.2025
İstanbul Jet’in, Ulusal ve Uluslararası Kredi Notlarına Güçlü Onay... 12.08.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik, “Gayrimenkulün Enerjisi 2025- İlk Yarı Raporunu” Açıkladı... 12.08.2025
OPEC'in ham petrol üretimi temmuzda günlük 263 bin varil arttı... 12.08.2025
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Bakü-Tiflis-Kars Demiryolu'nun tam kapasite çalışmaya başlaması ehemmiyet arz etmektedir... 12.08.2025
Yusufeli HES yılda 2,5 milyon kişinin elektrik ihtiyacını karşılıyor... 12.08.2025
Kâmil Koç’tan Önemli Güvenlik Duyurusu... 12.08.2025
ZF küresel mega trendleri değerlendiriyor: Binek Araçlar Şasi Teknolojileri Lideri... 12.08.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.